1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, je moet de AH ook niet overspoelen met een item, daar dropt de waarde te hard van..
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat heb ik gemerkt. Ik hoop alleen dat die 36 Elemental Air nog verkocht worden, dat levert me een smak geld op.

    Heb nu trouwens ook Mining gedropt door Engineering.

    Enchanting staat trouwens op 450, mooi zo vlak voor de jaawisseling. ;)

    Zo nog ff kijken of ik wat guildies kan helpen. Zijn er genoeg, tegen de 200 hebben we in de guild.
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Gisteren toch wel een toppunt in geniaalheid gehad met WoW. Ik was om 4 uur thuis vanochtend maar ik moest wachten tot mijn zus thuis was voor de deur dus ik dacht laat ik maar random heroic gaan doen op mijn druid tank (net 80). Krijg ik Pit of Saron heroic, die we gecleared hebben met een aangeschoten tank (ik) in questgear en een stomdronken healer. Moest toch wel even lachen!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bij mij op Runetotem vertelde een vriend ook dat ie smoordronken de game heeft zitten spelen. Ben ik blij dat ik gewoon liever nuchter blijf. ;)
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Heb vannacht van 6 tot half 8 nog gespeeld blijkbaar.
    GMOTD zag er heul weird uit 8)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hahahaha, kan me voorstellen dat sommige dingen dan heel raar overkomen. :9
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk niet dat hij dat bedoelt ;)
     
  8. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Iemand hier die interesse heeft ineen level 80 Night Elf Hunter? Gearscore 5025.
    Laat maar horen in een PM'tje.
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    20 euro!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik wel. Eigenlijks mag ik helemaal niet gehandeld worden, maar ik ben bereid naar elk van je prijzen te luisteren. 40 euro is mijn eerste bod, maar gratis mag ook. PM me aub, want hier handelen mag verder niet. ;)
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Levelen doe je om een class te snappen en te leren. Accountje kopen is not done.
    Wij stoppen hier constant moeite en tijd in om jou van antwoorden op je vragen te voorzien.
    Verwachtend dat je hier iets mee doet, en er iets van leert.
    Vervolgens ga je een account kopen, of heb je iig de intentie om dat te doen...

    Succes met je toekomst in World of Warcraft, mijn hulp kun je vergeten. :)
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Inderdaad. Dit valt me erg van je tegen Yellow want wij doen onze uiterste best om jou het spel te laten snappen en je Death Knight is nog niet eens het niveau van de makkelijkste raids overstegen en je wil nu al een nieuwe class .. =(
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Uiteindelijk is het toch mijn zaak. Ik heb ook al genoeg van jullie geleerd, dus ga er ook niet teveel woorden meer aan vuil maken.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hahaha, bedankt voor de moeite, bekijk het maar gaat het dus worden?

    Jij komt er wel. :emo:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat is jouw probleem man? Ok, jullie hebben mij geholpen, waarvoor mijn dank. Dat ik er dan nog een char bij wil om te proberen, zelf of niet zelf geleveld, dat is toch mijn zaak. Maak er niet zo'n probleem van. Jij hebt er geen last van. |:-
     
  16. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft hij wel want jij gaat weer 1000 vragen stellen over hunter omdat je die ook niet snapt. Want alle classes zijn behoorlijk anders. En het verschil tussen DK en hunter is behoorlijk groot dus ga er maar niet van uit dat je het vanzelf gaat snappen...
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik moet ook meer zelf gaan zoeken zoals jullie ook al zeiden. En rustig maar, de persoon in kwestie heeft nog niet eens gereageerd. Er is nog niks gebeurd. ;)
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je kan ook gewoon het spelletje spelen, als 13-jarige het kunnen kan jij het ook.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat doe ik ook wel. Ik geniet nog elke dag van het spel, ondanks dat ik wel veel hulp nodig heb gehad. Af en toe een quest, dan een raid, dan een tijdje AH spelen. Iedereen geniet op zijn eigen manier van het spel.

    Het is zo groot dat je zelfs met dingen die je normaal beter niet kunt doen, zoals hier beschreven, toch nog kan genieten. Ik kies ook voor meerdere chars omdat ik soms wel eens uitgekeken ben op mijn DK. Dan pak ik een ander op en ga ik daar een tijdje mee aan de slag.

    Anyway, laten we er maar over ophouden. Iedereen moet op zijn eigen manier van het spel kunnen genieten, met of zonder hulpmiddelen. ;)
     
  20. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag even me Mage van 48 naar 53 geleveld, wat best wel wat is want ik kan nooit lang achter elkaar levelen. O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina