Ik ben benieuwd of de xbox steeds sneller wordt. Bijvoorbeeld met laden. IK had psx van het begin (1000serie). Maar omdat ik 2 jaar later er een chip in wou laten zetten moest ik een nieuwe psx (7000 serie) kopen omdat die sneller was. Je merkt het ook duidelijk met laden. Maar zijn nu ook al de xboxxen die nu worden gemaakt als sneller dan die als eerst van de lopende band kwamen.
geen onzin zet maar een psx 1000 serie (Rond 1995) en een psx 7000 serie (rond 2000) naast elkaar met het zelfde spel.
Ja dat is niet waar, misschien stappen ze ooit over op andere chipsets of harde schijven, maar nu in iedergeval nog niet. Het productieprocess word natuurlijk wel steeds goedkoper, en ze zoeken nogsteeds door naar goedkopere leveranciers, met zo'n verandering kan natuurlijk ene beetje snelheid komen, maar duurt nog wel even denk ik.
Wat Kobolt zegt klopt iig over die andere chipsets, dat is een hele tijd geleden al aangekondigd. Zo worden de xboxen goedkoper. Ze zullen echter heus wel proberen om de snelheid iig gelijk te houden maar we zullen zien of ze sneller zullen zijn. Toen de xbox in het begin in Amerika uitkwam hadden ze bij gebrek aan harde schijven ook schijven van 10 gig gebruikt waarvan er maar van 8 gig aanspraak kon gemaakt worden, misschien dat zo'n soort trend zich wel voortzet. Iig zullen we heus niet zoveel verschil merken in de jaren.
Dat is bullshit wat jij in het begin zegt : Er is niks aangekondigt, MS wou alleen de zaakjes wat anders regelen, en ik geloof dat Intel daar niet zo blij mee was maar voor zover bekend gaan ze nog gewoon met Intel door
Is het alleen bij onderhandelen gebleven dan? Ik heb het nl gelezen op www.gamers.com en dacht dat het wel betrouwbaar was, maar als jij het zegt dan zal het wel zo zijn! Exusez! edit: s wel alweer een maand of 3 4 geleden
nou ik merk het wel hoor, als mn xbox 3 uur heeft warmgedraaid en ik geef er 4 klopjes op dan loopt ie ineens veel sneller met laden.... ehum......euhum.