World in Conflict Release: q2/q3 2007 Studio: Sierra Entertainment Genre: Strategy rts Developer: Massive Entertainment Number of Players: 16? tba Informatie: World in Conflict speelt zich af tijdens een derde wereld oorlog, maar met realistische wapens en nukes etc. Players take on the role of field commander, leading the era's most powerful military machines in the campaign to retake America's cities and suburbs. The RTS gameplay features completely destructible 3D battlefields, aggressive team-based multiplayer action and a focus on fast, hard-hitting battles. Screenshots en meer Filmpjes: Trailer Gametrailers hd filmpjes! Zeeeeer vet, zowel cinematics als ingame op gtrailers, ziet er zeeeer goed uit, en kan niet wachten om een atoombom te lanceren World in Conflict kicks C&C3's ass!
Ik weet het zo nog niet. Als je kijkt op het forum van Sierra, dan is het aantal units aanzienlijk beperkt en, eerlijk gezegd, heel erg verouderd. Tanks van 20 jaar oud, heli's van 30 jaar oud en wederom een zeer beperkte keuze in handwapens voor de infanterie. Ook de "vernieuwingsfactor" van het spel is nog niet helemaal duidelijk; wat is er anders dan aan andere games?
uhm het begint ook in het verleden (1989) En het verschil met andere rts spellen is o.a. dat je tussen je manschappen kan "lopen" met de camera, check maar eens dit filmpje: http://www.gametrailers.com/player.php?id=18397&type=mov&pl=game eerst wat cinematics, dan ingame
Dit las ik op een ander forum en zij beweren dat de system requirements omlaag gaan in de full game, alhoewel ik denk dat je dit toch echt wel nodig hebt.
Ziet er erg vet uit!! Helaas draait het nooit op mijn pc , maarja, als ik over tijdje nog nieuwe pc zou krijgen, wil ik hem zeker proberen, de graphics zijn in ieder geval top!
Erg vette game, lijkt me. Ik hou 'm al een tijdje in de gaten en begin er steeds meer zin in te krijgen.
wat een vette game zeg! zat net bij ongeveer de 8/9e missie alleen toen had ik een probleempje. ineens was mn muis ontzichtbaar geworden. ik kon nog wel dingen aanklikken ed alleen ik zag hem niet bewegen. toen heb ik na wat gevogel het opgeslagen. dus ik ff pc gereboot om vervolgens WiC weer op te starten. toen was mn complete save game weg inc auto save dus kan nu helemaal opnieuw beginnen
Heb een probleem met World in Conflict. Heb 'm op m'n laptop geinstalleerd maar wanneer ik de tutorial of campaign start, dan gaat ie na paar seconden flippen. Dan shaked het beeld heen en weer maar gaat niet vooruit. Als ik dan terug naar de desktop ga en het spel weer opstart staat er: Reloading Resources. Heb het geprobeerd te verhelpen middels een patch, maar dat mocht niet baten. Specs laptop: Intel Core 2 Duo T5500 @ 1,66Ghz 2GB Ram 240GB hardeschijf Nvidia Geforce 7600 256MB Iemand zelfde soort probleem? En heeft die er een oplossing voor gevonden?
ik had die problemen eerst ook, heb toen alles op low gezet(ziet er alsnog goed uit) en alles draait perfect. aan je videokaart en werkgeheugen ligt het igg niet. ik speel het met: 1GB RAM en een ATI Radeon X1300/1550 256MB
Heb de resolutie nu op 1440x900 staan en details op Very Low. Dan werkt hij goed! Jammer dat de details niet hoger kunnen, aan m'n specs ligt het niet. Maar goed, kan nu mooi spelen!
niemand een oplossing voor mn probleem? vondt het een top spel, alleen heb echt geen zin om al die dingen opniuew te gaan doen.. maar ff wat anders, zijn er uberhoud wel mensen die dit spel spelen?