1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    12.500 Gold voor Vendor Materials? Holy Shit, dat word sparen denk ik. In wezen kun je dat ook wel snel binnen hebben, maar ik hou er niet van al mijn Gold meteen weg te geven, tenzij ik aan het levelen ben.

    Ik ben geloof ik al exalted met die factie, maar waar zitten die ook alweer? Was het niet IceCrown?

    En wat moet je dan allemaal kopen van de Vendors? :eek:
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zitten dacht ik in Borean Tundra / Howling Fjord als ik me niet vergis.

    http://www.wowhead.com/?item=44502#teaches-recipe

    1x Salvaged Iron Golem Parts a 3000 gold / stuk
    8x Goblin-machined Piston a 1000 gold / stuk
    1x Elementium-plated Exhaust Pipe a 1500 gold /stuk

    Totaal 12500 gold :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hey super. Waarom waarom is dat kreng zo pokkeduur? 8)

    Wel mooi dat je er in een group een tweede persoon mee kan laten rijden. Vond het met een vriend die heeft wel cool ff door Ironforge crossen. :+
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij moet vrij uniek blijven denk ik. Als de mats maar 1000g waren reed iedereen ermee.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vergeet niet de 12 Titansteel Bars a 1500G,
    de 40 Handfull of Cobalt Bolts en de 2 Arctic Furs :9
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die kun je eventueel nog zelf farmen. Bolt en Furs zijn best cheap op AH. Wil je alles kopen dan kom je op 14000-15000 gold uit.

    Verder zie ik ze regelmatig op AH staan voor rond de 16000 gold. Veel winst word er dus niet op gemaakt.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het zal nog wel ff duren voor ik Engineering op 450 heb. Zit nu op 362, maar de dingen die mij nog tot 375 kunnen levelen zijn bijna niet te krijgen.

    Over die chopper: Jullie vergaten het recipe volgens mij nog 320 G. ;) Ik kan hem al kopen omdat ik exalted ben, maar nog niet leren omdat je er 450 Engineering voor nodig hebt.
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb even zitten kijken voor Jeeves. Die Ores die je nodig hebt zijn voornamelijk de Ores uit TBC (Vanwege de repairbots) en die kan je keimakkelijk farmen. Ga misschien wel eentje maken :) Het is zo'n beetje het enige nuttige ding dat je kan craften met Engineering op 450.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zat me te bedenken. Er is nu een dungeon finder, maar waarom geen raid finder? Of is dat een slecht idee. ;)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Goed zoeken ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Helder licht. Ik weet dat je de raid browser kan openen en je naam opgeven, maar dat wil toch niet zeggen dat je er ook inkomt? Bij de dungeon finder kom je er uiteindelijk wel in. Of maak ik hier ergens een vergissing? :9
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sorry hoor :{
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Geeft niet hoor, was gewoon benieuwd naar jullie reacties op een raid finder. Precies zoiets als de dungeon finder. :)::):
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Liever niet, dat zijn guilds al helemaal overbodig :)

    Wij hebben trouwens Plagueworks geprobeerd op 25 man maar jezus wat een lag zeg. Instant spells die pas hun werking doen na 4 seconden is wel erg gortig. Ook helemaal niks kunnen downen daar..
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik kan me voorstellen dat je geen raid finder wilt als je zelf goed in het spelen van het spel. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden, maar aan andere kant is de wachttijd in de raid browser ongeveer net zoveel als in de dungeon finder. In wezen zou je het een raid finder kunnen noemen, want het zoeken werkt hetzelfde.

    Ook ik had gisteren last van lag. Waren met 25 man Voa aan het doen, alles gedowned, maar jezus wat duurde sommige van mijn spells lang voordat ze gebruikt. Een aantal in de groep, waaronder, werden door de lag vertraging tot twee keer aan toe gekilled. De main groep heeft er, gelukkig voor hun, weinig of geen last van gehad.

    En daar komen we dan ook meteen tot het kutste moment van die raid. Ik keurig wachten tot alle loot van de laatste boss is verdeeld, gaan ze allemaal uit de groep. Er zat nog een vette chest item bij, beter dan mijn huidige. Ik kon hem helaas niet meer te pakken krijgen toen iedereen al weg was. De volgende keer zal ik toch beter opletten of iets minder braaf zijn. 8)
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    M'n vriendin deed gister OS +3 met guild, geen enkel probleem met lag.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar had ik ook geen lag. Maar het is net als bij Naxx in het begin van WLK. Toen lagde het op woensdag na de reset ook de pan uit. Gister de hele raid rond de 600ms latency :{
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Guild is daarna nog doorgegaan naar ICC, als ik me niet vergis.
    Heb geen geklaag gehoord.

    Kan zijn dat het gewoon een gevalletje pure luck was, natuurlijk.

    Ben zelf de laatste week met m'n Shadow Priest bezig.
    Maandag level 60 aangetikt, gaat heerlijk.

    Vermijd de dungeon's een beetje, en focus me vooral op questen.
    Zonder enige moeite heb ik ook al tegen de 700g. Dual Spec here I come!

    Linkje naar Armory
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wij hadden ook geen lag op de eerste vier bosses van ICC hoor, maar toen we wilden beginnen aan plagueworks, kregen we een laadschermpje, en toen was het praktisch onspeelbaar.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zat gisteren in een queue van 400 mensen om daarna 1090 ms te hebben. Ben toen maar weer uitgelogd. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina