1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die patch is er al even. Die optie zit er al in, en over een paar weken zullen de deuren naar de Lich King openen.

    Hopelijk wordt het net zo vet als de eerste keer dat ik voor Illidan/KJ stond :D
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    WTF ik hoor allemaal mensen zeggen dat Blizzard Prayer of Mending met 35% heeft generfed, weet iemand of hier iets van waar is?
     
  3. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vooral ge'pvpt. ook wat raids inderdaad, en heirlooms gebruik ik niet.:p veder gewoon beetje rustig aan doen, niet rushen met lvlen ect.

    en over een mage lvlen, een maat van me heeft een lv 78 mage, en wil die 2 levels niet veder levelen omdat hij een mage kut vind. WTF:p
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Epic:


    Link: Klik
    _O__O__O_
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Een franse guild maakt altijd van raid instances hele gave ingame cinematic filmpjes. Weliswaar is het commentaar Frans, mar deze is bijvoorbeeld zo ontzettend gaaf (vooral door de muziek:

    http://www.youtube.com/watch?v=Keue4Uo85tI

    Bedenk wel, dit is Vanilla WoW. Dus 40 man Naxxramas, toen het nog onmogelijk/uitdagend was.
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb daar ook een film van. Weet niet hoe die guild heet maar de films die ze maken zijn magistraal. De teksten die ze erin gebruiken, de beelden maar vooral de muziek die ze erin stoppen is schitterend.

    Kael'thas Sunstrider vond ikzelf echt het mooiste van de film.

    http://www.youtube.com/watch?v=kN3cuieguB4

    Hoe ze het telkens flikken zulke films te maken, geen idee. Ze mogen er van mij wel lang mee doorgaan :thumbs:
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Niks is zo geweldig als Ragnaros de eerste keer downen of Nefarian.
     
  8. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was het enige wat 'geweldig' aanvoelde.. Illidan was helemaal niet zo 'moeilijk'.

    Met 40 man was sowieso beter, niet alleen omdat het veel meer teamwork vereiste maar ook omdat als je toen een item kreeg je je echt goed voelde, en niet iedereen had al die items. Nu loopt iedereen in dezelfde gear rond..

    Ik wacht nog altijd op een vanilla server, alhoewel die nooit zal komen. Dan ga ik wel weer spelen.
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad! Ik weet nog zo goed dat Ragnaros en Neffy down gingen. Beste gaming momenten ooit. :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Geef mij dan maar het wow van nu. Ik weet dat het voor gevorderde en ervaren spelers als jullie soms niks kan zijn, maar daar is een reden voor.

    Ik denk dat toen Blizzard merkte dat er een grotere community ontstond, ze hier en daar ook aan de wensen van de mainstream hebben moeten voldoen. Met 11 miljoen subscribers is het lastig de game moeilijk te maken als de meerderheid het niet wil.

    Ik heb dat eerlijk gezegd ook liever niet. Dit bevalt me prima zoals het nu is. ;)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet nog wel dat we met 40 man Raggy probeerde en dat je dan blauw/zwart of brons/zwart als kleuren kreeg :mad: Iedereen balen aangezien we hem toen met de makkelijkste kleuren niet neer hadden gekregen :mad:
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je bedoelt Chromaggus neem ik aan.

    En ja, Ragnaros + Nefarian, dat waren pas tijden.

    En nee, ik speel al heel lang niet meer. :+
     
  13. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel MC clearen onder 3 kwartier met 40 man, dat waren pas tijden :D
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ragnaros was geweldig helemaal in Fire resistance gear hem proberen te downen met de dps en dan de sons of flame die er bij kwamen waardoor je dan wipede.
     
  15. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Fire resistance gear? :+ Die hebben we nooit gebruikt, gewoon nuken die hap :D
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    In het begin van Ragnaros was fire resistance gear toch echt wel nodig. Tuurlijk na een tijdje kon je er prima doorheen nuken.
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    We hadden geen fire resistance gear nodig. We waren dan ook een meer hardcore guild met een totaal leden aantal van 60 man. Wat sowieso al makkelijker te gearen is dan een guild van 180 man waarvan iedereen maar 1 keer per week meespeelt. Daarnaast hadden we echt sicke healers die op ragnorack fully buffed en potted al 10k mana hadden.
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is zoals het is. WoW is gecasualised (als dat een woord is..), jammer voor de mensen van vroeger die 4-5 avonden in de week raiden en die dat weer terug willen zien, zo moeilijk, uitdagend, en een stuk beter gevoel na een down.

    Maar, dat is per persoon verschillend, en ach ik heb er vrede mee zoals het is. Misschien is het voor mij maar goed, anders was ik nu nog steeds verslaafd.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kennelijk zag Blizzard de gevaren van Hard Drugs in en heeft men voor Soft gekozen om een groter publiek te bereiken. :+
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dat is duidelijk. Maar dat gaat wel ten koste van het spel :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina