1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Hahahaha wtf man 8) speel je die shit in het Nederlands ofzo? :+
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Er is geen Nederlandse optie voor WoW. Yellow was gewoon zo vriendelijk om het voor ons naar het Nederlands te vertalen O-)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, nog even en ik begin over de nachtwacht puur om het voor Manialmadcowie wat makkelijke te maken. :+
     
  4. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    En bied het aan in je guild, zodat ze sneller bij jou komen. Reken geen gold voor een guildie maar met wat geluk lvl je zo ook!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zal het onthouden. Is het bij jullie ook zo dat ze gewoon zelf de spullen leveren en dat jij dan via trade enchant??? Ik neem tenminste aan dat het zo gaat. :{
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Sowieso nooit voor een guildie goud vragen. Bij geen enkel ding. Wie goed doet, goed ontmoet!


    @Yellow: Ja, dat gaat zo.
    Je kunt ook gewoon een lading Scrolls voor jezelf (of anderen) maken. Evt gooi je nog scrolls op AH. Vanaf 400 zul je de enchants toch elke keer weer opnieuw gebruiken op nieuwe gear. Zo kan ik alles uit de Guild bank pakken, en er andere troep voor terugsmijten ;)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Super. :thumbs:

    Hier even een grappig plaatje: Ik ben de meeste linkse, heb net een race change gedaan.

    Edit: Iemand toevallig ook de chain van Quel Delar gedaan? Volgens mij bugged als je naar Violet Citadel moet, want ik kan geen NPC vinden waar ik mijn quest moet inleveren.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Zit de NPC überhaubt wel in de Violet Citadel? Ik moest zelf geloof ik gewoon terug naar dat ventje in de Silver Enclave.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Waar je toen met die vermomming was of niet? Ik volg de chain nu, maar ben na dit moment een beetje de weg kwijt. :'-(
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    www.wowhead.com. Succes.

    De quest bugged zeker niet.



    Heb het zwaard zelf trouwens ook op m'n paladin. Na dit heb je geen excuus meer om te slacken. Met T9 is het perfect mogelijk om 5k dps overall te doen als UH in instances.


    Edit: Gast, wat doet dat 2e trinket daar bij jou 8)
    Tevens, geen Armor Pen als UH, totaal wasted. Str is overall nog steeds beter dan ArP voor een DK.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mag ik de naam van je Paladin en Realm dan misschien? Ik wil graag weten hoe vet dat zwaard is. :eek:
     
  12. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    lsliongsloeri of iets dergelijks, heeft meer bleus dan epics en ook nog greens? en is niet deff capped maar wel prot? Die rogue daarin tegen heeft wel leuke gear maar ook verder niet echt heel speciaal...

    En Lsloingsori heeft ook niet echt een hoge achievement score... Vooral van het explorer wat elke retard kan. Dus ik snap niet waarom je wilt dat we je naab homies uitchecken?
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Waarschijnlijk wou hij wat tips aan hun doorgeven.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Klopt. Dyonosis heeft ook redelijk wat verstand van gear voor rogues dan. Hij heeft het vooral geleerd van veel vrienden die ook rogue zijn. Lsloingsori heeft wel eens tegen mij gezegd dat ze inderdaad wel een noob is. Ook ik ben niet bang om dat toe te geven, maar ik zal duidelijk maken dat ze het nodig moet gaan zoeken. Misschien kan ze eerst tijdelijk het nodige blauwe shit kopen via AH en dan de nodig dungeons. Meestal, ze is schotse, speelt ze samen met haar aanstaande (via wow) echtgenoot Dyonosis.

    Dit klinkt heel bizar, maar ze gaan trouwen. Een wow huwelijk kun je het noemen, onder heel persoonlijke omstandigheden waar ik ook niet het fijne van weet, logisch.

    Ik zal echter wel jullie zorgen overbrengen. :9
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    w00t, die ring van ICC rep is best wel pro :D

    GIEF MOAR RED SOCKETS!

    /Edit: Haat aan die Battle.net site. Echt al een paar uur totaal onbereikbaar :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb zojuist 2 x Authenticatie ding besteld.
    En ook 2 x Little K.T. en 2 x Pandaren Monk. De pets dus.

    Enig idee hoe lang het duurt voor die laatste 2 ingame binnen komen?
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    24 uur, lijkt me. Het is Blizzard en zijn met in-game dingen zoals dat meestal lekker snel.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Log net in, en hebbes. :cool:
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo. Ben toch maar weer teruggegaan naar Alliance :9 Gnome Rogue nu :+

    Good ol' Ironforge (L)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina