1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Deoxis; jullie hebben Halion 10m HM al neer verwacht ik. Hoe wordt bij jullie in de fire realm tijdens P3 getanked?
    Ik zie zelf niet zo goed in waarom mensen daar dood gingen, lijkt me niet echt moeilijk daarboven. Ik was op mijn loladin, dus heb boven niet helemaal meegekregen.





    Heb vanavond een uur of 3 gewiped op de boss door elke keer kleine foutjes.
    Je kunt daar echt geen fouten maken, en communicatie moet perfect zijn 8)
    Maar wat een heerlijk intens gevecht!
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Interesseert me geen moer. Waar is me screenshot :+

    grapje :+
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    [​IMG]

    :+


    (Mister Sparkle was mijn dps bitch om mijn alt te gearen :+, moet lading emblems hebben voor dps gear :F)
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon door goede zoning in principe. We volgen de standaard tankspot tactic.

    In P2 zet je Halion om te beginnen in de zijkant neer, zodat deze in p3 makkelijk in het midden opgepakt kan worden.
    Void zones/combustion is gewoon een geval van TS/Vent voor ons.
    Ik vraag meestal aan de tank of het een fatsoenlijke plek is om te roteren, zo niet. Positioneer ik Halion opnieuw.
    Als de plek wel goed is, gewoon kloksgewijs roteren.

    Verder is het gewoon een kwestie van 50/50 DPS houden.

    Basically: Als je een foutje maakt met de zones, is er een grote kans dat het al een wipe is.
     
  6. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Childish, wel erg van je dat je dit zegt op een game-forum. En idd, je hebt een leven naast Wow, Hier op 't forum hangen.:+ Sorry hoor, maar 3 mensen uit mijn familie hebben atm kanker. dus nu heb je me best wel piss'd gemaakt.

    Gelieve een excuus te plaatsen-,-.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik zelf ook maat, vindt het alleen niet gepast.
     
  9. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Mensen komen hier niet om jou zomaar te bashen. Maar je valt nogal op in dit topic omdat je zeg maar de helft van de postcount hebt van hier. Verder stel je vragen die iedereen een beetje kan googlen (Ja, ook iemand met Asperger, gelieve dat niet meer als excuus te gebruiken. Ik ken iemand met Asperger en die kan zichzelf prima redden).
    Ook zit je zelf in je posts allemaal mensen te bashen terwijl er vaak uit blijkt dat jij degene bent die gecarried wordt in raids. Je zou na al dat advies dat we je hebben gegeven wel een Ensidia speler kunnen zijn, maar je slaat het gewoon in de wind en gaat je gang maar. Ik hoop dat je begrijpt dat dat ongelofelijk veel frustratie en woede opwekt, als jij weer een post maakt zoals die van net.

    Ik post eigenlijk niet meer vaak in deze thread, omdat het vaak toch Yellow bashen is, en dat vind ik een beetje verspilling van mijn tijd, en de andere helft van de tijd is het jouw vragen beantwoorden wat ik ook maar gestaakt heb omdat het toch niet schijnt door te dringen.

    Je windt je helemaal op over het feit dat men je bekritiseert in een digitale omgeving, terwijl je nog zo trots loopt te verkondigen dat je een leven hebt naast WoW en Xboxworld. Ik ruik een paradox.

    En met kanker schelden wordt niet gewaardeerd hier en met goede reden.

    Als hij het geen venijnige ondertoon wilde geven had hij er geen sterretjes in geplaatst
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb 10 keer liever iemand die naar de bekende weg vraagt dan de hele tijd dit gebash te lezen, kan hier niet wat strenger op gemodereerd worden? Word er een beetje moe van..
     
  11. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke enchantment is het beste voor een DK Tank op een 2hander?
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    http://www.wowhead.com/spell=62158

     
  13. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren, tijdens een WoW LAN party weer eens met een serieus groepje richting Yogg (2 keepers). ICC is voor raiding days en voor de guild, dus er bleven weinig leuke raids over. En ik moet toch zeggen, ook de bazen voor Yogg, Ulduar zit zoveel beter in elkaar met boss tactics, omgeving, verscheidenheid.

    De raid is gewoon leuker om te doen, zeker vergeleken met het saaie ICC (behalve LK en Dreamwalker). Mimiron is by far het leukste boss gevecht in de WotLK expansion.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Punt gemaakt en ik zal dan ook eerlijk antwoorden. Ik raak snel de controle over mijn eigen woorden kwijt en zeg vaak dingen zonder er de gevolgen van in te kunnen schatten. Hier komt dus het gebash richting mij ook van. Ik ga ook geen sentimentele verhalen ophangen, daar zijn de members en de game hier niet naar. Wel wil ik zeggen dat ik zal proberen het gewoon zelf uit te zoeken en ik zal zeker proberen niet meer zo ''op te scheppen.''

    Ik waardeer de kritiek van spelers als Sliv, Pim en G Force bijvoorbeeld ten volste. Waar ik absoluut niet tegen kan, ook al post ik hier het meeste, is dat er leden in dit topic komen bashen die hier normaal niet of nauwelijks posten.

    Ik mag toch hopen dat jij dat ook wel begrijpt of niet? Je zou namelijk zelf ook geen kritiek willen horen van iemand die net voor het eerst post en daarna dagen of weken niet meer op je reageert. Snap dat het ook feedback kan zijn, maar dat is dan dat. Bij sommige is dat al lang niet meer zo, al blijven de betere spelers/posters hier nog enigzins normaal reageren.

    En nu kappen we er maar mee, want ik begin het ook zonde van dit topic te vinden. Dat zegt ook wel wat. ;):+

    Hier heb ik een armory waar jullie wel even naar mogen kijken. Is van een vriendin van een kennis van mij die sinds 2 jaar wow speelt, naast haar werk en priveleven: Cuppycake The cake is not a lie. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @ Enslaved: Ik heb het daarom ook niet voluit geschreven. Snap dat je kwaad bent. Er zitten in mijn familie ook 2 thuis met een vorm van die ziekte. Sorry is wat je kunt krijgen, maar als ik het woord censureer is dat ook met een reden. ;)

    Mijn excuses ook voor de dubbelpost.
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, mijn vriendin heeft dan nog een lange weg te gaan. Ze geeft meer om haar ingame pet dan om haar gear ^^
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is wel GForce ;) Niet met spatie \o/

    Je was ook nog een 'e' aan het einde vergeten ;)
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Gister mn lock Slooby naar 80 geholpen, de 5e :) Snap nu weer wrom ik een half jaar geleden gestopt ben met raiden, je knipt ff met je vingers en wordt overladen met epix
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hehe ja, bedankt. ;)

    G Force klinkt als een vage deodorant. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina