[XOne] wordt steeds van live afgegooid!

Discussie in 'Games' gestart door Pim, 31 mrt 2004.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb een (voor mij dan) enorm probleem, ik gebruik xbox live via mijn pc, wat dus geen probleem hoeft te zijn en live doet het ook...ik word er alleen na 5-10 minuten vanaf gegooid. ik kan dan gewoon terugkomen, maar dan word ik er even later weer afgegooid. kan niet liggen aan firewall, want die heb ik uitstaan als ik op live zit.
    als ik mijn 2e pc aansluit op dezelfde kabel (dus ook via mijn andere pc) dan is er geen probleem en valt de verbinding nooit weg:confused: ! kan iemand mij plz helpen...?

_O_ _O_ _O_

2. thagamer4life

thagamer4life kill to survive

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz hoe kan je met j pc op live spele:confused:????

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Dan gebruik je toch gewoon die andere pc. Sorry, er zal een betere oplossing zijn maar deze lijkt me ook ok!

4. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    uhh Silverbullit jij snapt t niet helemaal...
    maarruhh misschien ondersteunt je kabelmaatschappij t niet ofzo?! wij hadden een router, hadden we ook twee computers opzitten maar de ene werd er ook steeds afgeflikkerd, lag aan de kabelmaatschappij (home).....

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    neej, ik heb geen router en ik heb adsl...ik heb een USB modem waardoor ik niet via een router kan werken(of ik moet er 1 kope...ma kheb geen $$$) ik speel dus via de netwerkkaart van de pc
    dit werkte eerst altijd goed en ik snap niet waarom nu ineens niet meer:confused:

* EDIT!!: heb btw een:
    (ul) CAT-5 PATCH kabel...weenie of dit er iets toe doet?

Laatst bewerkt: 1 apr 2004
  6. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zie mijn thread (Xbox LIVE disconnect) die ik net gepost heb precies hetzelfde probleem weet het ook niet meer....

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    zit nog steeds met zelfde probleem...

Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  8. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken iemand die wordt van internet afgeflikkerd als er bij hem thuis de telefoon wordt opgenomen / opgehangen , is dat het niet?

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    nee hij heeft dat niet hij word gewoon om de minuut of korter of dan weer langer eraf gegooid maar volgnes mij lag het aan zijn pc want hijft nu een andere pc gebruikt en nou doet hij het weer.

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    @demon NL: neej, het is idd niet dat ik van internet af wordt gegooid als de telefoon wordt opgenomen, die dude moet btw dan gwoon een splitter kopen.
    het lag inderdaad aan mijn PC, maar ik wil dat het op mijn pc met winXP werkt, want ik kan het mijn ouders niet aandoen dat ze de hele dag op een p1 233 mhz moeten zitten...oftewel, need help voor XP!

11. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    waarom gebruik je die PI 233 mhz niet als router?? heb ik thuis ook gedaan. werkt prima..zo kan je altijd op xboxlive ook als de "goede" computer uit staat!

Deel Deze Pagina