1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vraag me af wat je dan de hele dag in WoW doet :9 Niet raiden, geen instance, geen pvp... Blijft niet veel over :+
     
  2. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien levelt hij wel 9 alts :)
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Priest op 20, yay. Mount tijd. xD
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    23. Maar goed, da's verder niet relevant, toch? Ik vind het echter ook wel raar dat je na een paar maanden 80 nog niet weet wat je na een eerste heroic run toch wel zou moeten weten (ie, wat zijn die emblems?!) 8).
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verder droppen Onyxia en VoA (2/3 bosses) ook Triumph.

    Heroic instances kunnen je geen raiden noemen. Die zijn gewoon voor 5 man en iets moeilijker als de normale versie. Toch heb ik redelijk vaak mensen met gearscore ~3000 in mijn party en dan gaat het ook prima. Duurt wat langer en achievements moet je dan niet doen, maar het kan makkelijk.

    Wat ik je sowieso aanraad is iedere dag de daily heroic te doen. Quest kun je in Dalaran halen. Daarnaast ga je TotC normal farmen. Die kun je namelijk zo vaak doen als je wilt en de 3 bosses droppen alleen maar epics. Vaak kun je een farm party joinen en dan doe je de instance 5x achter elkaar (duurt ongeveer 15min). En dan join je nog de queue voor instances waar je epic loot uit wilt. Download even atlasloot van curse.com. Daarmee kun je zien wat de bosses allemaal droppen. Kijk naar heroic en bepaal welke items je wilt en ga gewoon iedere dag die instances doen todat je alle items hebt. En dan krijg je vanzelf genoeg badges om T8.x en T9 te kopen.
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welke addon meet jij precies deze gearscore? Want bijv een gearscore van ~3000 op wow-heroes.com is fucking sick (geloof ik is dat full tier 9.5 met heroic totc gear etc etc), en met InventoryOnPar is dat geloof ik zelfs onhaalbaar.

    Verder ben ik geen grote fan van gearscore-meters, net zoals dat ik echt geen voorstander ben van "link [Epic]" etc voor groepen. Gear is zeker handig maar skill blijft het outweighen. Stel het is iemand's alt, of iemand die na maanden weer is begonnen maar in TBC/vanilla hardcore raider was ofzo? Ik heb het zelf ook gehad, ik ben 2 maanden na de release van Wrath gestopt tot een maandje of 3 geleden. Toen ik weer was begonnen kwam ik geen enkele raid binnen omdat m'n gear niet goed was, ik geen [Epic] had, ik geen achievement had van VoA (Koralon oid dan), etc etc. Toch outdpste (en later outhealde) ik mensen met gemak, zelfs mensen met veel betere gear. Al helemaal nu gear zo makkelijk te krijgen is, skill > gear.

    Inmiddels heb ik ze "allemaal" (qua pugable raid achievements) op m'n Paladin die nu Horde is, maar op m'n Warlock op alliance side ondervind ik nu precies hetzelfde probleem. Ik snap dat ik niet meekan naar Sarth+3D rushes waar iedereen 5k+ DPS moet hebben anders haal je het niet, maar ik ben zelfs bij ToC 5 man heroic geweigerd omdat ik geen [Epic] had. Hoe lame is dat?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meet hem met de gearscore van curse.com. Ik heb zelf 4337 en dat is een gemiddeld ilvl van 210. Gearscore van 5000 is bij deze redelijk ziek (al heeft PvP gear een hogere score).

    Verder ben ik een keer een UK HC party niet toegelaten omdat ik minimaal 2,7k dps moest hebben...
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    23. _0/
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar loop ik ook tegen op. Ik ben iets meer dan 2 jaar geleden gestopt met WoW omdat ik een hardcore raider was en dat vergte net iets te veel van mijn tijd. Ik zat in een goede guild en ik heb dan ook alle vannilla WoW instances uitgespeeld voor TBC, behalve naxx, toen ik stopte hadden we de helft al gecleared, en ik stopte 1-2 maanden voor de uitbreiding. En nu moet ik zodadelijk als ik 80 ding mezelf bewijzen aan de hand van me gear. Beetje krom, ik vind dat skill toch zoveel belangrijker is. Wij hebben toentertijd aardig wat recruits gehad met redelijke gear die er gewoon geen ruk van snappen. Gear zegt meer hoeveel tijd iemand in WoW heeft gestoken, niet hoe goed hij is. Er zou eigenlijk een soort van player rating add-on moeten komen in plaats van gear-rating :)
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievement systeem? :9

    (Niet serieus. Ook dat is meer tijd dan skill)
     
  11. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Een soort van addon waar spelers elkaar kunnen raten en comments achter kunnen later. Zo zou je bijvoorbeeld kunnen zien wie er vaak afk´d in pvp of vaak halverwege weggaat in een instance, wie er niks van bakt etc. Maar er kan dan ook misbruik van gemaakt worden ben ik bang...
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Net faction champions neer op heroic, wat een gruwelijk tergend gevecht is dat zeg. :+
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nice!

    Ik vind het zelfs op 10 man al helemaal nergens op slaan. Zo simpel, maar gewoon NIET leuk :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren mijn eerste echte Raid gehad met 25 man. Vault of Archavon of zoiets. Was prima te doen, werd goed samengewerkt. Ik heb meteen The Gladiator's Chestpiece eruit gekregen en 6 emblems verder.

    Ik zoek altijd via look for a group, maar dat helpt ook niet altijd. Gisteren kreeg ik nog van iemand te horen dat ik niet goed genoeg was. Pff, mijn ghoul minion doet ook wel wat. ;)

    Iemand een goed adresje waar ik deze dingen kan uitgeven, die emblems dan? Dalaran heb ik al gekeken, maar dat is niet veel bijzonders. Hetgene wat wel de moeite waard moet via een andere raid zien te verzamelen.

    Ben ook een liefhebber van mounts, dus als ik die ergens kan krijgen zou ook wel fijn zijn.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dalaran (Conquest en Triumph) en Tournament Grounds (Triumph). Mounts kun je er niet voor halen.

    Waarschijnlijk kreeg je te horen dat je niet goed genoeg was is omdat je DPS te laag was.
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Indien je nog problemen ondervindt om in raids te komen: Het helpt heel erg om, als je niet precies weet op welke punten je het beste kan verbeteren, om een goede speler van dezelfde class als jij om wat advies te vragen. Vaak hebben guilds Class Leaders die leden van de guild helpen met hun spec, gear en rotation. Je kunt denk ik het beste aan zo'n class leader, of misschien vrienden van je die ook Death Knight (dat was jij toch?) spelen, of gewoon aan random mensen vragen van goede (hardcore) guilds. Dat heb ik ook gedaan als ik soms twijfelde over dingen. De meeste mensen zullen je graag helpen. Zeker in guilds wordt het zeer gewaardeerd als je toont dat je bereid bent om te leren en dat ook daadwerkelijk doet, en dat maakt je kans alleen maar groter om een raid spot te krijgen.
     
  17. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Yellow 13, Kijk vooral op de officiele wow forums, per class is er een forum en hier staan meestal ook veel tips en guides voor beste rotations. Ook veel info over hit rating etc.

    Probeer er een uit en ga oefenen op een target dummy, als je al 2,5k dps kan halen heb je teminste iets om vanuit te gaan. Raids zoals naxx en voa is 2,5kdps genoeg.
     
  18. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Het forum van Elite Jerks is ook wel handig.

    Letterlijk gekopieërd van een ander forum:

    Ding. Lvl 80 op m'n Undead Warlock :)

    [​IMG]

    Effe verder questen, en eerst even alle normal instances doen :)

    En voor de mensen die iets merken aan m'n screenshot; ik heb inderdaad m'n UI gereset naar Blizz UI. Vond die andere maar irritant. Mss maar eens Bartender4 apart proberen.

    Handig om ToC normal te farmen?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kijk, dit advies zat ik op te wachten. Ik zit al sinds ik speel in een heel kleine guild met twee hele goede vrienden en hun familie. Het werd ook wel gezien als een familie guild. Ik zal wel naar een andere guild moeten wil ik vooruit kunnen komen. Bedankt voor de adviezen mensen.

    Laatste vraag: Heeft iemand een link naar mijn class forum en of ik daar apart voor moet registreren?

    Alle tips en links en links die jullie verder nog kunnen geven zijn welkom per PM. Ik bewaar dat allemaal, dus jullie doen niet iets voor niets. ;)
     
  20. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOT!

    Tijdens questen kom ik de Time-Lost Proto Drake tegen! Corruption vanaf hoogte, viel met 8K HP neer, maar heb hem gedood! :p

    [​IMG]
    [​IMG]

    Aleen nu nog Epic flying halen >_>
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina