1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    heb wow gekochgt en hij moest updaten, alleen als hij bezig is geeft ie een foutmelding:

    The file "C:\Documents and Settings\Daan\Mijn documenten\World of Warcraft\WoW-2.3.0-enGB-patch.exe" appears to be corrupt. You may need to download this file again.

    To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

    ik heb wow al geinstalleerd ik heb de cd setup gebruikt die iroelof voorschreef hoe ik het moest doen

    iS ER WAT MIS MET DE CD OFZOW?

    Ik krijg de trial der ook niet af heeft het daarmee te maken, bij de tyrial geeft ie dit....


    The file "C:\Documents and Settings\Hans.PC-1\Bureaublad\World of Warcraft Trial.lnk" could not be found.


    The file "C:\Documents and Settings\Hans.PC-1\Menu Start\Programma's\World of Warcraft Trial\World of Warcraft Trial.lnk" could not be found.

    The folder "C:\Documents and Settings\Hans.PC-1\Bureaublad\World of Warcraft Trial" could not be found.

    The folder "C:\Documents and Settings\Hans.PC-1\Menu Start\Programma's\World of Warcraft Trial" could not be found.

    Deze meldingen krij ik als ik de trial probeer te DEinstaleren....


    Toen ik hem gisteren voor het eerst installeeerde deed de cd het ook niet, dus moest ik van de site downlaoden of de manier die iroelof zij, miss gewoon ruilen in de winkel????

    En dan is het tog weg, als je er een niew exempolaar voor krijgt?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2008
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Download de patch dan via een andere mirror. Check WoWWiki.
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niks te deleten van trial.. Daarom krijg je waarschijnlijk errors, omdat je dingen gedelete heb.
    Trial is dezelfde game als normale wow. Enige wat je had moeten doen is je trial account upgraden.
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Solo BT trash!
    Link
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    UH? dus ik moet de trial opniew instaleren, en ik heb de code voor 1 maand gratis wow al in men acc gezet en dan op de trial gaan spelen??? en dan heb ik dus de full game?? want de trial is 5 mb ofzow en de full is 3.6 gb???

    EDIT de trial opniew geinstalleeerd en geeft die de melding dat ik niet met een full acc op een trial kan spelen.. ik ben nu weer de full version aant downloaden van Wow-europe.... en dan moet het wel lukken? als ik niiks van de trial verewijder?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2008
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    hm, dan snap ik het ook niet. Hoe kan een trial nou 5mb zijn? Toen ik trial deed moest ik de fullgame downloaden. Ik weet het ook niet.
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om lullig te doen, maar zo bijzonder is t niet, toch is het nog steeds erg vet om te doen, raad het je zeker aan, op lock, shadow priest en paladin + lock/shad priest combo als je geen goede gear hebt, dan kun je t namelijk nogsteeds goed met zn 2en doen.
    Zelf zijn een lock en ik op mn shadow priest vaak BT trash aant soloen, is lekker om wat te farmen, of om gewoon eventjes stoer te doen tegen mensen die het hele gebeuren nog niet kennen :cool:.

    Pour Example iets op IRC channel van de realm:

    <Clarity`>: CLEARED KARA WOOT!
    <Blackranger>: grats!
    <Blackranger>: me and shiratha are clearing BT trash though
    <Clarity`>: so what, you guys got t6 -_-'
    <Blackranger>: on our green geared alts
    <Clarity`>: i think my penis just shrunk

    Gelukkig zijn we nu wel van die realm af, 3 kwart was grieks en vertikte t om engels te praten, verder waren er nog 2 andere goede guilds die de realm een beetje goed deden, waarvan 1 pvp en 1 hyjal guild
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Yay, heb een trial account, nu een level 9 undead rogue.
    op Spinebreaker, alleen hij loopt niet perfect, vooral niet met the burning crusade, dus die zet ik er wel wat later op:).

    mischien ooit een keer pc laten up-graden.
    maar is wel leuk spel:)

    OMG maar 24 frame per sec. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan helemaal niet. De trial is niks anders aan dan aan de normale versie. Het enige wat anders is is je account, dat heeft voor de rest niks met de software op je PC te maken.
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies dat bedoelde ik. Je heb altijd gewoon de full game en je account bepaalt wat je allemaal kan.
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja maar di trial accounts zijn best klote, kan namelijk niet whisperen naar iemand die me niet in vrienden lijst heeft staan. best kut.

    heb trouwens wel een Lvl 23 blood elf paladin, maar die is op het account van me broer, en die computer is wel normaal:+
     
  12. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees welleens van die WoW forums op andere sites en daar wil iedereen (vooral mages) OP worden? wat betekend OP?
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol een griekse realm? Welke was dat? Daar ga ik een alt maken haha. Ik weet wel dat ik (2 jaar terug) op de Russische server "Warsong" zat. Dat was echt erg. De eerste en beste migration zijn toen alle engels sprekende guilds hem gepeerd.
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    OP = Overpowered, en als ze t over mages hebben denk ik dat het wel mee gaat vallen, ze zijn nu gebuffed, maar veel gekker zal het niet worden.

    Dat zou dus Genjuros zijn.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    OP staat voor overpowered. Dat betekent dat je klasse veel sterker is dan alle andere. Blizzard verandert met patches altijd kleine dingetjes om de balans goed te krijgen. Soms pakt dat verkeerd uit.
    Zoals nu elke mage iceblock heeft in de arena, dat is overpowered. :+
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Niet echt.

    :+
     
  17. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    hai.

    ik zit er sterk aan te denken om ook aan WOW mee te doen.. alleen is het wel leuk om te spelen dan.. als iedereen al een vet hoog Lvl heeft..
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    je zoekt toch gewoon wat mensen van jou lvl?
    en is wel leuk hoor, als je echt die-hard bent ( ik niet) dan lukt het je redeliijk snel om lvl 70 te worden denk ik.
     
  19. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    owh je kan dus wel een zoek opdrach invoeren.. voor jouw lvl
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, in principe kun je dat ook doen ja. Maar je speelt sowieso alleen in gebieden die geschikt zijn voor jouw level. En in die gebieden zul je ook vooral mensen tegenkomen die hetzelfde level hebben als jij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina