1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor PvE is het niet JC/Ench? Volgens mij is dat een grotere upgrade dan de gem slots, kan het mis hebben natuurlijk, ik heb PvP profs zelf.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    in principe is elke prof 80AP (als je in AP rekent). LW geeft 80 erbij op bracers (130 ipv 50), enchanting geeft 2x 40AP op ringen etc. Het voordeel van BS is dat je niet vastzit aan AP. Voor veel classes is AP niet de beste stat (Enh shamans, hunters, rogues (ligt aan spec?), warriors, paladins). Met BS krijg je 2 slots waar je kunt kiezen voor je eigen stat, dat maakt het dus automatisch beter.

    voorbeeld; Paladin krijgt 2x 20str (+ talents = 46str=92AP=win).
    Naja, lijkt me duidelijk inmiddels toch? :+

    @ inf. mja, de bombs zijn in principe wel de moeite waard als je het niet zelf verneukt :+. Ben wat aant lezen geweest hoe dat met hunters bijvoorbeeld zit, en dat is (als je een sucky speler bent) echt een dps-loss. Maarja, 8)
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het zijn niet alleen de bombs, de haste accelerator op gloves zijn ook erg belangrijk. Haste is ook dé stat voor (mutilate) rogues atm.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ah juist, wist niet dat dat Eng was. Idd, win.
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ben tot een "bijna" besluit gekomen:
    Engineering & Mining ("fun" items, goede glove / boot enchant, super vette mount), en mining voor gold Die ik eventueel later zou kunnen droppen voor een 2e crafting profession)
    Of
    Tailoring & Enchanting (Eigen bags, goede cloack enchant, goede ring enchants, disenchanting, redelijke coole mount, en heb sick veel cloth+greens klaar liggen)
    Convinice me :)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En de fishing bug is back.

    Ofja, de kerel die de server laat crashen in ieder geval. blergh >_>

    Edit: Fan van zichzelf ofc. www.bestshamaneu.com
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wacht even, iemand heeft dus een manier gevonden om een server te laten crashen, maar ipv dat te melden gaat hij een website oprichten die qua opzet aan de jaren 90 geocities websites doet denken, en noemt hij zichzelf de beste shaman van EU?
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Naja, hij was Rank1 in 2v2-3v3-5v5 tijdenlang ;)

    Maar jep, en nu doet ie het weer. Week achter elkaar nu, en constant.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou voor Engineering / Enchanting gaan.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik had allang van Blizzard verwacht dat ze hem gebanned hadden. Waarom hebben ze dat nog niet gedaan dan?

    Heb nu bijna 13000 revered met Netherwing en hoop morgen of overmorgen mijn Netherdrakes te kunnen kopen. ;)
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wist niet dat je gratis rep kreeg voor de Sunreavers in HC's. Ah well. Gratis Dragonhawk incomming :9
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Dragonhawk kost je wel 150 champion seals, en die je krijg je alleen dmv van Argent Dailies en Totc 5 HC. Gaat je nogal wat tijd kosten.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    wist ik inderdaad niet, maar Neon maakt al een beetje duidelijk dat mij dat gewoon teveel tijd kost. Ik probeer wel zo dicht mogelijk bij die 100 mounts te komen.

    Ik zou ook best wel een proto drake willen, maar zou niet weten hoe ik daar snel aan moet komen.

    Ik kan trouwens een paar quartermasters niet vinden.

    die van de skyguard voor de nether ray mounts.
    die van de netherwings zit volgens mij in silvermoon ergens toch? :eek:

    En waar zit die van de the sons of hodir eigenlijks? Ik ben die ook een beetje aan het levelen, maar het schiet nog niet erg op. Zou graag willen weten waar die mount vendor zit, krijg ik weer motivatie van. :+
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Sons of Hodir hebben geen mount.

    Je kan zelf heel makkelijk uitzoeken waar een vendor/quartermaster zit. Ga naar wowhead.com en zoek daar op het item wat je wilt, bijv. Nether Drake. Je krijgt dan dit ervoor: http://www.wowhead.com/?search=nether drake

    Vervolgens druk je op Reins of the ... Netherwing drake want die andere krijg je alleen met arena. Dan zul je dit zien: http://www.wowhead.com/?item=32860 Er staat daar ergens ook een knopje met "sold by.." en dan zie je staan "Drake Dealer Hurlunk". Als je nu op die naam drukt zie je een map staan waar deze zich bevind: http://www.wowhead.com/?npc=23489

    En zo kan je alles vinden via wowhead ipv ons te vragen, werkt veel sneller!


    Over je proto drake vraagje, als je glory of the hero: http://www.wowhead.com/?achievement=2136 vol krijgt krijg je als reward een red proto drake.
     
  15. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  17. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat ben ik met je eens, maar hij is er wel :+
     
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus voor Tailoring gegaan en Enchanting.
    M'n priest zit nu op level 48,5 wel netjes vind ik zo. 47>48,5 echt binnen een uurtje gedaan. Dit is dus ook weer m'n eerste character sinds die XP boost. En jezus, wat merk je dat op 30+. Een level boven de 40 lijkt wel sneller te gaan dan boven de 20.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hey bedankt voor de informatie. Die Red Proto Drake zal nog wel even duren, heb daar nog niet alles vol van.

    Sons of Hodir hebben er trouwens 2, maar dat was ook al verteld.

    Ik zal ermee aan de gang. ;)
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar heb ik er meer dan genoeg van gespaard inmiddels. Was ooit van plan die andere (ground) mounts te kopen, maar dat is er nooit van gekomen. Heb er nu een kleine 350 ofzo :)

    Sunreaver rep blijft nu hangen op 5999/6000 Friendly. Hoe kan dat? Of beter gezegd; Kan iemand mij even uitleggen hoe het nou zit welke rep je krijgt in HC's? (Ben Horde) De ene keer staat er Taunka, dan weer Sunreaver (Die nu gestopt is) en soms weer een ander waar ik de naam even van kwijt ben :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina