Wat denkn jullie te gaan doen aan de WCG en voor de Nederlandse eer mijjn mening is ieder gevaal dat we moeten winnen *) *)
Ik wou meedoen aan de het halo toernooi voor de xbox. totdat er dit jaar een minimum leeftijd is ingesteld van 17
Ik weet dat nederland een paar goede gamers heeft maar van de gamers uit azie kunnen ze in de meeste spellen nog niet winnen
Ik hoop dat Tuur mee ook gaat doen met PGR2. Daar maakt ie zeker wel een kans. Al helemaal in de Nederlandse voorrondes.
Ik ga denk meedoen met starcraft, ik maak denk een goede kans om door de 1e ronde heen te komen, maar de 2e ronde, ja tja
Lauke , Roach , Omnirocket Daan . De mannen van vorig jaar ! King Tuur zeker op Pgr2 , Spinnenman voor Halo , en Mysod voor counterstrike
Tuur had mazzel met de instellingen in pgr2, met collisons on moet ik hem kunnen verslaan, count me in!
Een beetje onsportief beuken ja. Tuur is de beste anders wint hij de finale niet van de xbox challenge. Het is wel jammer dat Tuur niet mee kan doen aan halo. Daarnaast is Lauke volgens mij 2e geworden vorig jaar met UT2003. En hebben 2 Nederlanders het dubbelspel van UT2003 gewonnen. Daarnaast is Omnirocket altijd gevaarlijk.