1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World of Warcarft

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jordo, 7 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Laats was ik weer in zo'n bui, ik ga een paar grappige gamesites af voor de laatste nieuwtjes van de laatste paar weken, kom ik in een flits een artikel tegen van het spel waar ik het meest naar toe kijk en daarvoor zelfs een nieuwe pc ga kopen, namelijk World of Warcraft.
    Dit stond op http://www.ownage.nl/readnews.asp?f_shm=71521 :

    Er gaan heftige geruchten de ronde dat Bill Gates weer eens met zijn flappen aan het wapperen is om World of Warcraft exclusief voor de X-Box te krijgen. Nu klinkt dit natuurlijk ontzettend ongeloofwaardig, maar wat gebeurde er ook alweer met Halo? Juist. Toch kunnen we dit eigenlijk wel meteen afschrijven als een gerucht, aangezien Blizzard al hevig een PC-versie aan het beta-testen is en Blizzard ook niet een developer is die zijn trouwste fans (dat zijn dus voornamelijk PC-gebruikers) in de steek laat. We zullen wel zien...

    Waarheid of niet, gerucht of niet, grap of niet, het lijkt mij wel een chill idee, lkkr met je xbox live met WOW online gaan spelen, kwa grafix kan de xbox het toch wel aan, is tenslotte een rpg met niet echte super mooie grafix en omdat ik xboxlive uitermate geschikt vind voor deze game lijkt het mij een zeer goed idee, een soort battlenet op xbox live ;).

    Wat vinden jullie hiervan, moet dit doorgaan of niet, onderbouw ook je mening.
     
  2. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat het zeker moet doorgaan. WOW op xbox live lijkt me echt geweldig. Samen quests doen en avonturen beleven.

    Hopelijk een goede RPG want PSO 1&2 vond ik heel erg tegenvallen.
     
  3. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Als dit zo is , dan hebben we binnekort aardig wat xbox'ers :)

    edit : Wtf , Xbox Eclusive , wist niet eens dat die op de xbox kwam :D
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  4. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    denk dat de thread ff verplaats moet worden of wat


    Maar lijkt me niets
    moet je nog eens 7,50 per maand gaan betalen voor zon spel
    naast de kosten van het spel
    (kweet niet cker of het 7,50 is natuurlijk, maar ik weet wel cker dat microsoft of blizzard ofzoiets er een extra bijdrage voor gaat vragen)
     
  5. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen ook de prijs van het spel iets hoger doen , en dan gratis. Dat betalen vind ik maar niks
     
  6. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    je moet natuurlijk al betalen voor xbox live dus hopen dat ze dat genoeg vinden!
    maar ik geloof dat het grootste deel van het geld naar updates enzo gaan, dus dat ze verder blijven ontwikkelen
    dacht ik hoor...
     
  7. Illreth

    Illreth Fable Disciple

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    maar WOW komt toch (als dit gerucht niet waar is) niet uit op de xbox ??
     
  8. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou 7,50 per maand om WoW tespelen ??? niks toch
     
  9. J_Star

    J_Star Your God

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    het gebeurt dus echt niet dat dit spel naar xbox gaat ze zitten te beta testen voor pc en dan gaan ze ineens van systeem veranderen.
    En ik denk dat er echt maar weining mensen zijn die zin hebben om 7,5 a 10 euro per maand betalen om een spel paar uur te spelen. je kan beter dat geld bewaren en op z`n tijd een nieuw spel.
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    op de pc moet je er sowieso ook voor gaan betalen hoor, maar het wel waarschijnlijk dat het niet waarschijnlijk is dat WOW waarschijnlijk niet op de xbox komt maar ik zag dit gewoon als nieuwsbericht staan bij ownage, en vond het eigenlijk wel humor en tegelijke tijd ook wel vet, want ik speel liever met een controller een mmorpg dan met toetsenbord.
     
  11. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    de besturing van een mmorpg als deze lijkt me dus echt niks op xbox :eek:

    nee.. dan heb ik hem toch liever voor pc :)
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    En dit is dus waarom wij nooit gerichten plaatsen. je hebt er zo weinig aan. Ja blizzard heeft XDK's maar of ze er iets mee doen, niemand weet het. Voor nu staat WoW alleen voor de PC. Lijkt me zeer sterk dat ie enkel op de Xbox komt als de beta al uit is. Ik ga me ook niet druk maken om geruchten, als het zover is lees je het wel ;)
     
  13. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop gewoon dat ze voor de pc versien net als bij everquest van die betaalkaarten maken... want 7.50 per maand met creditcard gaat neit mogen va nme pa en ma... en het betere van die kaarten is dat je er gewoon wer een ken kopan wanneer je weer eens zin hebt..:9
     
  14. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    duh xbox live owned maar niet als je maandelijks moet betalen. Dat zuigt :mad:
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou hem liever op de pc zien. Ik hoop btw dat je nog op een andere manier kan betalen dan de credit card.
     
  16. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    kan het dan niet op de pc tevens xbox uitkomen?
     
  17. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me ook wel vet spel... btw kan het alleen online of heb je ook single play?
     
  18. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    nee is alleen online
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Inmiddels heb ik het ook, maar krijg om de 10minuten de error #0
    Ik heb al op de wow site gekeken, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer...
    Help?
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dude shop ff een thread omhoog :+ nee er is inmiddels een WoW thread, waar je al je problemen kwijt kunt klik hier maar, ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina