1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je denkt dat de DPS'ers vaak boven de 10k zitten. Gaat er iedere seconden toch 60k health bij hem eraf.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan nog word het een hele toer hem neer te halen zonder dood te gaan. Tijd om iemand de ressurecten is er echt niet. ;)
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Is er sowieso niet als je geen druid in je raid hebt aangezien een druid de enigste is die kan combat ressen.
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan niet te vergeten dat er slacker druids zijn die vergeten dat hun Rebirth off CD is
    <- 8)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    17,43hp tegen 60k dps zou het gevecht 290 seconde duren ;)
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En je vergeet even de adds die je ook telkens moet killen en dat het geen Patchwork is waar je voluit dps kan doen zonder dat je ook maar hoeft te bewegen.
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha.. ik kon 7 dagen gratis weer heractiveren, dacht 'waarom ook niet'.

    Doe dat gister, speel 30 min en ga weer weg. Ligt er nu een mail in de inbox dat het account gehacked is :emo: Hebben die eikels nog een authenticator toegevoegd ook.

    Moet ik weer helemaal moeite doen, terwijl ik daar geen zin in heb.

    Edit: Heb weer toegang, maar meteen zo'n mobile authenticator toegevoegd.. helaas wel al m'n geld en badges weg, en bags leeg.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ff naar Blizzard mailen. Ze kunnen spullen teruggeven :thumbs:
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    In de mail stond dat een GM contact op zou nemen in-game.. mja, ik speel nooit meer. En het lijkt me dat als ze je account restoren de zooi die je nu verdient niet blijft?

    Maar blijf het toch knap vinden hoe ik in een kleine 30 minuten gehacked kan zijn.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk, maar ik bedoel meer dat het geen gevecht van een uur is. Bij FFXI had je bosses die meer dan 24 uur duurden. Weet nog dat er op de Game Con in Leibzig een Linkshell was die Maiden of Virtue probeerde te downen. Nadat een aantal leden kotsend naar buiten kwamen wipeten ze op 3% EPIC :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb ik ook gehad en ik kreeg alles terug. Voornamelijk ging het toen om 2200 gold.

    Ga nu trouwens even een kleine pauze inlasten wat betreft emblems en raiden. Heb er alweer de nodige tientallen raids opzitten en minstens 8 pogingen Ogrimmar te doden. Overigens is dat de enige die ik nog moet om die black war bear te krijgen.

    Nu proberen een Nether Drake te versieren. :9
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ga er vanuit dat je de leider van de Horde, Thrall, bedoeld. :)
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nah, maar een lang gevecht is het wel. Ik tel op 15 minuutjes ongeveer.
    Daarbij heb je maar 5 DPS omdat je 2 tanks en 3 healers moet hebben. Wordt nog leuk iig. Deze donderdag 11/12 killen, maandag een avondje Lich King.
    Daarna Hardmodes, kan niet wachten, die shit is echt tof en moeilijk zonder 25man gear :cool:

    Ben iig al met voorbereidingen bezig, ding moet over een week dood zijn.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon s'nachts een keer zelf een raid starten. Dan is er bijna niemand in Ogg en is Thrall zo dood. Wel de achter ingang nemen hè ;)
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ha, net een boel mailtjes in de mailbox met alle spullen.. hebben ze snel gedaan :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Klopt.

    @ G Force: Dat doen we ook niet anders. We hadden eergisteren met 16 man wel bijna Thrall geowned. Het probleem dat we het net niet haalden waren degene die Horde spelers hadden moeten doden. We kregen Thrall tot 900 K en toen was het over.

    Ik laat het nu een tijdje rusten en zal over een tijdje kijken of ik met mijn contact Ogrimmar nog eens kan doen. Een van mijn contacten in de game hoeft ook alleen Ogrimmar nog maar.

    Vind het een schande dat ze Silvermoon en Thunderbluff zo slecht bewaakt word. Undercity hadden we bij de 2e of 3e poging al. Ogrimmar is een echte bitch, maar vroeg of laat krijg ik mijn Black War Bear wel en dan zullen ze het weten ook. 8)
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zelfde als IF. Dat zijn de steden waar de meeste spelers rond lopen. Weet nog dat er tijden waren dat de servers crashten zodra je een city probeerde te raiden.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Stel dat ik nu zou overstappen naar Horde. Zou dan de laatste stad Stormwind zijn die ik moet innemen ipv Orgrimmar?
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoogstwaarschijnlijk, maar daar zul je wel hetzelfde meemaken. :p
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik had ook niet anders verwacht. Ik verdedig liever Alliance steden dan dat ik ze aanval.

    Hoop trouwens ook dat er met Cataclysm meer rassen verschillende classes kunnen kiezen. Er is in mijn ogen te weinig variatie. Aan alliance zijde kunnen bijvoorbeeld veel voor Paladin gaan, terwijl Horde maar een heeft. De bloodelf. Ik weet dat de Tauren dat straks ook wel kunnen.

    Ik ben gewoon benieuwd wat voor vette class, wapen, en info shit er allemaal al is. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina