1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jep, met een PuG zelfs op 25 man. Kan geen advies geven sinds het een faceroll gevecht is van hier tot tokyo. :lol:
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  3. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff. Magister's terrace HC 2x gesolo'd. Gisteravond 2-3x dood op trash. Eindelijk bij Kael'Thas, ook 2x dood. Daarna wist ik wat ik moest doen, despawned die boss 2-3 keer tijdens het gevecht. Maar opgegeven en de Tiger en Raptor boss in ZG gedaan. Daarna Attuman in Karazahan, maar geen mount drops. Daarna weer MgT een kans gegeven, en Kael'Thas gekilled. Geen mount :mad:

    Vandaag weer MgT HC. Tot zowat laatste trash geen dood. Ga ik 2x dood op de laatste trash pack. Ik beetje frusteerd, en ben maar naar m'n Unholy DPS spec gegaan (zat steeds in Blood Tank spec), en ipv Scourge Strike Death Strike te gebruiken. Oppeens is alle trash een eitje + Kael'Thas ook meteen eerste try gekilled. Geen mount though. Heb wel al de Phoenix Hatchling.

    Wordt op m'n DK MgT HC farmen totdat ik de mount heb + ZG en Karazhan voor de mounts :)
     
  4. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn precies dezelfde level met precies evenveel % xp. We hebben de accounts niet aan elkaar gelinked. Maar toch krijg ik zoveel xp voor een dungeon en hij niet.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik deed op mn DK unholy spec in tank gear en idd deathstrike gebruiken, healed voor superveel dan. Heb het op den duur opgegeven en ben nu Ravon Lord (druid summon boss) aan het farmen voor die mount.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Enige idee of ik die instances ook solo kan doen op mijn Hunter? Zo ja welke spec raden jullie dan aan? BM?
     
  7. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die instances solo wilt doen, gegarandeerd BM. Kael'Thas in MgT hit redelijk hard, zelfs op plate. Self heal is daar echt een must. Met BM tankt je pet hem. Alleen in phase 3 heb ik geen idee hoe het afloopt als Hunter, gezien iedereen daar per seconde gehit wordt (AoE all targets).

    ZG en Kara's Attuman zul je waarschijnlijk wel solo kunnen doen. In BM en je pet is dan je tank. Attuman is niks anders dan Tank en Spank (doet niks bijzonders qua attacks, en heb Attuman ook al solo op m'n Warlock gedaan, demo specced). De trash voor Attuman is harder dan Attuman zelfs als je het solo doet.

    Tiger boss in ZG kan je (nog steeds) buggen naar Phase 2, en Phase 2 is ook tank en spank. Het buggen is alleen nogal lastig, en is me nog niet echt gelukt. In phase 1 moet je dan die 3 priests ongeveer tegelijk doden, want anders ressen ze elkaar (en healen elkaar) wat best irritant en lang kan duren.

    Raptor boss zou wel eens irritant kunnen zijn, gezien ie met z'n "I'm watching you" charge je enorm hoog hit. Deze charge voorkom je door je attacks te stoppen totdat de debuff uitwerkt. Op youtube was er een vid van een BM hunter die de Raptor boss solo deed op een veilige manier.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2010
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zal eens wat vids op youtube opzoeken wat allemaal gesoloed kan worden. Is misschien een Prot of Retri Pala een betere keuze?

    Wat is anders de beste class op het moment om solo instances te doen?
     
  9. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Druid/Paladin/Death Knight.

    Kunnen tanken (hoge stamina/survivability/armor type) + zichzelf healen.

    Is ook voornamelijk de reden dat je deze 3 classes vaak met speciale mounts ziet (iig op Al'Akir), gezien ze het makkelijken solo kunnen doen met de correcte spec en gear.
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Beste class is een prot pala, daarna komt DK. Druid is wat lastiger omdat die moet shapeshiften om heals te doen.

    Verder op Keal'thas, die boss valt reuze mee maar een groot deel van zijn damage is magic.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister avond op de valreep nog even een Occulus HC gedaan, en daarmee de laatste paar EoT gescoord voor m'n nieuw robe.
    Zabra's Raiments of Conquest is het geworden.
    Vanavond nog even gemmen met Runed Cardinal Ruby en Purified Dreadstone.
    En uiteraard de Enchant Chest - Powerfull Stats er ook op.

    Zit nu op 4 van de 5 T9. Denk dat ik als volgende de i245 pants van de EoT vendor maar pak.
    Daarna maar eens wat leuke ringen opzoeken bij die vendor.
    Raids, muv de weekly, zitten er voorlopig toch niet in.

    Giste dus de Occulus gedaan. Ging op de laatste % van de baas dood. Wacht de loot-roll af en release.
    Corpse walk, maar voor ik de instance in kon, was de group al uit elkaar.
    En ja hoor, de instance was alweer gerespawned. Kon dus die nieuwe satchel daar niet meer looten.

    Maar even een GM geticket, hoop dat ik 'm straks in m'n mailbox vind.
     
  12. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    na een korte break ( een hele korte) van 2 weken, Gisteren avond maar weer is het WoW landschap bekeken. Net voor de 1e keer gedps't op mijn lv 67 paladin.:p Normaal ben ik healer, Maar verandering moet er is zijn! Gelijk 2k dps Overall. Ik blijf gewoon bij het healen, Bevalt me stukken beter.:p
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    2k op lvl67....lijkt me niet vriend. Zelfs lvl80s met blues halen dat vaak nog niet. Of je moet alleen AoE dmage gedaan hebben of 50 targets.
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Weer niet hoeveel dps jij doet maar 2k is prima te doen hoor. Ik haal in raids 6700dps in niet eens zulke super epic gear. Feral druid deed gister 8kdps tijdens festergut.
    Een level 80 die geen 2k dps haalt moet eens serieus leren spelen.
     
  15. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken na de de release van lich king toen de meesten mensen wel 80 waren. Was je facking pro met 1.5K dps. Maar jullie hitten 80 krijgen meteen 5 epics en vinden iedereen onder de 2K dps naabfish. maar zo zit de wereld niet inelkaar. Enne rogues met full item lvl 245 en hoger gear trekken 10K dps. Maar een lvl 67 kan geen 2K dps hebben. Als je ziet dat gasten met full epic item lvl 200 vaak niet boven de 2.5K uit komen...
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Godver. Er waren zware problemen met de server waar ik op zit. Kan al dagen niet inloggen en hoop toch echt dat het vandaag opgelost is. Moet ik de hele tijd Mass Effect 2 spelen, toch anders. 8):cool:
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als jij net 80 aantikt? Ik heb vaak zat met mensen in een party gezeten die maar 1,5-2k dps hadden in HCs (3.1/3.2). Dat met veelal blues zonder epics. Als iemand op 67 2k haalt lijkt me dat heel sterk. Of het is AoE damage of er zitten te dure enchants op zijn gear, maar zelfs dan lijkt het me sterk.

    Zat zelf aan 2k met mijn Hunter op 80 en nu met betere gear en dezelfde build/rotation haal ik 5.5k dus heeft echt niks met de manier van spelen te maken hoor.
     
  18. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd Soms AoE, maar damage is damage in mijn ogen. en op mijn Wlock van lv 71 haal ik 2.2\2.3k dps? maar dat is een Wlock, kinda OP.

    Stond er zelf ook wel van te kijken 2K dps, maar je komt ver met de juiste buffs ect. mijn DK heb unbuffed 2.8/2.9k, Full buffed schiet dit ook wel is naar de 3.2/3.3k.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Net wat tries op Blood Queen Latha'niel 25 man. Ze is toch wel redelijk pittig, onze holy paladin komt op 12K hps uit in dat gevecht.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Net ook wat tries gehad op 10man.
    Weer makkelijk, maar altijd een paar mensen die slacken 8)

    Achja, casual guild he.

    Wel tof allemaal though, raiden is weer interessant ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina