Wordt Midtown Madness 3 een klapper?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 17 mrt 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Wordt Midtown Madness 3 volgens jullie een klapper, of een flop:confused: Persoonlijk denk ik dat ie xtreem gaaf wordt, want hij ondersteunt XBOXLIVE!. Maar wat denken jullie nou?
    I LoVe ThIs GaMe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ok het niveau van dit topic moet hoger zijn dan de post van de topicstarter anders gaat ie dicht :).

3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    het gaat een klapper worden.....
    waarom:

Xbox Live enabled. Online met z'n alleen door bijvoorbeeld parijs! dat wordt echt de bomb. cops 'n robbers, die wordt bruut

Graphics. Grafisch wordt MM3 ook de bomb! Als je de screens en filmpjes al zit, dan wordt het mooi

4. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of Midnight Club 2 misschien ook wel eens erg fun kan worden. Is toch wel een beetje hetzelfde als MM3 en is van de makers van GTA3 :)

5. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm3 gaat vet worden mede door de live optie gaat hij helemaal knalle

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het lijkt mij een tof spel worden. egh ff tussendoor, ik vind het ondersteunen van een live optie niet een definitie voor een top-spel. Als de single player van een spel geen goede gameplay heeft en bagger is kan het ondersteunen van live daar geen verandering in brengen. Live is een leuke optie en tuurlijk zouden alle spellen dat moeten ondersteunen alleen het hebben van die optie moet geen reden zijn om van een spel een top spel te maken.. of erger het ontbreken van die optie moet geen reden zijn om van een goed spel een minder spel te maken.
    Anyway. Ikzelf dat MM3 een topper gaat worden mits de gameplay goed is. Als ie dan als extra een goed werkende live ondersteuning heeft is dat mooi meegenomen. Alleen zal MM3 het zwaar krijgen tegen spellen als driver3 en MC2. May the best game win :)

7. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, twijfel geval. Live is natuurlijk leuk maar voor hoelang, zelfs de leukste online games gaan vervelen. Ik heb toch liever een RPG (maar dat is gewoon smaak verschil). Ik zou bv DTM Race Driver Live zien gaan.

Maar als de Live ondersteuning goed is, dan kan het wel leuk worden ja, het is gewoon zo dat er heel veel race games op Xbox komen (te veel eigenlijk)

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah wat moet je hier eens over zeggen....als de live ondersteuning een beetje werkt kan het wel eens een topgame worden...heb paar ingame filmpjes bekeken en denk dat ik er cker wel weer even veel plezier aan zal beleven als aan de vorige MM :)

9. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt mij een zalig spel te worden met veel race spanning en live waardoor het nog spannender wordt Grafix = in orde :D

10. Gameslave

Gameslave Guest

Lijkt me nix, vond vorige delen al zo nep als wat, gfx vind ik ook niet geweldig, alleen maar door de hype eromheen vanwege Live support vind iedereen hem top, ik dus niet!

11. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop dit spel cker weten, al is het alleen al voor xbox live!

12. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Nee , ik heb beide delen al PC en het is wel geinig maar of ik het zal halen ??? weet het nog niet :confused:

13. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt echt een topper die ik zeker ga kopen en ook nog live dat wordt helemaal leuk.
    Ik hoop alleen dat het er grafisch een beetje goed uitkomt te zien want de screenshots en filmpjes die ik tot nu toe gezien heb zagen er niet al te best uit.

14. Master Timmy

Master Timmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht wel een toppertje. Kijk nu maar hoe populair de demo van motoGP op LIVE! is. En dan moet je nog alleen maar rondjes rijden. Het competitie element maakt racespellen online heel goed speelbaar, en dat zal voor deze helemaal gelden verw8 ik.

15. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    mwa, MM is natuurlijk wel een ander "soort" race game dan Moto GP (niet alleen omdat dit auto's zijn, maar ook omdat je je eigen weg moet bepalen etc) eerst afwachten, de screens zijn heel mooi, maar met alleen mooie graphics red een game het niet...

16. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    mm ik weet het niet eerst zien dan geloven is mijn motto:+

17. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    De toekomst mag het inderdaad gaan uitwijzen, maar de ingredienten zijn er in ieder geval wel

18. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze heeft microsoft zelf gemaakt. en ik denk dat ze wel hun best erop doen.

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    People!, good news for you!
    Log on to double-u, double-u, double-u dot ai jeej en dot kom and tap the xbox section. Look for the new media news-icon and you'll see brand new video's of MM3! (maybe an idea for the www.xbw.nl news section?)

Ff in't nederlands ga naar www.ign.com (of meteen naar xbox.ign.com), en dan naar new media. MM3 nieuwe filmpjes van 10mb per stuk, pareltjes en erg nieuw.

Site: http://mediaviewer.ign.com/ignMedia...annel_id=73&page_title=MM3: Multiplayer Mania

NU HEEN GAAN, MM3s gonna rock ur ass!

20. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Digital Illusions maakt MM3 (heeft ook Rallisport gemaakt) microsoft is alleen de uitgever!

Deel Deze Pagina