1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer hem nog dusdanig te helpen. Anderen zeggen simpelweg "stop met WoW".

    Wat? Welke bug?
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    [​IMG]

    Horde Gnome Hunter 8)

    [yt]ntvHsmeQhCA[/yt]

    Jammer genoeg al hotfixed op de PTR, dus binnenkort werkt het niet meer :+
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hier heeft hij ook niet veel aan. Yellow. Zorg eerst dat je weet welke spec je wilt hebben. DPS of TANK.

    Al mijn chars zijn naar Transformers genaamd ;) Mag ik nu ook niet meer mee raiden? ^^
     
  4. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    MigilleS. was jij niet de noob die ooit zijn Rogue had ''gekregen'' en ook niet zelf hebt geleveld :'-(
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hebben sommigen van jullie ook constant errors als je de armory gebruikt? Enig idee hoe ik het kan oplossen?
    En het heeft niet zo veel zin om Yellow te burnen. Wat ik me eerder afvraag: Yellow, hoe kom je er in vredesnaam bij om tank gear te combineren met dps gear? We hebben je toch al verteld wat de main stats zijn voor dps DKs?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De Armory Wow-Europe website is al sinds de launch zo bugged als het maar kan :+ Nothing new!
     
  7. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik had er nooit last van tot op voor kort..
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee. :+
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Shit hoe duur was name change ook alweer?
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    66 euro.
     
  11. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik dus ook niet we hebben hem vaak genoeg gezegt te kijken op wow forums en dit en dat te doen maar ik heb het gevoel dat hij er niet eens naar geluisterd heeft.

    Dus NOGMAALS, kijk eens op de officiele wow forums onder jou CLass en zoek hier een guide op! Vaak staan hier talent builds,enchants,gems,rotations etc etc
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb nu een Nederlandstalig forum gevonden. www.wowforum.nl als ik mij niet vergis. Jullie zijn voorlopig verlost van mijn vragen en ik zal me de komende tijd eens concentreren op dat forum.

    Iedereen in ieder geval bedankt voor de geboden hulp, behalve de zeikerds die mijn naam niet mooi vonden. Damn, wat is daar mis mee? Ik heb echt 20 pogingen gedaan andere namen te verzinnen en heb geen zin om altijd lang na te denken over een naam. Mijn sub char. heet bijvoorbeeld Menora, naar een boek dat ik gelezen heb van David Gibbins. :9
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Een Lord of the Rings naam hebben in WoW = fout. Al ben je de gekste super 1337 uber pro, als je een LOTR naam heb mot niemand je ;)
     
  14. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Blizzard support :mad: :mad:

    Nu heb ik mijn account gemerged en die van mijn vriendin ook, maar nu kan mijn vriendin op haar account niet meer inloggen en ik ook niet. Hij geeft aan dat de login server te druk is. Zij woont in Maleisië en ik zit hier in NL. Vage is dat als zij daar op mijn account inlogt ze er wel opkomt en ik ook op mijn eigen hier.

    Bij de battle net site staat ook niks nuttigs, iets met poorten, maar als wij op andere accounts wel in kunnen loggen kan dat het probleem niet zijn toch?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Of de verschillende servers van WoW gebruiken andere poorten.
    bijv Azie gebruikt andere poorten dan Europa.
    Maar jullie zullen wel op dezelfde server spelen dus dan gaat dat verhaal ook niet op :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is nog niet erg duidelijk. Waarom dan niet? Er is helemaal niets mis met die naam in mijn ogen. Dat ik niet goed ben in wow ok, maar dat van die namen vind ik niet echt duidelijk. :confused:
     
  17. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld mensen die het spel te serieus nemen.
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee, ik bedoel mensen die een elf hunter met de naam Legolazssz zien en dan dit doen:

    [​IMG]

    En dat is het gros van de mensen ;)
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Woop, exalted met netherwing in een kleine 2 dagen! 150 eggs gefarmed ftl. :+
     
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfft. Hoe bedoel je ftl, dat's juist fucking nice. Toen ik Netherwing rep farmde, was het nog relatief speciaal en wilde iedereen die eggs. Als je geluk had vond je er 2 op een dag, maar meestal geen of één. :/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina