1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegelijkertijd nog aan het bikkelen ook!

    Gister nog heel eventjes gespeeld. 74 en een half nu. Was half bezig in Dragonblight en toen door gegaan naar grizzly. Vind DB niet echt leuk. Ik doe later iig het Wrathgate stukje wel, want die wil ik weer zien.
     
  2. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Gold verdienen is nu echt TE makkelijk gewoon..
    In de afgelopen dagen 5k gold verdient alleen met minen, met JC erbij ben je helemaal binnen :+
    Titansteel bars verkopen voor zo'n 500g bij mij op de server, dus zorg dat je daar paar van maakt (wel 24h CD) en daar is je epic flying mount :b:

    Ben trouwens gemigrate naar Darksorrow, hoefde weer niks te betalen aangezien ik gevraagd werd door een aantal vrienden omdat ze geen "goeie" warlocks op de server hadden, nu alleen nog m'n gladiator gear van die wintergrasp boss.. Vind het belachelijk trouwens dat die boss season 5 dropt terwijl het nog niet eens uit is :confused:

    EDIT: Voor mensen die niet zo handig zijn met addons, denk dat velen hier het wel weten maar probeer het met Wowmatrix. (Installeert alle addons en controleert of ze up to date zijn, www.wowmatrix.com)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    ReignofChaoz. Titansteel bars leer je zeker op 450 mining? ik heb pas 435 :+ ben nu 78 (ohw ja \o/ 78 \o/) en heb alleen nog maar cobalt gezien wat super lang groen is.

    We moeten het er toch een keer ingame over hebben hoe ik makkelijk geld verdien dan 8) zit nu op 2k weer (na kopen van cold weather flying).
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan:

    Stap 1: U neemt 1 dag vrij op een woensdag of donderdag.
    Stap 2: De avond tevoren gaat u naar de supermarkt en haalt de benodigde etenswaren.
    Stap 3: Log in op u account met mining en ga naarSholazar Basin.
    Stap 4: Met u mount vliegt u rond en rond en rond en soms langs de pilaren.
    Stap 5: Verkoop de ores raw voor 50/60g per stack of laat ze prospecten. (veel beter)
    Stap 6: Na een paar uur is alles verkocht en heeft u zon 3/4k gold verdient.


    Dit na een kleine 4/5 uur.

    Edit:
    Gister 3 uurtjes rondgevlogen en gemined.
    Haal net mn mailbox leeg, 2/3e is verkocht was zon 1,6k gold.
    Nu ga ik mn epic riding skill halen =)

    Edit2: Je kan trouwens ook even kijken naar de nieuwe transmutes, 2 green gems + een ethernal fire = meta gem, en omdat ze geen cooldown hebben en transmute mastery er op procced is het eigenlijk super goed gold verdienen. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    60% flying duurt het waarschijnlijk wel even mee :cool:

    Anyways. Ik ben nu 78 en pas net begonnen in Zul'drak. Ik zal dus waarschijnlijk Ice Crown en Storm Peaks niet eens aanraken voor level80. Aan een kant wel fijn, aan de andere kant geen flight points on snel naar instances te gaan :+
     
  6. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg eerst maar dat je 280% mount krijgt dan.. Dan heb je die flight paths helemaal niet nodig ;)

    Thanks voor de guide Xink, dat is mijn manier ook _O_
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke guide inderdaad ;). Alleen vrij nemen voor WoW is not-done bij mij, maar verder heb ik hier zeker wat aan!
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    280% en Crusader aura, ik -ben- een FP 8)
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    En een Paladin, blergh. O-)
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :lol: Een Retri Paladin gister in mijn guild claimen dat hij niet OP was, terwijl hij tegen 4 deathknights van zijn level er 3 wist te verslaan voor hij dood ging. Maarjah, inderdaad niet OP.

    Ik ga denk ik na Zul'drak naar Scholaszar (spelling?) en dan moet ik wel 80 zijn. Vraag me af of ik niet ook rond de 4-5k gold krijg als ik dan op level80 in Storm Peaks en Ice Crown ga questen terwijl ik zoek voor een Heroic Group :+
     
  11. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beginnersvraagje: maar waar staat OP voor, of wat betekend het precies?
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Overpowered, dus dat ze "te sterk" zijn.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hallo,

    noob hier. ik heb gister de 10 dagen trail gedownload, en een account aangemakt enzo.
    nu ga ik net van alles vragen over het spel, daar kom ik (eventueel) zelf wel achter. alleen een vraag over de prepaid kaarten. als je die code invult en je 60 dagen gaan in. hoe zit het dan als ik dan 5 dagen niet speel. hou ik dan nog 60 dagen over? of nog maar 55. het is zo ik wil wel, maar kan niet elke dag spelen. soms ook wel meerdere dagen achter elkaar. ook heb ik niet elke maand 26 euro voor de kaart.
    maar blijft het aantal dagen staan? of tellen de dagen gewoon door ook al speel je niet.
    en hoe zit het met als je na 60 dagen niet weer gelijk 60 dagen koopt? blijft alles nog bestaan?
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is net als een abonnement op een krant: Ook als je hem niet leest betaal je. ;)
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kaarten zijn 2 maanden speeltijd. Het kost je dus maar 13 euro per maand.
    En alles blijft bestaan ja.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja dat bedoelde ik ook..bijna alles is per maand..

    bedankt voor de uitleg. ik ga eerst eens die 10 dagen proberen (als het me gegunt wordt) en dan kijk ik wel verder.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Recruit friend please :eek:
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wil hij verdienen met mining. :9
    Nouja guide.. Dacht dat het vrij standaard was. :eek:


    Ooh en vrij nemen kan ook niet, je kan ook gewoon niet slapen. :+
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gister gespeeld. erg vet spel. en de tijd vliegt voorbij. alleen weet ik niet of ik verder ga met WOW of begin met The Chronicles of Spellborn. al vin ik de rassen die je bij WOW heb wel mooier en meer keuze. maar goed. voorlopig nog 8 dagen genieten van WOW. en dan zie ik wel even verder. de feest dagen komen er ook weer aan.
     
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Pally = ook 80 8)

    rest blijft voorlopig lekker op 70 hangen, heb nu genoeg geleveled :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina