1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Buu, fuck Cataclysm, hele lore verneuken. :'-(
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    En dat hebben ze nu nog niet gedaan?

    Het moment dat de lore echt dood was was toen je Kael'thas op 5 man neer kon gaan halen.
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Tempest Keep was merely a setback!
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, toen was het ook al vertieft. Maar zoals ze het nu gaan doen klopt er helemaal niks meer met de lore.. Maar goed, daarom ben ik ook gestopt onder andere. *leest nog wel trouw altijd de boeken van Warcraft <3*
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou Ironforge zeggen. Weet trouwens niet wat er gebeurt met je progress al je switched. Ik heb dat ook gedaan en een hoop achievements zijn bugged op 1 char. Heb ik bv. 500 quest gedaan en dan kijk ik hoeveel ik er voor de 1000 moet en dan staat er 151/1000...

    Verder is er ook iets met je reputatie. Deze klopt ook nier meer.
     
  6. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel orgrimmar natuurlijk, niks kruipt levend weg!

    Dat waren nog eens tijden. Toen het pvp system net uitkwam was het een week grote chaos op de servers. We gingen net 5 minuten nadat de server gepatched was richting IF met 400 man en de ally richting Orgrimmar. Het was niet meer speelbaar met zoveel man en we waren dan ook aardig hard gewiped :)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Van Yellow? Somehow I doubt that. ;)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk wel dat ze argwaan krijgen van dat spelldmg trinket. Ze vertrouwen het gewoon niet :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vreemd, je zou namelijk zeggen dat Blizzard met die betaalde service de zaakjes dan wel op orde heeft. :emo:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou je denken dat ze hun zaakjes op orde hebben? Geld innen kunnen ze goed, maar tegenwoordig duurt het soms een week voordat mijn tickets beantwoord worden...
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    En die epische (crashende) veldslagen in Hillsbrad! Was toen net een weekje 60, mooie tijd :)
     
  12. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja totdat de battlegrounds uitkwamen heb ik daar flink veel tijd doorgebracht. Mooi was dat, alles kapot maken om vervolgens weer terug te trekken. Ook in gadgetzan was het geregeld raak en ontstond er een immens gevecht. Alleen die bruisers gooide nogal eens roet in het eten :p
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    dat waren idd de mooie WoW tijden:) die bg's/arena's zuigen, world pvp vooral ook met die outdoor bosses was altijd veel toffer is nu niet veel meer van over
     
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Southshore vs Tarren Mill :) Dat waren dé pvp tijden. Bij ons was het toen zondagavond altijd oorlog. Vaak rond 19:00 zag je de eerste "world Defense" chats al komen "Tarren Mill is under attack!". En toen begon de fun wat meestal tot een uur of 10/11 duurde. Dat was, en is nog steeds echte world PVP.

    Ondanks dat ik het spel echt zat ben, kan ik hier altijd met plezier op terug kijken. WoW op zijn best _O_
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is de Armory off? Kan er niet opkomen :eek:
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, al hadden wij deals met de alliance dat we elkaar niet killden. Zodoende konden we snel met de dungeons verder als een outdoor boss gekilled was. Echter 1 guild had het niet zo op ons en probeerde ons altijd te wipen, maar de andere ally guilds mochten die guild ook niet dus deden er nooit wat aan. Het was soms best wel chaos :)

    Bij ons ging het dag in dag uit door totdat de bg's geïntroduceerd werden
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Jup, bij mij ook. Je begon gewoon te knokken en op een gegeven moment was je met een hele groep.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Armory is weer down voor onderhoud. Gisteren ook al. =(
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Geen idee of ik deze hier al eerder gepost heb, maar hierbij een filmpje van mijn eerste raid.
    RFC, op de eerste dag dat Blade's Edge open was. Was meer als grap bedoeld, eerste raid op de server. ;)

    Anyhow, was cool, toen. Level 9 of 10 Belf Lock, destijds. Je ziet me nog een paar keer voorbij komen in een rode robe. 'Morte' is de naam. ;)

    [yt]B6-7qBmrgus[/yt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina