1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik ben zelf toen mijn priest 80 werd meteen heal gegaan (na wat pieces te hebben verzameld door in healing gear te dpsen) omdat ik al een mage had waarop ik caster dps deed. Bovendien ben ik ook erg slecht in Shadowpriest, ik krijg nooit echt supergoede dps voor elkaar..

    Overigens, wel een offspec met 6 K dps in 25 man :9
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gisteren met een PuG/alt raid van de beste guild op Stormreaver even ICC25 gedaan. Alles down op Putricide en Blood Queen na. 8)

    Deed 10.5k dps static op Festergut. _O_
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijn gearscore blijft op disable staan in het add-onn menu. Iemand een idee hoe dat kan?
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap sowieso niet dat je die rotzooi wilt gebruiken =(
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Idd, gearscore zegt niks, die persoon kan nog steeds alleen faceroll skills hebben. Iemand die de tactics weet en zijn class kent heb je veel meer aan.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wilde eigenlijk gewoon zien wat mijn eigen score is. Rest boeit me niet welke score die heeft.
     
  7. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nu dus vet veel xp voor die dungeons, maar ik level samen met een vriend en hij heeft dat niet. We levelen nu dus krom en hij heeft een GM een ticket gestuurd op de hoop dat hij ook zoveel punten krijgt. Maar wat is de leeftijd van de GM's?

    Die gast die hij had was dezelfde als ik had en die weet echt van toeten noch blazen. Hij noemde mij onder andere een leugenaar (hoe kinderachtig), omdat ik niet zoveel xp kon verdienen en hij wou er verder niet op in gaan. Ik weet al 100% zeker dat ik niet de enige ben, aangezien mijn vriendin ook zoveel xp als ik krijgt op een ander account.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Volwassen. Het is gewoon een 36 urige baan die ze hebben.
    En als de GM kinderlijk reageerde, en jou voor leugenaar uitmaakte, direct melden bij Blizzard.

    Klantvriendelijkheid staat erg hoog in het vaandel daar, reken maar dat ze dat serieus opnemen.
    Of je hebt een nieuwe GM gesproken op z'n eerste dag, of je hebt een lul van een gozer gesproken.
    In beide gevallen, melden.
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Is 1 van jullie niet toevallig rested en de andere niet? Of heeft 1 van jullie heirloom items aan (20%meer xp) en de andere niet?
     
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om de random dungeon finder. We levelen tegelijk echter krijg ik op het moment 12250 xp voor een random dungeon en mijn vriend 1250. Een groot verschil. Het heeft geen effect op rested en heirloom hebben we allebei niet want we hebben nog geen level 80.
     
  11. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben jij een lvl lager en krijg je 3x XP en je vriend niet? Of zijn jullie niet linked?

    (ik weet dat 1250 x 3 geen 12250 is maar goed :p )
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Op level 73 krijg ik ook maar 16550xp extra als ik een random dungeon doe. Dit is natuurlijk zonder de mob xp in de dungeon
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    M'n Paladin is op dit moment level 70. Ik heb er een dual-spec voor gekocht zodat ik kan healen/tanken in dungeons en met Retribution nog gewoon door kan questen. :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe wil je 3 specs hebben?
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik gebruik Holy/Prot en Retribution. Maar ik zit dus nog te twijfelen tussen Holy en Prot dus wissel ik het af (reset bij de trainer). :)
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dus je hebt de holy tree halfvol gegooid en de prot tree halfvol, en als dual spec retri?

    Link naar je char profiel graag want ik snap er nog niks van.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nee! Ik heb dus gewoon Retri spec en een ... spec en ik ben dus nog aan het denken wat ik op die ... ga invullen: Prot of Holy!

    Niet zo moeilijk doen :p
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Jij verwoord het anders wel heel verwarrend. Beste is om een healing spec erbij te gooien, zit je niet met je defence cap enz.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ach, die def-cap boeit ook niet.
    We doen tegenwoordig instances zonder healer of tank, net hoe het uitkomt.
    Wel 2 retridins in de groep, dus dat healed nog aardig wat :+


    Iemand Blood Princes neer? We hebben beetje last van chaos..terwijl het imo niet moeilijk is. Altijd slackers in de raid die de bossfights niet perfect kennen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina