Ik heb dingen gelezen die mij niet zo bevallen. En dan bedoel ik niet de sound/graphics of gameplay. Nee, maar je kunt (zoals ik het heb begrepen) enkel kiezen uit 40 landen waar je mee kunt voetballen. En niet uit clubs, iets wat ik persoonlijk heel erg jammer vind. Ook zijn de landen waaruit je kunt kiezen (heel) beperkt. Ik wil ISS ook wel zien. Schijnt een hele geduchte concurrent te zijn van de Fifa reeks. Als je daar wel met alle clubs (of een flink aantal) kan spelen, dan weet ik het wel. ISS komt ongeveer rond dezelfde datum uit. En wachten op Fifa2002 moet je voorlopig toch nog wel even dus dan zouden de eventuele paar dagen ook nog wel bij kunnen ...
Dit was ook zo in 98 toen had je ook Fifa road to worldcup en daarna ook nog eens een fifa 98 gewoon geldklopperij van Fifa.
Hey WouteR dude, wat zeg je nu? Is dat 11 april of 11 mei??? En ik dacht net nog gelezen te hebben (www.tothegame) dat de release date 26 april is (net zoals ISS2)??? h-hoe,hoe kan dat nou??!?
Wouter zegt dat het nu 11 april is en dat fifa pas 26 april uitkomt oftewel dat er niet veel mensen zullen zijn die hem al gespeeld hebben oftewel dat dit een onzinnige thread is toch Wouter?
op die fiets... ]:- Mijn iq is niet te meten, ze hebben het toch een keer geprobeerd met een vlieg... en de vlieg won op penalties. Even een kanttekening: de vlieg was duits, dus dat verklaard waarom hij die penalty niet miste...