World Championship Snooker 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door p@cm@n, 26 jun 2003.

1. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Codemasters Snooker 2003...

Zijn er nog mensen die deze game gaan halen? ....heb hem in ieder geval gereserveerd lijkt me een vette game!
    2002 was al erg goed,en met al die verbeteringen die er in 2003 zitten zal voor de snooker liefhebbers een must have zijn:)
    Het was helemaal top geweest als deze game de xbox live ondersteuning had....dat is dan ook het enigste minpuntje wat er in mijn aanzien over deze game te melden valt.
    Dus .....nog snookerfans hier??

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ja lijkt mij ook leuk, heb lange tijd een pool demo gespeeld dus dit lijkt me leuk, hier kan ik tenminste een beetje goed in zijn, want echt poolen/snookeren gaat me nog niet al te best af (doe het ook bijna nooit maar toch:D)

3. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel wel eens 3 DUC pool op de pc van sierra. dit is een leuk wel een leuk spel, maar om er nu echt geld aan uit te geven, vind ik het toch niet waard.

4. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is komt hij morgen uit ,ik weet alleen niet wat hij gaat kosten!

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het spel zal denk ik gewoon 60 € gaan kosten...

6. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ga hem denk ik niet kopen. Maar hij is wel een goede game denk ik toch want oxm heeft hem een 8.4 dus net geen xbox elite maar wel een zeer goede game, de nadelen waren: niet de beste grafx en geen xbox live.

7. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Dat xbox-live zal niet echt een probleem zijn (wel jammer)....maar aangezien je nog wel ff bezig bent door alle modes heen te komen lijkt het me wel een leuke bezigheid als je bijvoorbeeld wat vrienden over de vloer hebt:)..... het is gewoon een spel wat niet gauw gaat vervelen denk ik zelf

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik lees net dat Panzer hem gekocht heeft, dit lijkt me een koel spel voor de nachtelijke uurtjes, en vooral om de tactieken wat beter te gaan begrijpen (ben helemaal fan sinds RTL5 pool uitzendt!)

Dusss hier gaan we:
    Wat voor modi zitten er allemaal in het spel? (Je zei al pool, maar welke spellen precies? 8-ball? 9-ball?) Hoe werkt het richten/schieten precies? (dat gaat vaak fout in biljart-games) uh... VERTEL GWOON FF 8)

9. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Eckie 8-ball en 9-ball [speel ik zelf altijd] Top 25 snookerplayers in de wereld!!

Kijk zelf maar even op:http://www.codemasters.com/snooker2003/dutch/snooker2003.php
    Is in het nederlands, hulde aan Codemaster, waren er maar meer developers die zoveel aandacht aan hun site besteden!

Het richtsysteem, is als volgt je selecteert de bal en er verschijnen 2 pijlen een witte en een oranje, de witte laat zien hoe de cueball gaat rollen en de oranje hoe de gespeelde bal gaat rollen, dit is makkelijk maar na een tijdje spelen een beetje te makkelijk, dan kan je het ook uitzetten, als je de Y toets indrukt zie je het spel van bovenaf, en dat is echt een must, maar goed alles staat ook op de gegeven site met een UBERROELERENDE screensaver en al [Reservoir dogs stijl!!]!!!

Hoop dat je er wat aan hebt!!!

Heb mijn spel trouwens bij play.com vandaan voor 40 eurotjes!!!!

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Okee nog één vraagje, zit het echte 'snooker' er nou eigenlijk wel in, want die staat niet op de site! :eek:

En hoe zit het met de AI van de tegenstanders?

edit:
    Een vraagje over de trickshot-modus. Er staat dat er 20 challenges zijn, maar is het ook mogelijk om 'freestyle' je ballen neer te leggen en te schieten? (dus geen restricties in welke vorm dan ook)

11. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Het echte snooker zit er idd wel in dat is de hoofdmoot van de game, je maakt een speler aan en probeert wat kampioenschappen te winnen, maar dat is nog knap lastig kan ik je vertellen, maar niet irritant lastig vind ik!!!

De A.I. is zonder meer goed te noemen, spelers reageren echt op de situatie, als je een bal mist, kan het zomaar gebeuren dat je tegenstande een break maakt van 30[!] punten, gelukkig kan je die break skippen of doorspoelen anders zit je de hele tijd te wachten!!!

Ik heb toevallig net de trickshots gedaan, en ik vroeg me ook al af of je je ballen zelf neer kon leggen [staat een beetje raar wat ik schijf, maar je begrijpt me denk ik wel??] ik heb het nog niet kunnen ontdekken maar misschien dat je dit kunt unlocken!!!

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hmmm dit vind ik geen goede A.I.
    Voor een computer is het makkelijk om te berekenen hoe je een bal perfect pot, en een break van 30 punten is dan ook een koud kunstje. Een goede A.I. kenmerkt zich door verschil in niveaus/tactieken bij de verschillende personages, en bij snooker/pool door snookers/safety's/push outs (oftewel tactische verdedigende schoten).

13. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Let op ik zeg het KAN zomaar, soms missen ze ook wat makkelijkere ballen, en ze proberen als het moeilijk word altijd een snooker voor je neer te leggen, dat ze soms een break van 30 punten maken ligt ook wel aan mij, omdat ik met afstoten zo hard mogelijk de "driehoek" raak zodat de ballen meteen verspreid liggen, normaal doe je dat natuurlijk niet want als je dat zou doen, ligt de hele tafel open voor je tegenstander als je geen rode bal pot.
    Ze spelen erg gerafineerd, en geven over het algemeen geen makkelijke balletjes weg, ik vind de A.I. echt erg goed.

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Damn dit spel is goed! 8)
    Echt dikke ultimate, ik ga ff Xbazar checken. ;)

Deel Deze Pagina