1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet altijd laggen in dit topic om hoe er gesproken word en ik er geen reet van snap.

    maar dit vind ik toch wel heel grappig :lol: 5 cd van 4 uur instalatie om screenies te maken :lol: en dan moet je nog patchen toen ik dit spel een keer installeerde was ik zowat een halve dag bezig
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je hebt ook kans dat de map in je Mijn Documenten staat.

    Kijk daar eens of je een World of Warcraft mapje vind ?
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad je toch eventjes sterk aan om de officiƫle forums te bekijken dan maar, 99% kans dat daar een oplossing staat.
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    gister weer 2 nieuwe items op me druid:

    Kilt of Immortal Nature
    Binds when picked up
    Legs Leather
    388 Armor
    +40 Stamina
    +42 Intellect
    Blue Socket
    Yellow Socket
    Blue Socket
    Socket Bonus: +9 Healing
    Durability 90 / 90
    Requires Level 70
    Equip: Increases healing done by up to 118 and damage done by up to 40 for all magical spells and effects.
    Equip: Restores 10 mana per 5 sec.

    en

    Pillar of Ferocity
    Binds when picked up
    Two-Hand Staff
    136 - 293 Damage Speed 3.00
    (71.5 damage per second)
    550 Armor
    +47 Strength
    +96 Stamina
    Durability 120 / 120
    Requires Level 70
    Equip: Increases attack power by 1059 in Cat, Bear, Dire Bear, and Moonkin forms only.
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    [​IMG]

    Mag ik vragen waar je deze mods vandaan haalt, Pim?
     
  6. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ik heb nu ook WOW gekocht maar ik wou het instaleren en gaf ie een foutmelding dat de disk nie goed was, of iets met de harde schijf, wat kan ik nu doen, wekt het ook als ik de game download van de wow europe en dan de code invoer?

    Gr Daan
     
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Het werkt perfect als je de versie van wow europe download en je eigen (gekochte) code gebruikt. Rest zou ik niet weten maar als er iets met je cds is, dan is dit je oplossing.
     
  8. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een tip als het downloaden je te lang duurt. je CD kopieren naar je Temporary map. en dan vanaf daar de setup opstarten.

    gewoon rechtermuisknop op de CD: kopie en dan naar je TEMP. map en dan paste :)
     
  9. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    @hierboven, HUH? snap het niet, maar hij is nu op 50 % duss nu annuleer ik hem niet meer:b:


    Gr Daan
     
  10. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Kan ik de download van WOW europe, ook op pauze zetten, en morgen weer verder downlaoden? dat die dus op het zelfde aabtal %en verder gaat?
     
  11. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel: je moet rechtermuisknop doen op je DVD drive bij deze computer als de CD erin zit dan klik je op kopie dan ga je naar je een map, het beste is je temorary map. daar plak je de CD dan gaat hij kopieren. dan staat hij daar. dan klik je vanaf de tempory map op de cd op installeren. Dan kan die vaak wel installeren weet niet waarom maar het is zo O-)

    ja volgens mij kan je nu stoppen en later verder gaan als je pauze zet en dan (als je winXP draait) op uitschakelen dan krijg je de 3 opties dan shift inhouden dan veranderd stand by op slaapstand die klik je aan. dan moet het zeker goed gaan
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  12. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar 1 dvd en het installeren duurt maar iets van 10 minuten, alleen die updates duurt een uur of 2,3 en screens vind ik toch wel heel leuk.
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Photek UI.
    Pre-made UI waar je eigenlijk een paar dingetjes maar aan hoeft te veranderen.

    zit geen raidinterface bij, dus moet je Grid zelf even doen etc. instructies volgen etc.

    http://www.curse.com/downloads/details/3459/

    Astu. Goed opletten of je widescreen of normal wil hebben :)
     
  14. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook die zelfde photek UI, maar na die laatste kleine update krijg ik een melding dat mijn addons veel errors heeft en dat ik mijn lua ofzo aan moet zette... ik heb photek ergens begin december gedownload, als ik hem nu een opnieuw download heb ik dan ook gelijk de nieuwste versies van de addons die erin zitte??
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Jeppa.
    WoW Versie 2.3.2 is inmiddels uitgekomen, dus je addons zijn out of date. Nieuwe versie lost dit allemaal op.
     
  16. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    op dat moment had ik een internet probleem: 30 KB/s ;)
     
  17. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    wat duurt die update lang zeg om te downloaden dan... of ligt het aan men pc??
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel even op dat je nu 2 (en een half? Houd t niet meer bij :+) jaar aan patches moet downloaden.
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ow ja dan duurt het idd lang het is ook 876 MB ofzow
     
  20. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    OEps dubbelpost
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina