1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de AH's nou eigenlijk interlaced? dus zijn ze met elkaar verbonden?

    ik heb het idee dat als ik in gadzagetan ( ik krijg het nooit voor elkaar dit geod te spellen :cool: ) in de AH sta dan heb ik het idee dat er veel minder op staat.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb 2 soorten AH's. Namelijk faction AH's (Dat zijn de AH's die je vind in orgrimmar, thunder bluff etcetera, die zijn met elkaar verbonden) En dan heb je de neutral AH's dat zijn de ah's die door goblins gerunt worden, die vind je in steden als booty bay en gadzegan die zijn ook onderling verbonden. Bij de neutral ah's kunnen beide facties iets erop zetten. Maar de neutral ah's zijn vaak erg leeg.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Gewoon heengaan. Ik heb er volgens mij nooit een quest voor gekregen. Kwam toevallig bij de goblins uit toen ik er langs reed.
     
  4. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf de Borean Tundra ook een stuk beter dan Howling Fjord. Bomvol inspiratie gewoon. Echt een mooi gebied. HF is ook leuk, maar in zekere mate een stuk minder.

    Het is trouwens Gadgetzan jongens ;).
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind HF veel toffer, Undead lore ftw.

    Maar goed, dit weekend helemaal niet gespeeld, dus nog steeds lvl 72 op mijn Lock.
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    HF is geweldig, Dragonblight heeft een paar gruwelijke questlines en hetzelfde met Grizzly Hills en Zul'Drak die een heel stuk nieuwe troll lore mee geven.
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind HF maar een kut gebied niet te zuinig..
    Was begonnen op 68 in borean en ging super, maar toen kwam ik daar en wat een kut hoogte verschil overal, heb wel 398724928734 dwarfs afgemaakt om telkens weer uit die kloof te komen, niks dan ergenissen aan overgehouden. :p
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Offer staat nog steeds ;)

    Een open pvp gebied. Inclusief siege weapons en de hele mikmak. Wanneer jij wintergrasp controleert kan je in dalaran een portal nemen naar het fortress. Wanneer horde deze controleert moet je met een siege weapon de muur mollen geloof ik. Voor een betere uitleg moet je even iemand anders hier aankijken :+ geloof dat het een level80 gebied is namelijk

    Edit: level76.5 :+
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Cataclyst, the Magic Seeker, Malygos 25 man realm first yarr.

    Echt een vet gevecht, je wordt er op het gegeven moment wel helemaal naar van, maar het blijft vet. Echt een aanrader om even te bekijken op youtube oid.
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    hey luitjes,

    kben laats door maat wow gaan spelen, toch maar is kijken waarom het zo populair is hehe:D. Heb nu trials van original wow + TBC. Ben momenteel Blood elf Rogue aan ut spelen, leek me wel leuk. Nu is mijn vraag welke add-ons ik absoluut moet hebben om bijvoorbeeld het questen en lvl-en(PvE) makkelijker te maken. Tot nu toe heb ik via ''curse'' de add-on quest-helper gevonden.

    Ik heb wel wat gelezen op verschillende fora's maar meeste doorwijs links waren of niet werkend of incorrect. dus vraag ik het hier ff.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, ik zal em vandaag ff tjecken. Thnx:thumbs:
     
  13. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Questhelper werkt voor mij altijd perfect, dus niet echt een idee waar het aan kan liggen. Bij de start van WotLK dekte hij zelfs nagenoeg elke quest.. :confused:
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hij zegt ook niet dat QH niet werkt hoor ;)
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    76 nu :) Wat niewe weps opgepikt (Die Savage blacksmitter dingen) en doe aanzienlijk hogere crits nu (mede dankzij m'n nieuwe rank Sinister Strik) Op 1 dec staat eerste Naxx geplanned, dus hopelijk voor die tijd lvl 80 dingen :D
     
  16. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, bij mij werkt ie perfect. Vandaar dat ik opzoek ben naar nog meer handige add-ons :) Net ff die archHud gedaan, het was eerst ff wennen maar nu ik ong weet waar ik moet kijken voor een bepaald iets, is het idd erg handig. Nogmaals bedankt:thumbs:
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Scrolling Combat Text, is een must have, vind ik persoonlijk.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje heathens!

    De gozer speelt een rogue en er wordt nog niet eens een classtimer genoemd hiero!
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Noem er eens een dan? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina