1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie denken jullie dat er gaat winnen op de WCG of kans maken.
    Ik zelf zou zeggen all die lui van xbox live, maar wie van xbc.

    kennen jullie nog goede teams die mee gaan doen
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat Team 3D (OGRE 1 en OGRE 2/Saiyan en Hotshy) heel ver zullen komen op de WCG. En ook heeft Team 3D een enorm goed Counter-Strike team (vorig jaar goud). Ik geef ze een goede kans. Ook King Tuur een BBE hannes zullen hoog komen denk ik.
     
  3. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf en de andere members van KnightS gaan voor Dead or Alive: Ultimate. Hoewel we nu nog geen kans maken tegenover de Amerikaanse spelers (Als we met Japanse spelers spelen is er veel te veel lag om een realistisch beeld van hun niveau te krijgen), is het gat dat er in het begin was vanwege de véél vroegere release behoorlijk gedicht, dus als we een beetje dooroefenen...wie weet...
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hannes en Tuur komen denk ik voor Nederland uit. Team 3D zal het inderdaad ver schoppen.
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop tuur en hannes. Maar ik denk dat als ze doa doen dat bemsma dan ook nog wel redelijk ver komt.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het vet dat DOA:U er nu bij zit. Zeker als daarvoor nog een xbw'er meedoet ook. Doen ze dat via live dan? Aangezien DOA geen system link kent.
    Aan King Tuur en BBE Hannes heb ik niet eens ene twijfel, die maken het daar wel. :cool:
     
  7. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ogre 1 en 2 gaan zeker samen?
     
  8. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    die ogre's zijn helemaal niet zo goed hoor. check die montage's enzo maar. ik heb ook met ze gespeelt die ogre 1 is wel ok maar die nummer 2 ooohhh
     
  9. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2005
  10. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2005
  11. Candyman

    Candyman Guest

    Heey wanneer kun je jezelf inschrijven ik ga mischien mee doen aan het Halo 2 gebeuren samen met sandkeeper ff kijken of we er daar nog wat van kunnen bakken :D
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup.

    Oke meneer Maxima houd nu maar op met dagdromen.

    Een potje. Kun je ook lekker snel oordelen he. En Tuur en Hannes is net iets anders dan Hannes en gadjet ofzoiets.

    Meen je dat nu serieus? Nightmare en Brokenhunter. Ze mogen blij zijn al komen ze door de 1e ronde. Iedereen kan wel een beetje killen, samenwerken is veel belangrijker. Daarnaast komen er veel betere teams dan hun. Chaoz en Lippi, Tuur en Hannes, Reson en zijn halo 1 maatje, Alex V en Pox :+ . Maar ik ben er 95% van overtuigd dat Hannes en Tuur voor NL uitkomen. En don jij met masterspy? Ik dacht dat masterspy met elite gamer ging meedoen?
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk was het wel de bedoeling dat ik met elite zou gaan maar hij mag niet van zijn ouders en nu ga ik met don
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn de World Cyber Games dan?? En wanneer zijn daarvoor de kwalificaties?? Ik hoor nooit iets over kwalificaties. Ik heb op zich wel interesse in het DOA: U gebeuren, ook al weet ik best dat ik kansloos ben voor kwalificatie.
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor meer info over kwalificaties etc --> worldcybergames.com
    Er is tevens ook een nederlandse WCG site, daar vind je meer info over kwalificaties in eigen land.
    Let echter wel op dat bij de echt populaire games je als random persoon de kwalificaties niet binnenkomt.
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek net ff, maar de Nederlandse WCG 2005 site moet nog geopend worden. Op worldcybergames.nl staat alleen maar oude info.
    En Orcrist, hoe kan je als random persoon dan wel de kwalificaties binnenkomen. Iedereen zou toch aan de kwalificaties mee horen te kunnen doen. Dan zou je misschien hele goede spelers uitsluiten van deelname.
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je winnen
     
  19. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Pox en Alex V beter dan Broken en Nightmare :D

    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=I PsYcHoKiD I
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=SwitchI3lade

    Hannes stond tegen hun de hele tijd in de min grappenmaker.
    Lvl 36 double team in 5 dagen ofzo. Die gasten zijn zoveel beter dan dat jij denkt.
    (pox verslagen met 30-1 ofzo)
    Bahamut gaat zo neer tegen hun, brasma man, die gasten spelen continu op lvl 40/41 of host etc. en hannes alleen customs op zijn host tegen lvl 30'ers.
    En jij weet toch niet of zij goed teamwork hebben of wel?
    Ik zeg niet steeds dat ze gaan winnen maar ik geef ze in ieder geval een grotere kans dan dat jij ze geeft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2005
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005

Deel Deze Pagina