1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaat levelen nog snel en heb je het idee dat je vooruitgang boekt. Van level 75 tot level 80 duurt zo ellenlang. Als je dan ook nog niet rested bent heb je het gevoel alsof je amper opschiet.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond 75-80 juist snel gaan. Zeker door het dungeon systeem en Cold Weather Flying (BoA dus had al een 80).
     
  3. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    15-30 is zo'n 30-50 minuten per level? 75-80 doe ik zo'n 4-5 uur over per level. Dungeons zijn slechter voor xp dan quests. Vooral als je in een group komt die er niks van bakt.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik doe het levelen van mijn chars altijd via quests. Ik geef als reden op dat ik dan de class, voor mij persoonlijk, beter leer kennen.

    Bij de lage levels maak ik vooral gebruik van rested XP, maar dat is ook maar van korte duur.
     
  5. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst ICC10 gedaan op mijn warlock. Mijn gear was kut ( 4.6k gearscore ) maar kon de leader overtuigen voor een invite. 't ging op elke boss lekker, vooral op saurfang. rond de 60% ging ik door een foutje van mezelf dood. had op dat moment 8k dps. Wie stond er op nummer 1 met de slechste gear? Idd ik. Zo zie je maar weer Skills--->gear. Ze vroegen zich af hoe ik heel de tijd op nummer 1 kon staan.

    1 antwoord: Warlocks zijn Overpowerd=]
     
  6. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwhah, welke spec, en wat was je verdeling qua damage?

    Doe zelf rond de ~10.5-11K DPS als Affliction op Saurfang 10. ~11.5-12K ofzo op 25.
     
  7. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Ben kwa spec een destro lock, die vind ik gewoon het lekkerst werken voor mezelf. de damage zelf was ongeveer tussen de 8-10k crit. Zit niet zo heel lang op de warlock, dus moet er nog veel van leren.
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Damage verdeling boss/adds % bedoel ik :p

    En met 8-10K crits haal je geen 8K dps. Moet wel wat hogere crits zijn, of je hebt insane veel haste.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat antwoord fasineert me een beetje. :+

    Warlocks zijn niet echte staff gebruikers of wel? Niet zoals bijvoorbeeld een Mage/Priest?

    Maakt ook verder niet uit, maar speel in principe geen Warlock omdat ik net als bij de Hunter gewoon niet ook nog op een Pet kan gaan letten.

    Edit: Krijg je nu bij dungeons op een andere manier ofzo Coins waarmee je in WG Heirlooms kan kopen? Normaal als ik dungeons doe haal ik er best veel, maar is dit met een patch anders gedaan ofzo?

    Waarom verkorten ze de wachttijd van WG ook niet ff ofzo. Speel het zelden, puur omdat je zolang moet wachten.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  10. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Merendeel van de caps van Locks zijn redelijk hoog, gezien veel casts lang duren.

    Hit cap is gewoonlijk dat als dat van andere spellcasters (niet DKs) untalented.

    Destro heeft een haste cap voor backlash (soft cap) maar Backlash is niet altijd op.

    Is niet echt een spellpower/intellect/spirit/crit/haste cap, behalve dat deze gewoon erg hoog zijn voor Warlocks (dus dat je ze zowat kan negeren).
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Tip: Hit cap > all. 17% voor casters op bosses.
    Daarna de standaard stats :)
     
  13. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan je setup van de raid, gezien er hit buffs/debuffs zijn.

    Iets wat ik een in kladblok bestand had staan (voor Horde Warlocks iig):

    ---------------------
    Lvl 83 boss
    ---------------------

    368 met Spriest/Bal Druid + 0 punten hit talents
    289 met Spriest/Bal druid + 3 punten in hit talents

    447 met geen Spriest/Bal druid + 0 punten hit talents
    367 met geen Spriest/Bal druid + 3 punten hit talents
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben enorm bezig geweest de laatste tijd met het verhuizen, en ik heb ook nog moeten werken en nu ben ik door al die dingen me Authenticator verloren, meh, dan maar blizzard even mailen..., ik ben eigenlijk weer wat met WoW bezig geweest maar alleen heb ik me subscription op deze manier heel fout getimed :+
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Blijft nog steeds dat je 17% moet hebben voor raid bosses, met of zonder raidbuffs ;)

    Een fury warrior hoeft maar voor 4% hit te gaan in principe (1% van draenei, 3% talents) om nooit specials te missen, maar daar ga je niet vanuit. Dus zeg je; Melee classes hebben 8% hit nodig voor specials. Zelfde dus voor casters etc ;)

    Maar je hebt gelijk, je waardes kloppen. ^^
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Snap niet waarom je dat gedeelte over de staaf vraagt. Stonekeeper Shard krijg je alleen als je WG controlled tijdens dungeons.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat laatste heb ik nooit geweten, maar evengoed bedankt. Dat van die staff wilde ik alleen maar weten/zeggen omdat er bij WG een hele goede heirloom te koop is en die wil ik hebben. Kom alleen nog zo'n 160 Shards tekort. ;)
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haal dan deze; http://www.wowwiki.com/Dignified_Headmaster's_Charge

    Die is nog beter. Of wil je hem voor PVP? (Wat ik me niet kan voorstellen voor een lvl'ing item)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zit ook nog niet aan mijn 65 emblems of heroism. Heb vorige week nog een heirloom gekocht voor een rogue en hunter. Als ik weer genoeg binnen heb zal ik deze denk ik wel kopen. Degene die ik nu heb is misschien wel niet de beste, maar voorlopig goed genoeg voor mijn priest om mee te levelen. Vind het ook wat zonde om 65 emblems uit te geven terwijl ik eigenlijks heirlooms voor een hunter en rogue aan het sparen ben. ;)
     
  20. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect ik snap sowieso niet waarom je zoveel charaters tegelijkertijd level. Je kan je beter focussen op je hunt/rogue of op je priest dan ze alle 3 tegelijkertijd levelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina