WCG is er ook nog niet zo lang natuurlijk dus het is logisch dat het event blijft groeien. Zou me dus niks verbazen als ze komend jaar uit ieder spelsoort waarop je kan stemmen minstens 1 spel nemen. Anders hadden ze wel een lijst neergezet met games waaruit je kan kiezen. Je moet nou bij iedere groep er 2 kiezen. Ik denk dat de kans best groot is dat er ook racegames worden gespeeld. Dat is mooi want dat is het enige speltype waar ik misschien een kansje heb om 2e te worden.
Vraag me wel af hoe ze dat bij PGR willen doen dan? Botsen is fataal als je met een stel goeie gasten rijdt dus dan moet je steeds heel vroeg remmen en via de binnenbocht. Dat is vervelend.... anders krijg je een ram. Het is ook veel trager dan van buiten naar binnen... Ze moeten dan hele snelle wagens nemen anders is het ook te makkelijk. Weet nou al dat een racespel niet eerlijk gaat tenzij je collisions uit zet en dat is weer saai... Maar het zou wel heel bruut zijn om een racegame op de wcg te zetten want dat ontbreekt echt vind ik.
Laatst bewerkt: 21 dec 2003