1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Die heb ik ook? Was de eerste van de raids die op week cooldown zitten.

    En het is niet echt een hap als ik er niet boos om ben he. :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    True.

    Tegen de WOD release ga ik wel weer spelen. Heb hem al betaald en het één en ander gedownload. CE omdat ik een mounthoer ben, al doe ik er in game eigenlijks niets meer mee. Vind het rep grinden zo ongelooflijk gaar geworden. Fok of met je daily's. Ik wil gewoon na een epic normal quest line, of zonder raid of dungeon verplichtingen ook exalted kunnen worden. :mad:
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Rep grinden is nog nooit so easy geweest...
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wel? Ik las overal dat Frost DK place to be was? Eerste instantie had ik Unholy.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan heb je niet goed gelezen. Blood doet het nog beter in PvP.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oh ok. Ik ben gewend PVE te doen met mijn DK. Dit is echter al jaren geleden. Maar Unholy is dus het beste?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Swift Razzashi Raptor gespot op de BMAH in de beta, dus ook een kans dat die tiger gekocht kan worden in de expansion!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het zal best easy zijn, geloof je op je woord, maar voorheen was het met rep grinden als de Kalu ak in de LK tijd gewoon leuk. Die daily's en vooral de omgeving vond ik gewoon erg tof. Na Cata is de game wel hard achteruit gegaan en van MOP is alleen dat eerste bosgebied leuk, met misschien nog die enorme berg in het Noorden erbij. Als ik rep grinden weer leuk wil vinden, moeten ze of de quests en de omgeving aantrekkelijker maken, liefst beiden, of het te verkrijgen rep per quest of kill een eind verhogen. Dat laatste wil jij zeker niet, maar mij maakt het niets uit. De tijd is echt het probleem niet, motivatie is een iets ander verhaal. Als het zo gaat als je origineel deed met Stormwind, dat was prima. Normale quests, normale rep gain, mounts en wat gear die je dan kon kopen op exalted. Dat was prima, zo heb ik het het liefst. Weet niet hoe het in Vanilla was, maar als het een beetje over een komt met hoe ik het graag wil, laat maar komen dan. \o/
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    DK Unholy gemaakt. Is toch allemaal dezelfde gear, alleen wat andere Gems.
    Wel het gevoel alsof ik niet gek veel damage doe, maar is ook weer even wennen. En ben pas 486 ilvl haha.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee ik ben PVP inderdaad. YEAA Ashes of Al'ar net gedropt op 3de run met mijn shaman!

    Ongeveer 22 runs total maar ik heb hem :D:D
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zojuist Kor'kron Shaman Treasure geloot :)
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    En zat er wat leuks in?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lol zit altijd het zelfde in. Een hele transmogset voor Shaman. Dropt alleen van Shaman boss in SoO flex/normal/hc voor Shaman en heeft een hele lage droprate. 0,01% als ik wowhead moet geloven, maar dan rekent hij alle classes denkmik mee.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ow oke wel awesome dan dat je hem hebt geloot. Wist niet dat zoiets dropte.

    DK is nu ilvl 505. Begin hem steeds beter te leren kennen, kan meer pressure houden op de enemy nu sinds ik 1 aanval vergeten was. ( Blood Strike ) heerlijke aanval om snel mijn Blood Runes in Death Runes om te zetten.

    Nu alleen nog leren snel Runic Power op te bouwen, heb nu tevaak wacht tijden tussen mijn Proc's en aanvallen.

    Hunter is 548, heb nog 1 ring nodig die ik aankomende woensdag ga halen. Zit op 900 conquest en moet er 1250 hebben. Dan is die helemaal gegeared.

    Priest nog altijd 543. Als ik Flex of Normal pug whipen ze alleen maar, alleen eerste deel kan ik doen met 1 of 2 whipes, deel 2 lukt gewoon niet met pugs. 9 van de 10 keer eerste baas al niet.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @ Dagger: Ik kan je aanraden met de DK te tanken. Als er iets is om makkelijk een beetje onder de knie te krijgen, is het wel DK tanken. Naar mijn mening minstens zo makkelijk als een Paladin. Het is alleen het beheersen ervan wat wat pittiger is. Naar mijn mening is dps doen moeilijker dan tanken, voor mij althans. :+
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hij is geïnteresseerd in pvp, daar zit tanken niet echt in he.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik lees het nu ook. In ieder geval zou ik het hem nog wel willen aanraden. Best leuk, maar met de Paladin leer je het wel sneller. Met de DK is het diseases up houden en de rest blood skills gebruiken. Je kunt er ook heerlijk mee kiten, al is dat wel steeds minder nodig bij bosses tegenwoordig.

    Misschien kun jij als almachtige PvPer nog een goede tip aan Dagger geven. :+
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb ik al gedaan, hij vroeg het toevallig in een PM. :)
     

Deel Deze Pagina