1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Als resto, lacked mp5.
    Het is ook meer een PvP mace zonder resilience.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ga Nexus HC, dropt een epic mace (http://www.wowhead.com/?item=37169). Gisteren ook gekregen. Net voor de eerste keer Naxx gedaan. 8 bosses down en 2 epics geloot :). Zit nu op 1450 healing unbuffed en 15,5k mana.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had die al gezien, hij is echter 82 spellpower lager dan degene die ik linkte, maar wel gratis :+

    Ik denk dat ik gewoon Nexus Heroic ga doen zo veel mogelijk, om Frozen Cores proberen te bemachtigen (iedereen giert ze zo weg ook al hebben ze niet nodig) voor die andere mace. Mocht in de tussentijd die Epic van Nexus droppen gebruik ik die gewoon totdat ik geld heb voor de epic crafted mace. Als ik de dingen die ik nu op AH heb staan verkoop zit ik toch al op de 4.5k voor de epic flying dus dat is zo geregeld.

    Ik zie overigens nog wat andere fijne items van Nex heroic :) healing bracers / legs bijvoorbeeld.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Check deze spec even, standaard Haunt/Ruin spec die op het moment veruit het meeste damage doet.


    As for gear; Je belangrijkste stat die je het allereerst wil krijgen is +hit.
    Je hebt 17% nodig voor bosses (oftewel 446 hit rating) om niet meer te missen
    (14% met een moonkin/elemental shaman). Ik zou dus voor die 14% gaan (wat echt genoeg is voor 5man), en dan pas al je andere stats boosten. Je hebt een hoop +haste, wat ik nog even links zou laten liggen. Algemene spelldamage en die hitcap zullen je een veel grotere upgrade in dps opleveren.

    Tip: Check de wlock forums van wow-europe. Staat veel nuttig spul tussen :)
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, inmiddels bijna 79. Ik zit ongeveer op de helft in Scholazar en heb zin om Storm Peaks en Ice Crown te zien. Welk gebied raden jullie aan waar ik het snelst zou kunnen levelen?
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ice crown en Storm Peaks zijn allebei erg snel tenminste op een voorwaarde, ik hoop wel dat je een epic flyer hebt anders wil het nog wel eens traag gaan daar though :+
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Agree..
    Vind het jammer dat Icecrown een hoog LoTR gehalte heeft.. maarja.
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    I see you, dat oog was echt te erg =(
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    toch nog een vraagje. als je het spel koopt zit er dan ook al 'zoveel' dagen spelen bij?? of moet je gelijk een kaart van 26 eurie erbij kopen.

    en ik heb een warrior orc, maar ik wil een pijl en boog hebben. kan dat??(ik bedoel gebruiken he..kopen kan ik wel..;) ) of moet je daarvoor echt een hunter zijn. mijn orc is pas level 11, dus ik weet ook niet of het later kan? anders moet ik overnieuw beginnen maar dan met een hunter (nu zou ik het nog niet zo erg vinden. maar als ik verder ben wel snap ie)
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult gelijk een kaart moeten kopen, maar als je die activeert krijg je nog 30 dagen gratis bij het spel die dan ook worden geactiveerd.

    Een Hunter is superieur met een bow/geweer, een Warrior zou het alleen gebruiken om de monsters naar hem toe te laten komen. ;)
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed online upgrade van trail naar normale wow en kreeg meteen een maand.
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je krijgt 30 dagen wanneer je normal WoW authentication code aan je account toevoegd(als het nog een trial is dus). Met de 10 dagen van de trial heb je intotaal 40 dagen gratis :D
     
  13. Lyon15

    Lyon15 Finished the Fight!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraagje aan jullie ervaren wow-ers :)

    toen Wotlk uitkwam ben ik gestop met spelen(70 tauren druid, 65 dwarf hunter, 45 draenei shaman en nog wat 20+ accounts/twinks...maar ik wil nu van mijn account af, maar op marktplaats en ebay mag je geen accounts meer aanbieden, maar ik had gehoord dat er een manier was waardoor je toch je account aan de man kan brengen..kan iemand mij hierbij helpen??

    thanks lyon :)
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    dus als ik nu wow koop, en die code gebruik, heb ik nog eens 30 dagen!! dan hoef ik toch niet gelijk een kaart voor 30 dagen te kopen?? of zie ik dat nou verkeerd.
     
  15. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar niet als je een trial account hebt. Maar die heb ik nog nooit gehad dus ik weet niet. :D
     
  16. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit illegaal en word er dus niet over gesproken op dit forum :).

    Gister nog even mijn DK naar 79 geschopt. Ben nu halverwege. Tot dusver vind ik scholazar basin echt veruit de beste questarea. Speelt lekker weg daar, ook lekker veel te doen steeds. Goede feeling over het algemeen. Moet alleen nog wel iets van 2k voor mn epic flyer :'-(
     
  17. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm wat ik heb gedaan is het volgende.

    -een 10 day trial account gemaakt.
    - Die geupgrade naar een normale wow account met een authentication code.

    Met als resultaat 40 dagen speeltijd.

    Als je dat bedoel dan ja je hoef niet meteen een gamercard te kopen. Heb ik nog niet gedaan. Mijn account is vorige week gemaakt en expired ergens begin januari. Volgens mij krijg je altijd 30 vrije dagen als je original WoW koopt voor een account dat nog in de trial fase is of nog gewoon nieuw is.
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Sholazar Basin zit ik nu op de 55 quests (van 75) en heb er totaal geen meer over. Geef een nieuwe quest spot! O-) overigens als ik nu inlog zou ik 5000g moeten hebben. Dus kan ik ook lekker snel farmen in Sholazar :) Binnenkort even timed run voor die bronze drake \o/
     
  19. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ik speelde gisteren en kreeg ineens de melding dat ik de quest achievement had gehaald net toen ik nog 2 quests kon accepteren daar :{.
    Sowieso krijg je steeds duidelijke follow ups daar, had nooit een moment dat ik geen quests had :/
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    zag ik het dus niet verkeerd. bedankt. net wow besteld bij Bol. en morgen hopenlijk in huis. als het nog maar op tijd is.. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina