1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Even een noob iets tussendoor hoor:

    Heeft er iemand misschien een handige lijst met facties die op exalted mounts verkopen??? Een handige lijst met alle mount verkopers.

    Ik weet dat ik het zelf kan zoeken, maar ik kan niet echt overweg met zoekmachines, hoe vreemd het ook klinkt.

    Bij voorbaat dank.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Woot, mijn guild is sinds een week een 25 man guild geworden. Vandaag Festergut gedaan, pullde 10k! 8)
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    10K dps zonder 25 mans? Dan ben je een rogue zeker :+
     
  4. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.wowwiki.com/Mount
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Tuurlijk ben ik een rogue, maar de rogues zijn qua damage 10% generfed sinds 3 dagen. Vind het raar dat ik alsnog 10k dmg trek hehe. :cool:
     
  6. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Rogues zijn nog steeds absurd sterk, zowel PvP als PvE. Al mag ik als priest ook niet klagen in PvP ;)
     
  7. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze blijven natuurlijk gewoon een bedrijf die geld moeten verdienen. En meer is altijd beter. Dus als je het spec more casual kan maken om meer mensen te bereiken dan doe je dat...

    Wat ze nu trouwens gedaan hebben dat je elke hc triumph badges krijgt, vind ik wel onbegrijpelijk. iedereen loopt nu gewoon in full item lvl 232 rond .... Toen ToC kwam (die 5 man hc) waar haxx gear dropte vond ik al gek maar dit slaat alles...
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  9. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    CTRL + F -> "Exalted". Krijg je vanzelf welke mounts etc.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nooit geweten dat je met CTRL + F kon zien wie dat verkopen of niet. Of zit ik er nu weer naast? :eek:
     
  11. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    F = Find, zoekfunctie
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt. Ik zal het eens proberen. ;)
     
  13. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    CTRL + F in Internet Explorer, niet ingame :p

    Open: http://www.wowwiki.com/Mount

    Dan -> Ctrl + F "Exalted". Dan zoekt de zoekfunctie naar het woord "Exalted" op de pagina. Gezien dat die lijst van mounts ook aangeeft of je Exalted nodig hebt voor bepaalde mounts, zie je meteen welke mount je kan nemen als je met een bepaalde groep exalted bent.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Met Alt+F4 kun je wel ingame zoeken.
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    mja als je /gquit intypt komt er tegenwoordig een box waarbij je moet bevestigen of je echt je guild uitwilt.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha hoeveel gasten daar al ingetrapt zijn :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb het al op de link van je geprobeerd. Kreeg inderdaad snel te zien waar de stukjes over exalted stonden.

    Morgen zal ik dat eens proberen met ALT + F4 in-game. Moet ik dan ook nog Exalted intypen?
     
  18. SysanApse

    SysanApse Guest

    Werkt alleen als je system32 delete.
     
  19. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    door 100 keer random heroic te doen met die finder kreeg ik die pet perky pug. Staat in dat mailtje here take this pug, so you can pug while you pug. Kon er wel om lachen en het is een schattig hondje :)
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik wou weer gaan beginnen met spelen na zo'n 6 maanden gestopt te zijn. Blijkt mijn account gebanned te zijn omdat het werd gebruikt voor illegale praktijken. Even heen en weer gemailed met blizzard. En die konden uitvinden dat het allemaal werd gedaan buiten mijn IP bereik. Hierdoor gaan ze hem unbannen als ik wat informatie geef. Heb ik gedaan en ben nu zo een dag lang aan het wachten op een mailtje. Maar die wil niet komen. No biggy hun hebben het druk. Nu ik toch even tijd heb ben ik vanplan om alles even door te lezen en wat er allemaal is gebeurt qua patches.

    Ik ben gestopt een week voordat 3.2 uitkwam. Zat in een High-end guild (1st van the server) heb algalon mogen aanraken. Etc. Toen kwam het moment dat het allemaal repetitief werd en ben ik gestopt. Guild is inmiddels disbanned dus daar kom ik ook niet meer in.

    Heb zo'n 4 jaar WoW gespeeld dus weet de basics wel. Maar heeft iemand hier tips en/of guides om een old timer als mijzelf weer serieus mee te laten doen in de wereld van oorlogsmakerij?

    Mijn Class = Paladin Protection. Heb genoeg gear om een beetje mee te draaien in ICC denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina