1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    woot woot, guilddrama. Denk dat ik dit weekend een nieuwe guild kan zoeken, als ik daar zin in heb. :)

    Tegenwoordig valt het merendeel toch te puggen...
     
  2. assepoester

    assepoester Knight

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel Vertel ;)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik geef je gelijk. Voor een game als wow vind ik dat er ook wel weinig gear in de game zit, inclusief die van emblem vendors. Als je echt exclusief wilt zijn moeten ze nog een flinke lading gear instoppen bij vendors en drops. En sommige gear moet ook exclusief blijven voor pro's, net een stapje beter dan gewone wow spelers. ICC bijvoorbeeld heeft leuk spul, maar met de nieuwe uitbreiding en nieuwe patches vermoed ik dat alles in ICC ook snel minder gaat worden. Het is gewoon dat de gear iedere keer aangepast word aan levels, uitbreidingen en patches. Ergens zonde, maar aan de andere kant ook begrijpelijk. Als je dus echt jezelf exclusief wilt maken heb je ook maar een of twee vette raids nodig. Zie een van mijn vorige posts maar eens. ;)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toen had je DKP (Dragon Kill Points). Kreeg je voor raids te attenden en bosses te downen. Deed je een week over om heel MC te clearen en kon je misschien 1/2 T1/2 items per maand erbij krijgen.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    D'r zijn 2 raid teams.
    In team 1 zitten de officers etc. Mannetje of 15 in dat team. Progress tot in ICC10 weetikveelwelke wing.

    Team 2 bestaat uit de rest.
    En daar is ook alles mee gezegd.
    Geen progressie, weinig tot geen raids, geen saamhorigheid, geen team dus, basicly.

    Ik was m'n Priest buiten de guild aan het levelen, en heb dat dus ook aangegeven, geen problemen.
    Nu heb ik aan de GM & 1 van de officers gevraagd hoe het ervoor stond met het tweede team.
    Nouja, dat was dus zo goed als dood, uiteraard.

    Postje gemaakt met wat vragen, waarom alles misliep, en waarom er gewoon contant niets van terrecht komt.
    Maarja, dat valt natuurlijk niet in goede aarde, want wie ben ik om mij bek open te trekken?
    Ik ben tenslotte nooit online en ga nooit mee raiden.

    Zal wel uitlopen op wellus nietus. 1 van de andere officers heeft ook even z'n waffel opgetrokken, en die heb ik dus lik op stuk gegeven.
    Kerel heeft nogal een groot ego, dus dat zal wel lekker uitpakken als ie het leest. :)

    Altijd leuk, dat soort dingen.
     
  6. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Muhahaha, 4/8 Nightslayer + 3 Bloodfang pieces in 1 week, mee gecarryed worden was awesome op m'n altje.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Alle guilds gebruiken nogsteeds DKP, en de heroic modes van de raids zijn ook geen eitje hoor..
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle?

    Maar weinig op AA.

    Loot council is erg in trek van wat ik zie, of EPGP.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Raids waarmee ik (binnen guild) meeging, was altijd Need if you need rest was DE.
    PUG's is eigenlijk altijd wel met Lootmaster enzo. (Met kans op ninja's, natuurlijk...)
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele guild heb ik DKP zien gebruiken sinds BT/Sunwell more or less.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daarom is het nog steeds leuk om in Full Bloodfang met TF of Glaives te AFK'en in IF :)
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die van mij wel, altijd gedaan. Een goed DKP systeem zorgt ervoor dat je loot gelijk verdeeld wordt tussen de members en niet dat 1 iemand 4-5 items op 1 avond krijgt. Je kan er dan zelf voor kiezen om te sparen voor een item of je dkp te besteden aan het eerste item wat dropt.
     
  13. assepoester

    assepoester Knight

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk 1 team met officers CL etc en dan de rest...
    Hebben wij dan beter geregeld in onze 10 mans,
    zijn meestal 30+ online dus maken we 2-3 even groups duurt wel iets langer om in elkaar te zetten en soms is het niet altijd leuk voor mensen die hun offspec moeten gebruiken maar tot nu toe toch 8/9 per team gekilled, en ook de groepen zijn nooit hetzelfde.

    Zelfs voor de socials in de guild maken we runs waar dan ook alts mee mogen.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Doet die 7 dagen free het niet meer? Ik probeer het te claimen en kom op een pagina met service-unavailable. :mad:
     
  15. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus van plan om binnekort weer m'n account te activeren. Ik heb inmiddels al een jaar niet meer gespeelt (1x tussendoor geprobeert, maar was het na 2 dagen alweer zat). Nu ben ik dus van plan om weer te beginnen met RL vrienden van me.
    Nu heb ik dus bijna elke class wel boven de 60 gespeelt. Nu zit ik dus te twijfelen dus een mage of een priest te gaan lvlen.
    Nu vraag ik me dus af: Wat zeggen julie: Mage of priest?

    Even wat belanrijke info:
    - Ik ben van plan om @ Cataclysm sowieso te rerollen met een compleet nieuwe class (Undead Hunter)
    - Ik ga dus met een maat tot 80 lvlen
    - Ik wil er dus GOED op kunnen grinden om te soloën
    - Ik ben van plan om wat (zeer casual) te PvE'n
    - Ik ben van plan om arena te gaan spelen (met een shammy en paladin)

    Nu lijkt priest me vet vanwege het feit dat je shadowform hebt, levitate hebt. Redelijk wat dmg kan doen. En met dual spec kan healen.
    Nadelen lijken me dan weer dat het me een ontzettend saaie class lijkt om mee te soloën.

    Nu lijkt mage me wel cool omdat de spells (in het algemeen) me meer aanspreken. Portals, food, sheep etc. :) Lijkt me ook leuker om mee te soloën en gevarieerder.
    Nadelen zijn dan denk ik weer dat ik niet kan healen en de vette shadowform enzo mis. :p

    bvd \o/




    So convince me!
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik level mijn Shaman puur in instances, er is nu een dungeon tool die cross-server mensen bij elkaar zoekt en in een groep plaats, vervolgens wordt je naar een instance geteleport. Ik heb een resto spec genomen omdat je als healer en tank geen wachtrij hebt. Als dps sta je al snel 10 tot 20 minuten in de rij. Questen vind ik te saai en in een dungeon hoef ik alleen af en toe een heal te gooien, ondertussen kan ik lekker tv series op de computer kijken :')
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Om te grinden hoef je iig niet te kunnen healen.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals ik al zei, grinden is niet meer nodig in wotlk.
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Weeheej!

    Blood-Queen Lana'thel voor het eerst neer vandaag. Awesome fight voor een healer. 7.5k HPS als shaman zonder echte gear 8) (andere shaman bijna 10k HPS, stomme 4set bonus)

    Valithria Dreamwalker op 3e try ook neer. 2 healers 3 keer portal achter elkaar laten pakken, Heroism aan, alle CD's en 50k heals spammen 8)

    Sindragosa NEXT! (komende reset dus).

    Daarna richting LK; hoop dat ie dan inmiddels af te maken is zonder 25man gear. :)
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Pff net weer een avond lopen wipen op Valithria Dreamwalker. We kregen haar tot 97%, maar die add spawn die dan komt nekt ons keer op keer. Iemand tips voor het gevecht?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina