1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik dus echt nog NOOIT zo'n emailtje binnen heb gehad?
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja met Evil Deeds ja. Ging voor de lol mee met 10 man, eigenlijk niet zoveel zin. Later omdat we tijd over hadden nog even LK geprobeerd, en op 2e try al down. Iedereen was redelijk verbaasd dat het zo goed ging :+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Schijnt ook steeds makkelijker te worden he? Als ik in een beetje groep zit, dan zijn we in minder dan een uur ook door de 1e vier bazen plus trash van de volgende heen. Ik heb het dan wel over een random groep.

    Als ik in een goede guildgroep zit, dan vliegen we er wel wat sneller doorheen.

    Ik weet inmiddels wel dat de LK titel eigenlijks geen reet meer waard is, maar voor het zelfvetrouwen wil ik hem toch wel graag. ;):)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat hij voor de cacual gamer niet haalbaar is.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je daar -zelfs op 10 man- niet 10 spelers hebt die zwaar zijn gefocused en de tacts niet/half kennen, haal je het zeker niet.

    Maarja. Toch mis ik bij de LK dat "Epic" gevoel dat ik had toen ik Illidan voor het eerst deed, en gekilled had. Daar heb ik echt avonden lang met kippenvel tegenaan staan beuken :9
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien, maar daar sta ik dan ook wel iets boven. Met mijn main kan ik me aardig redden. Gisteren in Frost Presence nog Karazhan getankt terwijl ik niet eens gear had. Ging goed, want de overige in de 10 man tallige raid konden lekker doorbeuken. Eindbaas neer in nog geen minuut en dat met 2 dooie level 70's. ;)

    Waarom die gast om Frost Presence vroeg, terwijl ik van hier begreep dat blood tank is, weet ik ook niet.

    Wel goed dat een DK zo'n ability heeft om de boss op hem te laten aanvallen.

    Terug naar de LK: Ik denk dat ik wel een goede toevoeging zou zijn voor die titel. Haal geregeld een leuke raid binnen, maar ik probeer er ook om te denken geen fail groups te joinen. Let dus wel op te trade channel en guild raids.

    Ik kan nu wel dankzij mijn ICC achievements iedere keer in een pug/random komen. ;)
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Sorry, maar jij staat echt niet boven de casual gamer. In playtime misschien, maar qua skills nee.

    Zeker als je niet weet wat Frost Presence voor is en dat je Karazhan tanken skills vind hebben. :x
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier moet ik het helaas mee eens zijn.
    Ik heb je niet zien spelen maar van wat ik heb gelezen en de impressie die ik krijg van je niveau zal je de 10-man nog niets eens kunnen halen.

    Neem dat maar aan van iemand die alle content gezien heeft.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien niet, maar het kan vele malen erger dan ik. Geloof me maar, maar jij hoeft ook niet zo stoer te doen hoor. Tis maar een spelletje en als ik dat denk, dan mag ik dat toch ook wel zeggen. Het boeit mij in dat opzich niks wat anderen ervan denken. ;)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee. Jezelf heel goed voordoen en de feedback negeren is inderdaad helemaal zoals het hoort :thumbs:

    Dat was sarcasme.
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik zeg dit niet om 'stoer' te doen. Dit zijn gewoon feiten, prima als het jou niet boeit en vooral zo door gaan. Maar ik zou je niet meenemen in een raid. :)
     
  12. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    unleash the nerd rage!!:+
     
  13. SysanApse

    SysanApse Guest

    Pls. rename topic to ; Yellow [Bash] Topic.
     
  14. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    You made me laugh, vooral deze stukjes.

    'Met mijn main kan ik me aardig redden. Gisteren in Frost Presence nog Karazhan getankt terwijl ik niet eens gear had. Ging goed'

    'Waarom die gast om Frost Presence vroeg, terwijl ik van hier begreep dat blood tank is, weet ik ook niet.''

    Jij hebt werkelijk nog geen idee hoe je eigen class werkt, en je denkt LK op 10man te kunnen killen :+
     
  15. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop dude, ik heb VH Normal tanked+healed in holydin gear+spec. was lastig, maar dat is zwaarder dan kara tanken hoor. en dan als je vraagt waarom je frost presence moet gaan, dan heb ik er geen goede woorden voor.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zal al niks meer zeggen. Ook al kan ik er niks van en ook zal zou ik er ooit wel van wat kunnen, mensen lopen K***kren op mij kennelijk.

    Jammer dat er niet zo'n negeerknop zit op sommige van jullie.

    Lijkt me vooral leuk degene te negeren die hier alleen komen om op mij te katten. Als een Graveheart of iets in die richting kritiek levert, weet ik in elk geval dat er nog een soort van advies in zit.

    O en: Ik heb een leven naast wow, ook al mag ik graag opscheppen over wow hoor.

    Een opmerking van mij en meteen krijg je weer een rij vertiefte posts. :mad:
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    [​IMG]

    Je kunt gewoon mensen negeren :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Thanx. Deze onthou ik zeker weten. In elk geval een iemand die normaal reageert zonder stoer te doen.

    Bedankt Pim! :thumbs:
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    De enigste reden dat mensen hier zogenaamd iets 'tegen' je hebben (ik zie mezelf niet binnen deze categorie) is waarschijnlijk omdat je post nogal laks over kwam met de (momenteel) moeilijkste content in game.

    Ik denk dat we beide wel weten dat je niet echt bepaald op hardcore-raiding niveau zit, niet lullig bedoeld. Maar LK is en blijft een redelijk lastig gevecht.

    Again, het is niet bedoeld om je er voor te stoppen of iets dergelijks, ik zou het juist aanraden om een keer proberen richting LK te spelen, maar als je voor de title gaat moet je in de gaten houden dat je ook zogenaamde title runs hebt, zoals de vroegere ZA bear runs.
    Waarmee mensen van je verwachten dat je daadwerkelijk al ervaring hebt met de gehele raid waar je in zit.
    Sommige members zouden het misschien op kunnen hebben pikken dat je van plan was zo'n run te doen.

    Wat ik in ieder geval bedoelde met de post is, als jij nu een LK attempt zou doen, 9 man of 10 man, de raid praktisch al één man minder heeft.
    Niet alleen omdat je een slechte speler bent, maar ook omdat de encounter nieuw voor je is, een first attempt is alleen weg gelegd voor top raiding guilds.

    There you have it, niet om stoer te doen; maar gewoon een verklaring als Raid Leader zijnde binnen mijn raiding guild waarom ik jou op het moment zijnde niet mee zou nemen naar een LK attempt.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Een antwoord als dit komt tenminste vriendelijker en eerlijker over. Positieve Feedback zal ik het maar noemen.

    Als XBW een puntensysteem had zoals op EvilGamerZ, had ik je nu 2 punten gegeven. ;)

    Hiervoor mijn dank!

    Ben ook fair genoeg tegenover dit soort posts.
    Laten we dus eerst de LK maar zitten, want dit is wel duidelijk.
    Ik hoop in de komende tijd met mijn guild wel zover mogelijk te komen.
    Guild zit zelf al op 7/12 in hun allereerste weekend samen kortgeleden.
    We gaan morgenavond Naxxramas doen. Zit alleen wat te kloten met mijn rotation. Morgen dus weer normale rotation. ;):9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina