1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nah, zal toch hetzelfde blijven.

    Veel mensen spelen tot 2k rating voor de shoulders, dan wat minder fanatiek omdat het niet persee hoeft. Zo krijg je teams die hoger kunnen komen rond 2k rating. Nu zal het verschuiven naar 2200 rating. Het zal nog steeds goed te halen zijn verwacht ik.
     
  2. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag een screen van een free server. Rogue S4 ik weet niet of dit precies goed is. Maar het zal er wel op lijken zoals je in filmpjes ziet.

    Ik vind wel dat alle S4 dingen een beetje op Druid gear lijken van een afstandje

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hebben ook dezelfde stijl omdat blizz zo noob was om maar 3 sets te maken en ze alleen te recoloren..
    Ook ziet hij er dik depressief uit..
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man blizzard is vet 'noob'.
     
  5. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    blizzard is niet noob xD wel een beetje lui :p
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn post was ook min of meer sarcastisch, op het feit dat mensen alleen maar kunnen zeiken soms.
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    ''Damn die gast heeft de afgelopen 3-6 maanden 12 uur per dag in BGs rond gehangen ?''
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja maar na dat moet je toch wel goed zijn?
    Toen dat was was ik nog geen 60 dus toen vond ik dat echt geweldig.
    En je krijgt toch een soort waardering, nu is het normaal om in 3/5 s3 rond te lopen omdat je het gewoon kan leechen..

    En vanwaar de sarcasme? eerst jatten ze de tier looks, niet erg want zijn vette sets maar nu komen ze maar met 3 nieuwe models.. beetje slacky vind ik.
    Al zeik ik er teveel over omdat ik druid ben en die set is zó lelijk.. :+
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Lol goed? Ze staken er alleen maar tijd in niks goeds ofzo, het leukste was dat de meeste GM en Warlords ook nog een clickers waren.

    Dat had niks met skill te maken, wow heeft sowieso vrij weinig met skill te maken, meer met hoeveel tijd je erin besteed. Hoe meer tijd hoe meer rewards je krijgt, etc etc.
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja zoals ik al zei, toen keek ik er nog tegenop. :9
    Ik kende ze niet enzo..

    Mja die 2k+ op cyclone zijn echt wel skilled.. hooge rating is geen gear meer, meer geluk + timing.
     
  11. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja als jij met je kut gear tegen full s3 komt dan ben je ook niet zo vrolijk ;)
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar daarom kom je met kut gear niet boven de 2k. =P
     
  13. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dan zit er maar 1 ding op: Raiden. Maar je mag vaak niet mee als je slechte gear hebt... dus als je net 70 dingt is het echt heel klote om gear te verzamelen :mad:
     
  14. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 70 gedingt bent, zou je al redelijke gear kunnen hebben voor Kara d.m.v quests, heroics, normal dungeons. Het is natuurlijk neit zo dat je gelijk naar BT kan gaan, maar een spot vinden in T4 content guild zou niet zo moeilijk zijn.
     
  15. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind wel dat die druid armour op de vorige bladzijde er dik zielig uitziet.. :9 alsof die bijna gaat huilen lijkt het wel, in die armour hebben ze dat stuk waar je mond zit omlaag laten wijzen en de ogen ook zwaar droevig laten zien :9 van die season gear vind ik vaak het shaman spul wel het coolst eruit zien, ben zelf druid maar ik vind ze af en toe wel een beetje homo sets voor druids maken.. Maarja zolang ze maar goed zijn vind ik het wel best eigelijk
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Waardering? nee, het laat meer zien dat je een die-hard PvPer bent imo. en het arena zooi wordt gefixed, win-traden mag niet (meer) en er komt (best hoge) rating op (sommige) delen.

    Het sarcasm was omdat ik 99% van de forums alleen maar met gezeik vol zie staan (niet zo zeer dit forum)

    (Zo ver ik weet, was nog geen 60, pre-TBC, ergens rond de 50+ toen TBC aankwam zetten)
    Vroeger waren/was er zobeetje alleen die High Warlord/Grand Marshall set, wees blij dat er überhaupt nog nieuwe PvP sets uitkomen.
    Sowieso, misschien richt Blizzard zich op hele andere dingen (wotlk etc)
    Ik vind het gewoon dom dat mensen zeggen dat Blizzard hun eigen spel verneukt, het kut maken, niet luisteren naar de spelers etc etc.
    Tuurlijk doen ze dat wel, ze willen zo goed mogelijk blijven doordraaien/eraan verdienen, dan luisteren ze heus wel hoor.
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er toen ook maar een paar mensen per server de moeite namen warlord te worden.
    Er was ook een tijd dat je niks kon kopen met honor maar gewoon met rank..

    Die-hard pvper of niet, je mag een mening hebben over hoe iets eruitziet.

    En je kan wel kara enzo gaan doen maar heeft weinig zin, als iemand in pve gear rondloopt word hij net zo hard geowned..
    Tuurlijk ben je iets beter, maar als je iedere week een item zou krijgen van raids kan je beter AV campen voor 7k honor per dag (wat je op je dooie gemak kan halen) en dan meer pieces per dag kopen waar je nog iets aan hebt. :9
     
  18. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahh.. Je kan altijd Tier-tokens uit Kara inwisselen voor PvP Items.. =P
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Een paar? Onder welke steen kom jij vandaan?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mwhehe, Marshal-raids brachten elke week een nieuwe Rang14, met een (door henzelf) vastgestelde volgorde etc 8)

    Een gast op Mazrigos (die eerder al een rang14 druid en priest had) had in z'n eentje meer honor gefarmed dan de Marshal-raid. Hoop gescheld en drama volgde; TOP! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina