1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Omdat ik het óók op de oude manier heb gedaan, met alleen maar daily's. Maar ga jij maar eens 150 eggs farmen, kijken of jij er blij van wordt. :+
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    mount is daarnaast ook gewoon lelijk. :p
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ze hadden een soortgelijk iets moeten maken in Northrend, maar dan met Frostwyrms :9
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gisteren VOA gedaan met mijn guild en niet als laatste geeindigd. 8e van de 10 man. 10 man op normal en toch weer drie achievements erbij. Helaad zitten er in VOA geen spulletjes die ik voor mijn DK kan gebruiken. Misschien dat die een andere keer droppen.
     
  5. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ben als 8e geeindigt, met 2 healers en 1 tank?
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien 1 healer, 1 tank. 't is goed te doen.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pala tank heeft ook redelijk DPS ;)
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel laatste plaats met 2 healers.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bwhahahaha. :lol:

    (Zelf VoA gedaan vandaag, op alle 3 de bosses steady 7k dps. Nieuwe daggers ftw!)
     
  10. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja 8ste van de 10. Reken er maar op dat er 2 healers en 2 tanks zijn gebruikt hahaha
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je stond alsnog laatste. Lager dan de tanks. :'-(
     
  12. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    hij stond onder de tank :cool:

    ik hoop het niet voor hem btw :+
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe de f*ck is dat mogelijk? Met gewoon white dps haal je volgens mij nog hoger dan de tanks :emo:

    *Speelt al een paar maanden geen WoW meer :cool:
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    *Doet 2.5k dps met alleen white attacks* :+
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kom op zeg. Trap hem niet zo de grond in.
    Laat die kerel lekker van z'n spelletje genieten.
    So what als ie geen 7k op Koralon haalt? Lekker belangrijk.

    Iedereen 'geniet' op z'n eigen manier. :)
    (Maar als je onder de tanks staat qua DPS, is er wel werk aan de winkel.)
     
  16. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel waar zijn, maar juist door deze kritiek beseft Yellow misschien eens dat z'n gear/build etc niet goed zijn, op de manier dat ze niet logisch zijn.

    Als hij juist eens een topic van Elite Jerks volgt of van een ander fora (zelfs als je Engels slecht is) en een rotatie + talent build + glyphs, gems etc overneemt, hij mogelijk gewoon meer DPS zal doen. Ga je melee hit capped voor 2H (8% voor raids, was lager voor hcs), kan hij eens heroics doen voor emblems, en sneller betere gear krijgen + stats snappen.

    Uiteindelijk heeft hij dan ook de kans om echt een "raider" te worden, waarbij hij ook gewoon in pugs (als nodig) mee kan draaien met redelijke DPS.

    Met zoiets heb je toch echt meer plezier imo, dan dat je maar een beetje gecarried wordt, wetende dat jij bijna geen schade doet op een boss.

    ----------

    Anyway, m'n lock:

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&n=Mahgoroth

    Sinds ik 80 raakte op m'n DK (geen eens een normal of heroic instance gedaan) verveelde ik me al gauw, en heb ik m'n lock geleveled. Dingde 80 4-5 weken geleden, alle normal 5 man gedaan, en recentelijk met heroics begonnen.

    In ieder geval hit capped voor hcs, en daarom nogal veel SP gems (moet echt eens al m'n gems overzien, en mogelijk eens zien of socket bonusses handig zijn). M'n meta gem klopt ook niet, maar anders moet ik blues in m'n gear stoppen (geen idee welke atm).

    Wil ook nog van m'n stomme HH rings af (ééntje is een MP5 ring :x) maar heb geen idee voor welke. Zat er ook aan te denken nog T7.25 shoulders en feet te halen, alhoewel dat wel 75 emblems per stuk kost (Conquest naar Valor 1=1).

    Misschien ook maar eens m'n Destro build herzien, gezien ik het nut van Soul Leech en Improved Soul Leech niet zo zien (wel handig in hcs though, zodat je minder hoeft te life tappen, en dat de healer me minder hoeft te healen). Als ik alle 5 points uit soul leech haal, gaan er in ieder geval 3 in surpression, een extra punt in Destructive reach (2/2 dan), en de laatste point in Shadowfury of 3/3 Demonic Embrace. Waard om te doen?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Een dps hoort imho niet zo te denken, maar voor maximum dps te gaan. :cool: Hoe hoger jouw dps is, hoe korter het gevecht duurt en dus hoe minder de healer hoeft te healen dus je kan eigenlijk in de meeste gevallen wel pure dps gaan. Als de healer moeite heeft om je levend te houden moet je sowieso geen lifetap gebruiken, maar dat is mijn mening.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nooit je emblems ruilen voor slechtere als je geen heirloom ervoor gaat halen.
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrienden van mij zijn deze game opeens gaan spelen. Ik heb het ook maar is geprobeerd met een trial maar heb echt sinds dag 1 problemen waarvan ik gek wordt. Allereerst lag de site er voortdurend uit, nu begreep ik dat het kwam door de merge met battle.net (overigens een waardeloos systeem waarmee ik ook gezeur heb)

    Nu ben ik level 20 in de trial en ik wil ik upgraden naar de volle game. Eerst lukte het niet omdat de sites de hele tijd offline waren, en nu kan ik niet upgraden omdat er staat dat ik het 3 keer geprobeerd heb en nu 24 uur moet wachten.. Kan iemand mij helpen? ik zou hem graag willen upgraden. (overigens best gek dat als ik de game wil kopen het mij gewoon niet lukt, goed systeem :+)

    ps: kan ik ergens de game online bestellen zodat ik meteen een code krijg? ik denk dat ik hem daarmee wel nog kan upgraden.
    edit/ laat maar is gelukt :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt. :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina