1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n wall of text is kennelijk voor lucht geschreven. |:-
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zag het alleen over het hoofd. Sorry; is dat voldoende? :9:'-(
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou sowieso je quest voor mounts stoppen en je op je gear gaan richten. 25man raids zou ik niet gaan doen. Probleem is dat mensen dadelijk je naam herinneren en je helemaal niet meer aan de bak komt aangezien je DPS veels te laag is voor 25man raids.

    Join gewoon een leuke guild die net is begonnen met raiden bv. Verder zou ik gewoon wat tips vragen aan pro DK's over hoe je het beste kunt gemmen, enchanten, rotation etc. Sommige dingen kun je ook gewoon op hun armory zien.

    Verder veel lezen. Zorg dat je hitcapped bent etc. Ik was bv op mijn Hunter MM terwijl ik niet eens de softcap voor ArP haalde. Dit zorge voor lage DPS. Ben nu Surv met veel agi gems. Ook richte ik mij eerst op AP terwijl AP bv alleen voor een BM Hunter de mainstat is en AGI voor MM en Surv. Dus gewoon veel lezen en vragen.

    Hitcap ligt op 8% (voor lvl83 mobs) dacht ik wat overeen komt met 260 hitrating. Gedeelte krijg je van je gear en de rest van talents en gems/enchants. Let dus op wanneer je items replaced en dan ineens onder de hitcap zit. Dus als je de hardcap haalt zijn je iig nooit meer mis.
     
  4. SysanApse

    SysanApse Guest

    Gisteren begonnen, voor het eerst, met WOW.
    Heb dat pakketje gekocht met wow en BC.
    Zit nu bij de alliantie als human warrior.
    Ben nu level 11, alleen weet ik niet waar ik mijn 2e talent moet doen, mijn eerst moest bij Furry zeiden mensen, dus dat heb ik gedaan.
    Ook wil ik graag weten hoe ik mijn 2H axe kan trainen, ik kan mijn axe namelijk nog niet equippen.
    Ik heb gelezen over een gast in Ironforge, maar ik kan dat gewoon niet vinden.

    Tl;DR Waar moet ik mijn talents doen als Human Warrior.
    Waar is Ironforge.
    Hoe kan ik mijn Blacksmithing skill trainen ?


    Edit: Ironforge is opgelost nu.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2009
  5. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor jou geld, het beste is gewoon om even op de algemene wow forums te kijken en op de site daa. www.wow-europe.com Hier staat erg veel informatie voor beginners
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Blacksmithing kun je in iedere stad leren. Gewoon ff aan een gaurd vragen waar. Verder moet je de eerste 54 punten in Fury stoppen. Je hebt dus nog wel wat lvls te gaan ;)
     
  7. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    dutchneon, zit jij toevallig op al'akir :eek:?


    @SysanApse ; om je 2h axe te leren, moet je aan een guard vragen in een stad. naar Weapon trainer.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Ik zit op Al'Akir.

    Why? :eek:
     
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik zag het aan je chat in je screenshot.
    Rbster is maat van een irl maat :lol:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gisteren Naxxramas een stuk gedaan. Had bijna een beter zwaard dan mijn Titansteel Destroyer en toen moest ik plaats maken voor iemand anders. Niet leuk, maar ik heb nu wel een grote Runetotem Raid Guild gevonden. Ze raiden zowel aan Horde als aan Alliance zijde. www.bloody-vampires.com Mijn registratie moet nog goed gekeurd worden, maar als het mee zit kan ik binnenkort een heleboel leren. Wellicht horen jullie dan ook minder van mij. In ieder geval wel reuze bedankt allemaal. _O_:thumbs:
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Naxx10 of Naxx25?

    Gister TotC25 gedaan. Eerste 6x wipen op Twin maar uiteindelijk down. Anub'arak op 30% gekregen.

    Had ook nog even Ony10 gedaan. Verloor roll op Thunderstrike. Maar die gast had de ability gebruikt en zo kreeg hij die andere polearm ook nog en kon hij Thunderstrike gewoon nog met mij ruilen (weet niet of dat helemaal de bedoeling was van blizz) tevens had ik ook nog de bagpack gewonnen :)
     
  12. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, ik had gister bij gamehubs een 60 dage code besteld, krijg ik een code met 26 cijfers en ik kan er maar 25 invoeren :confused:
     
  13. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh, over trade system abuse gesproken... Ik heb al HEEL lang alle requirements voor [Epic] op trinkets na.. Gister in ToTC won iemand een trinket, dus effe een snelle deal gesloten. Hij tradede mij die trinkte, ik equipte hem ff snel in beide slots, kreeg Epic achievement, ruilde het terug. Lolz.

    (+ 3 nieuwe pieces geloot in totc!)
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga in de kerstvakantie weer beginnen. Weet alleen niet of ik dan verder probeer m'n Orc Death Knight goed te gearen of gewoon totaal overnieuw begin. Heb mijn DK tot 80 geleveled met vooral veel PvP. Dus wil ik nu gewoon veel instances runnen tot de 80 zodat ik dan betere gear heb ( loop nu nog in PvP shoulders :+ ). Wou eigenlijk pas weer beginnen als Cataclysm uitkomt maar dat duurt me wat te lang :D
    Weet alleen nog niet wat voor class ik ga pakken. Misschien Warrior of Warlock :)
     
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm dat kan toch niet? als je het eenmaal equiqed hebt is het toch binded :confused:?
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nope.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je kan het tegenwoordig ruilen binnen 2 uur dat het geloot is. (Mits niet gemmed/enchanted)
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het niet kon had ik het niet gepost.|:-
     
  19. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    nee oke, dan heb ik het al die tijd fout gelezen -_-
    dacht altijd zoals inferius zegt. gemmed/enchanted maar ook equicked werd gebind word. |:- domdom
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij is al bind on pickup. Dus in principe is hij al bounded. Voor BoE geldt dat nog wel. Als je die equipped kun je hem niet meer ruilen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina