1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik meerdere spelers zie die in PuG de tactics niet kennen quit ik meteen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nice, want ik mocht zelf een keer aanschouwen hoe je doodsimpel 4 of 5 Horde tegelijk neermaaide. Had hun i levels toen een beetje bekeken, allemaal gear boven de 500, het merendeel ruim. Heerlijk om ze zo neer te meppen. Wat ware ze irritant in Goldshire, zoals zo vaak. :+
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gister wat Rated Battlegrounds gedaan met een pug groep. Van de 5 games 4 gewonnen. 1 verloren door een stomme fout. Hunter is nu volledig pridefull 550. DK zit nu op 524. Nog 1 item en hij is klaar qua honor points. Ga nog wel sparen ook voor Dual Wield wapen van Honor. Toch even testen wat het verschil is.

    Ga nu sparen voor wapen van conquest. Legs en Shoulders heb ik al. Even kijken wat ik dus haal maar denk 2H.

    Gister ging heerlijk, wel jammer dat ik moet campen bij bases i.v.m being a hunter and all. Wel awesome te zien hoe snel ik iemand af krijg.

    Sta ik lekker te campen in een hoekje met camouflage aan. Komt er een ninja capper aan, tijdens het cappen begin ik te knallen, zijn bijna al dood voor ze omdraaien als mijn Explosive Shot procced :D.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2014
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm is het mogelijk om met je huidige battle.net account een character te maken op een US server? Of moet je dan een heel nieuw account maken.
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Dan moet je een US battle.net account maken eerst. En vervolgens daar WoW op kopen etc.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee je account is gewoon universeel. Ik heb namelijk ook WoW op zowel EU als US servers op 1 account staan.

    Maar helaas je moet inderdaad WoW wel opnieuw kopen als je op de US servers wilt spelen. En let wel op dat je een US versie van WoW koopt.
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]

    Eindelijk. :D
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    In 1080p aub en niet dat cheaper 720p. :cool::mad:
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat boeit die tering intro nou? Die zie je ook 1x. :lol:

    Beter dat de game zelf in orde is.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Uiteraard, maar me love CGI stuff. :9
    Wat dat betreft zou ik zo een broer van Reckuuza kunnen zijn. :+
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wtf?

    Jullie zijn geen broers?

    [​IMG]
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ga dan een film van Pixar kijken en laat de mensen in WoW lekker met rust. :+
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hmm, gister even mijn BM spec naar MM veranderd op mijn hunter om te proberen. Moet nog even de AImed Shot glyph hebben zodat die lopend geschoten kan worden, want stilstaan vs melee gaat hem niet worden.

    Gister wat duel's gedaan, voor nu ben ik nog stukken sterker in survival, maar ken die spec ook het beste, en zoals ik al zei gebruikte ik in MM Aimed Shot weinig omdat ik stil moet gaan staan.

    Ook weer een pve guildje gevonden. Toch maar weer wat gaan healen op mijn Priest, blijft toch leuk. Nog altijd in DISC, heb ook een Holy spec maar vind ik stuk minder leuk dus gaat hem niet worden.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hij is geadopteerd.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    AS glyph is ook mandatory als MM PvP.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Klopt. Naar lang zoeken heb ik er eindelijk een.

    Gister duel gedaan tegen een Elemental Shaman fully pridefull. Ik als MM. Had hem op 5% en ik had nog 50+, hij stunt, healed zijn eigen up met een paar heals en gaat weer verder. Vrijwel geen mana loss whatsoever. Vind dit echt niet kloppen, echt ongelofelijk die heals.

    Maar goed, daarna ook in survival geduelt en toen had ik hem wel. Maar toch vind ik het niet kloppen. Zelfde als een druid, sommige zijn vrijwel niet dood te krijgen doordat ze zichzelf zoveel kunnen healen zonder iets te verliezen. Ook al zijn ze niet healer gespecced.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    DK is nu ilvl 532. Heb 4 items van mijn set pridefull en mijn wapen al.
    Priest is fully 522 healing geared met 1 pridefull en ben nu aan het sparen voor mijn 522 Shadow gear zodat het levelen straks naar 100 wat makkelijker gaat.
    Priest is nu PVE 546, krijg elke week 1 item meestal haha. LFR niks meer nodig en flex ook eigenlijk niks meer. Misschien 1 item maar dat is een minimale upgrade.

    Iemand enige idee hoe ik gold van de ene naar de andere server kan krijgen? Zonder transfer? Echt zwaar klote dat ik op een andere realm nog genoeg Gold heb staan en bij mijn huidige character 1 of 2K each.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2014
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij kan je net als met heirlooms ook gold naar een character sturen op andere realms?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, op deze manier: Menora - Silvermoon of Menora-Silvermoon. Geloof die tweede, kan alleen nog niet cross faction, maar dat vind ik nog logisch. :thumbs:
     
  20. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Heirlooms kan je naar mijn weten ook cross faction sturen op andere realms, gold volgens mij dan ook. Weet dit niet 100% zeker.
     

Deel Deze Pagina