1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nou, ik vind levelen niet echt leuk meer.

    Inmiddels een aardig lijstje opgebouwd van characters die ik geleveld heb, en daar hoef ik niet echt trots op te zijn :+

    - Warrior - 70
    - Mage - 70
    - Hunter - 70
    - Rogue - 80
    - Warrior - 80
    - Shaman - 80
    - Paladin - (binnenkort 80 :+)
    - Warlock 60-72

    En daar houdt het op wat level 20-30 alts na wel mee op..



    Nu level ik niet echt zelf meer, alles wordt geboost door mezelf op andermans accounts, puur om het sneller te laten gaan. Enige nadeel is dat je vaak weinig gear hebt en lage weaponskill. Maar ach, daar kunnen we ook wel mee leven.

    Paladin wordt Retri btw, makkelijk te spelen pewpew :+
     
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel een lijstje ja. Vooral die 3 (binnekort 4) 80ers. Ben nu al een half jaartje gestopt, maar ik had een 70 Rogue, 80 Paladin, 63 Lock, 64 Lock, 67 Shaman en nog wat level 1-30 alts. Ook wel een redelijk lijstje. Geen wonder dat ik extreem veel extra vrije tijd heb sinds ik ben gestopt 8).
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Stoppen lukt mij nooit. Stop ik met WoW ga ik weer FFXI spelen. Stop ik met FFXI ga ik weer WoW spelen. Gelukkig wordt het wel steeds minder.
     
  4. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je de tijd vandaan voor zoveel 80's :+

    Als ik even tijd heb ben ik aan het raiden, vind 2 80's wel genoeg :p
     
  5. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik wil ook een RAF maatje voor extra xp xD Wil nog steeds me shaman lvlen en een paladin maar heb echt geen zin om al die klote begin quests te doen.
     
  6. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je denkt dat jij kan quoten, kijk dan even in dit bericht. DAT is pas quoten. :lol:

    Njah, smaken verschillen ik heb zelf nog altijd plezier als ik rustig met één of twee vrienden wat questjes doe etc.

    Mijn lijstje:
    druid (80)
    priest (80)
    hunter (80)
    hunter (19) PEWPEWPEW

    Retri is inderdaad pewpew zelfs als je geen skills hebt, en als je wel skills hebt is het pewpewPEW. :lol:

    Ik snap wat je bedoelt, het is inderdaad lastig ermee te stoppen al lukt het me nu al 6 maanden met me xbox. :)

    Twee accounts is echt een aanrader, heb dit zelf ook altijd gehad en is rete fijn als je bijvoorbeeld met vriend wil spelen, een twink wil boosten, wil traden en noem maar op. Kost niet zo heel veel als je een bijbaantje hebt makkelijk te doen.

    *edit, noo ik vergat doei te zeggen, njah hierbij dan

    MvG Daan03
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik RaF niet ;)
    Ik boost alleen. Als ik RaF zou gebruiken had ik allang alles op 80 gehad :+
     
  8. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, ik heb hem ook gekocht samen met mijn vriendin, dus kijk maar uit...

    Mwah, ze moet het nog een beetje leren, zeg ik earth shock loopt ze eerst 10 seconden te zoeken :+ Maar goed, ik ga er van uit dat het gevoel nog wel een keer komt na een jaartje spelen ofzo, hehe
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb zelf geen account om mee te boosten :9 en 2 accounts wordt me een beetje teveel van het goede, moet ik ook weer die expansions kopen voor de keycodes enzo
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    RAF is maar tot 60, dus je hebt alleen maar de originele key nodig. Geen expansions required. ;)
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben nu de trial weer aan het downloaden. Ik zit op 10 %, 1.5 GB / 4.5 GB.
    Hij geeft steeds weer aan 'Not enough RAM', maar ik heb hem al eens gespeeld dus ik probeer het maar ;)
    Hopelijk is ie vanavond nog gedownload, kan ik morgen al die patches downloaden.
    Ik maak dan misschien morgen een Gnome Rogue aan. Even 10 dagen levelen en dan wachten tot de zomervakantie, koop ik een laptop met min. 1 GB ram zodat ik hem zeker weten normaal kan spelen.
    Ik heb er zin in ! :D
     
  12. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Lkkr bezig hoor ;)

    Ik ben van plan een macbook of macbook pro te kopen. Weet iemand of wow daar goed op draait?

    En DING 74 :p (lkkr langzaam)
     
  13. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij download je de volle versie. Bij mij was de hele trial versie maar iets van 600mb, dus was mooi snel binnen..

    http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/downloads/files/wow-trial/enGB/TryWoW.exe
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  14. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de trial versie is gewoon de hele versie... Het trial slaat op het account, dat je dus gelimiteerd word en niet alles kan doen.
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    De trial versie kan je gewoon online streamen, je hoeft dus niet alle data binnen te halen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hebben Hunters eigenlijk nog wat aan die Quivers, sinds de speed increase is geremoved, en de arrows nu stacken tot 1000? Denk dat ik beter gewoon een 20-slotter kan nemen, zodat er nog wat andere meuk bij kan ofniet? :9
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb me laptop al binnen !
    Daar ff de trial op downloaden ipv op dit oude ding :p
     
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niks meer aan *)
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb dus gister de trial gespeeld door te streamen.
    Lvl 3 Gnome Rogue :D
    Ik merkte wel dat ie lekkerder speelde als op me gewone PC.
    Dus deze week maar de echte kopen. Maar je kan ook het hele spel downloaden en daar de trial op spelen. Echte spel kopen en die key invoeren zodat je verder kan.
    Maar op veel sites lees ik dus dat dat veel langer duurt ( qua installatie ) dan gewoon de disc van het spel erin te stoppen ?
    Klopt dat ? Want na een half uur zit je op die manier pas op de 5 %
     
  20. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de Cd gaat het inderdaad sneller. Als je hem download moet hij ook nog alle informatie vinden etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina