1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals al is gezegt, locks hebben het ook niet. Damage doen is niet simpelweg op een knopje drukken en daarna op een ander knopje om van de threat af te komen. Je moet er gevoel voor hebben, en dan kunnen locks zonder problemen hoog in de charts staan, zelfde geldt voor pallies, mages en wie dan ook. Zolang je het maar rustig kan opbouwen.
    En in mijn raidgroup is het altijd al zo geweest dat iedereen met de build die hij/zij belieft kan raiden, en daar hebben we nu alles mee op farm tot AQ40 twins. Tevens heeft iedereen plezier in raiden, iets waar het toch wel om draait imo. :)
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    \o/
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Oh zeker, maar waarom je eigen progress vertragen (en raid gimpen) door mensen met een "verkeerde" spec mee te nemen?

    Bij ons mag je ook kiezen wat je wil, alleen krijgen mensen met een juiste PvE spec priority, pech voor de rest :)
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Gast, als de totems nog gaan bewegen... je moet ook weaknesses hebben of ligt dat nou aan mij?
    Volgens mij als het aan jou ligt dan krijg je ook nog instant heal die geen CD heeft... ook nog mana free?

    Die totems zijn volgens mij verekte handig in raid, of doen de niks bij andere niet-shamans?


    Iedereen zeikt over zn eigen class :confused: en ik heb nog nooit iets gemerkt wat niet goed in mekaar zit, tuurlijk wel gemerkt dat ik vaker door een hunter gekilled word als lock maar je kan niet overal het beste in zijn!!

    //Btw PBate... Heb ik al! :D :p
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Progress vertraging komt alleen door mensen die geen idee hebben wat ze doen. Zo zijn wij inmiddels bij twins, daar waar andere raidgroups die even lang raiden nog niet eens bij Huhu zijn of Neffy. Dat ligt gewoon aan de skill/intresse van mensen in het raiden. En doordat plezier voorop staat dan resultaten zie je eerder een ontspannen gedreven sfeer bij raids, waar de encounter voorop staat en de loot pas op de 2e plaats. Zo zie je ook weinig mensen leaven. :)
    Maar ieder zijn ding, ik vind dat hybrid klasses prima dmg/healen/tanken. We hebben ook een moonkin in onze groep. :+
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    De huidige Marshall gear zuigt voor een pala, +spell damage is waardoor die pala zoveel damage doet.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Typische BS van mensen die geen shamans hebben en alles baseren op de pvp ontmoetingen met shamans, lees de shaman forums maar eens eerst, genoeg goede idee'en, totem recall etc.
    Totem system is flawed dat is duidelijk. Bij iedere trashmob totems droppen is niet echt fijn en vooral bij latere fights waarbij je constant beweegt zijn stationaire totems outdated.
    Shamans kunnen helemaal niet alles, goed healen pve. Thats it.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Yey, AQ40 begonnen en Skeram neer. :cool: Nu de Big Bug Family proberen. ^^
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Goodluck met die. :p
     
  10. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is erg erg slecht voor je sociale leven.. ;) *vraag aan mods: Mag ik of iemant anders een thread aanmaken met echt verslaafde mensen van WoW (+ Foto) :D Dat lijkt me lachen heb namelijk 3 (Bijna ex) vrienden die niks anders meer doen dan WoW , naar school gaan, WoW, eten, WoW... slape..WoW.. naar school gaan ENZ ENZ...

    mag dat ? (pm maar aub :) )
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Schrap naar school gaan en je beschrijft mijn leven buddy. Dus nee, dat mag niet! :+
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    :thumbs:.

    Op het XBW forum rondhangen is erg erg slecht voor je spelling .. ;)

    /Mod Moest dat nou? Spellingsposts worden een beetje irritant :eek: - the matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2006
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben migrated naar Tarren Mill.

    Gewoon 50MS in IF 8). Niet normaal!

    Heb het nu al erg naar m'n zin. 2 Minuten BG Ques, super veel bekende gezichten, relaxte sfeer.

    Heb een horde character op m'n oude server gemaakt :cool:
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0


    Nee, iedereen zeikt erover dat zn class niet goed is, iedereen!
    En als je zo nodig totems moet hebben pull je tog en loop je weer terug?
    Zoals ik al zei, elke class heeft zn zwaktes OOK shamaans, en die totems die niet achter je aan huppelen is er 1 van.


    // Btw, Furies, kwam die nieuwe migration omdat de vorige keer je naar een volle server kon migraten?
    Omdat dat bij ons ook/wel was en ik wil graag ophoepelen naar een nieuwe/lege server.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen flauw benul he wat shamans nou willen? :+
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Shamans willen pure imba`nes.. Ik ben het helemaal eens met xink. Bewegende totems :{ *sigh*
     
  17. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    pff van sunstrider kon je migraten naarrrrr ...jawel burning blade!:thumbs:
    (voor de gene die die niet kennen: 1 van de oudste,brakste servers waar bij hun migrate 90% weg ging en nu leeg en dood is.)

    Oh en palas (zal met shammys wel zelfde zijn) die dmg denken te/willen doen moeten lekker rerollen. Idd als je net begint met instance is healspecced het handigst, en als je op farmstatus zit wordt je outdmged door alle mages,rogues,hunters,warlocks, en dmg specced warriors,priests,druids....uhmm eigenlijk alle classes :D
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Echt een verademing wat lag betreft op Tarren Mill :)

    alleen die 5v10 WSG tegen jou o.a. was weer wat minder ;)
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Kek :+

    Ik zat in een imba team :cool:.. Mass honor, 5 minutes ques.. Heerlijk \o/
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga jij eerst maar eens een shaman op 60 in raids spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina