1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Lol, met dankzij jouw tip en een zoot geluk. Infinite Dust, 3 stacks van 20 voor 451 G per stack. Totaal was 475 per stack, maar er gaat immers wat af. Ik had ze per ongeluk voor een soortgelijk bedrag ingekocht, keek niet goed. Dikke mazzel dat ze nu voor het inkoopbedrag ook weer weg gaan. :+

    Stond vandaag op 41K en een beetje, maar nu tegen het einde van de avond op 42,9 K. :9
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sommige dingen kosten nog wat tijd om te halen. Moeilijk zijn ze idd niet meer.


    2k is toch niets?
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453


    _O_ Moet 'm eigenlijk ook eens halen voor Shadow spec en epicness. Hoelang zou je er nu mee bezig zijn?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    [​IMG]

    Dank U Blizzard voor dat verlate verjaardagscadeautje. _O_

    Ik denk dat jullie wel weten wat ik nu heb. :+

    Zie spoiler:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Finally :)

    Gz :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt. Ik zag na het doden van Anzu in eens een twee pagina loot staan. Dus toen wist ik het bijna zeker, maar altijd vet om die button van de mount te zien. Is ook meteen Feat of Strength nummer 17.

    Gisternacht trouwens Ulduar 25 gedaan met een groep Italianen. Die hebben we afgemaakt en daar ben ik 33 achievements en 1 title rijker geworden.

    Totaal is nu 793 achievements, inclusief 35 exalted vandaag door guild exalted. Totale score is nu 8405 en daarmee ben ik in eens een heel eind op weg naar een van mijn ultieme WoW doelen: It's over 9.000 achievement te halen. 8)

    Tegenwoordig vragen ze bij ons steeds meer om de oude raids. Ik weet niet of het op jullie servers ook zo opvallend is.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nu de Magic Rooster. IMO de vetste mount in de game!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Lol. :+

    Hoe krijg je die trouwens? Op WoW mounts staat verder geen beschrijving.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Trading Card Game, had het kunnen weten.

    Ik ben er trouwens groot voorstander van de levelcap na MOP niet meer te verhogen. Gaat imo nergens meer over en ik denk ook niet dat ze het dusdanig kunnen aanpassen dat het niet te langgerekt blijft om nog hoger te levelen.

    Beta gespeeld zoals gezegd en daar constateer je dit: Level 85 naar 86 is 10 miljoen XP. 111K XP per quest. Ik wil dan echt niet weten wat level 89 naar 90 word. Ik vind het echt nergens meer om gaan/op slaan.
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoezo niet? Zolang doe je er niet over om te levelen. Ik vind dat nog altijd wel bij WoW horen hoor :) Het levelen en endgame/pvp. En zolang zal je er ook niet over doen. Van 84 naar 85 heb je ook in een paar uur gedaan als je goed doorlevelt.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Duurt echt niet langer dan van 59 naar 60 in Vanilla hoor.

    Wat maakt het aantal xp nou uit?
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat kan jij toch altijd druk maken om niks. Of er nu 10k exp nodig is of 10 miljard, als het qua time-investment even lang gaat duren is erg gewoon géén probleem.

    En de level cap moeten ze wel verhogen, anders is er geen reden om expansions te bouwen en kunnen ze niet nieuwe skills toevoegen aan de huidige classes. Een must dus.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Fijn, fijn, zeg al niks meer. Moet af en toe even op mijn nummer gezet worden. :cool:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Lees nu net dat verhaal over account achievements etc etc. Het is gewoon Blizzard's versie van BioWare's Legacy system uit Star Wars - The Old Republic. 8)

    Ik zweet het je: BioWare moet rap met nieuwe dingen aankomen zetten anders ben ik bang dat die game rap dood is.
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Heeft iemand een ervaring met het gehacked worden van je account?

    Mijne is nu gehacked; hij heeft een account recovery gedaan, het emailadres veranderd(mijn recovery Mails komen niet meer aan), mijn wachtwoord veranderd en ik kan dus geen tickets sturen naar blizzard.


    Ik kreeg net wel een mail:

    Maar ik kan ze dus niet opnieuw contacten8)

    Iemand hulp?

    Edit: nu wordt het helemaal mooi; mijn mails worden genegeerd, maar de hacker wordt binnen 10 minuten geholpen8) Daar gaat mijn vertrouwen in de blizzard Customer support.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ooit wel eens van de Authenticator gehoord? Ik geloof dat het mij ook 10x gezegd moest worden en kijk eens: Nergens meer last van. :+
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Dit is pas de eerste keer dat het mij gebeurd;)

    Maarrr:D het is gefixed.. en morgen is mijn wow afgelopen en dan vind ik neem ik weer even pauze:)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bellen. Je moet dan je paspoort/id )kopie) met een foto van je serialkeys sturen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vannacht om een uur of 2 dacht de Horde dat ze waarschijnlijk een slachting konden aanrichten. Ja, mij pakten ze een keer, een aantal anderen. Zich schuilhoudend in de tram van SW naar IF, aan de kant van SW, besloten ze ons eens voor een te pakken. Echter stonden er al redelijk snel 2 raid groups klaar. Een van 17 man en eentje van 25. Die van 25 waar ik in zat hadden hadden het slimme idee opgevat om via IF, de achtedeur zeg maar, de Hordies in de rug aan te vallen. Dat hebben ze geweten, geweldig gewoon. :+

    Wel jammer dat een aantal van hen waarschijnlijk een achievement hebben gehaald, maar het is niet anders. :cool:

    Dit zijn echt de momenten waarop ik WoW weer echt prachtig vind. _O_
     

Deel Deze Pagina