1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, niet bepaald. Mijn main is een DK, maar bij het lezen over zoveel DK's heb ik echt een WTF moment. 8)
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit ergens mijn wachtwoord ingevuld, heb net wel via de originele site wel mijn wachtwoord weer kunnen veranderen naar een nieuw wachtwoord. En heb de helpservice een email gestuurd want degene die me gehacked heeft is gebanned. :)
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin ik heb mijn account ook gerecovered door mailen een tijdje terug. Dat was trouwens omdat ik uren in de wacht stond voor die klote klantenservice.:+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De ene keer werken ze ook sneller dan de andere keer, maar dat heb je met elke klantenservice. Ik heb bij MS ook wel eens drie kwartier in de wacht gestaan, maar daarna wel goed geholpen. Zelfde geld voor Blizzard, alleen bij de pogingen om mijn account terug te krijgen staat het record van Blizzard voor mij persoonlijk op nog geen twee uur nadat ik een mailtje stuurde. 8)
     
  5. SysanApse

    SysanApse Guest

    Is om mensen te "whisper spammen"..
     
  6. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor, mijn vriendin had dezelfde email gekregen. Ze moest haar wachtwoord veranderen vanwege `suspicious activities´. Gewoon via de noreplyeu@blizzard.eu email. Wachtwoord veranderen gebeurde op battle.net. Niks onveiligs aan. Noreplyeu@blizzard.eu is een veilige blizzard email. Ik heb het even gecontroleerd en van datzelfde account had ik ook een mail gekregen voor de faction change. 100% veilig.
     
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment krijg ik dagelijks nog mailtjes van Blizzard en Battlenet. Het enige vreemde is dat ik mijn mail adres voor battlenet al lang heb veranderd. Dus op mijn oude mail krijg ik nog battle net mailtjes (wat dan sowieso vals moet zijn).

    Voorbeeld van zojuist:

    De afzender is: noreply@blizzard.com
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Juist ja, nu weet ik het weer.

    I am about to spend 20.000 gold on all your Ethereum Prison Keys. 8)
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Kortom, als je een email krijgt en 100% zeker wil zijn, klik niet op de link in de mail, maar ga naar de officiële wow of battle.net website en doe daar wat je moet doen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren voor de verandering eens met een andere 80 char bezig geweest.

    Had zin in wat low level quests, wat ik wel vaker doen.

    Ga ik dus naar het startgedeelte van de Humans. Ik doe daar de quest om die brandjes te blussen. Komt er zo'n gozer naar mij toe: Hey fock off, i want to quest here you noob.

    Huh?

    Als ik nu met Loremaster bezig was. En zoniet, dan mag ik daar gewoon komen.

    Roept die in eens: Suck my dig. Van hetzelfde roep ik terug en meteen op ignore. Zitten echt gasten tussen die geen geduld hebben.
    Hij komt er nog wel achter als die verder levelt. Het was trouwens op een alt, maar best wel een sneue gast. :emo:
     
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Wtb less spam [​IMG]
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wtf. 8) Waarom gooi je die mailtjes niet gelijk weg zoals iedereen hier denk ik?
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Is ongewenste inbox, zie het nooit dus care :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het maakt ook niet veel uit, maar ik gooi ze meteen weg.

    Had vandaag ook weer een nieuwe dat ik me account zou verkopen ofzo. Never. Meteen naar ongewenste post.

    Ja, heb er inmiddels ook alweer 3 binnen gehad. Die gasten hebben geen leven zeg. :+8)
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels nieuwe gegevens gestuurd naar Blizzard. Antwoord duurt wat lang maar ik denk niet dat ze op zondag werken :+

    Speel dus weer met het idee om weer te beginnen met WoW. Heb WoW relatief kort gespeeld en ben in mei opgehouden. Heb een undead mage van lvl 80 op Chromaggus. Zit nu met het idee een nieuw character te starten maar twijfel tussen een Warlock en een Priest. Wil mezelf ook graag kunnen weren in PVP en volgens mij zijn priests daar niet zo goed in. Iemand die iets aan te raden heeft?
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Shadow Priests zijn behoorlijk sterk in PvP .. Tenminste een vriend van me speelt shadow priest op PvP (lvl 74) en hij stond meestal wel ergens bovenaan bij Damage Done.
     
  17. SysanApse

    SysanApse Guest

    Op dit moment zijn healing priests in arena echt bagger, shadow doet het nog wel goed i.c.m. een mage.

    Warlock is meer een control-class ? IMO, ik ken ze alleen als tegenstander :)
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Of je kan gaan healen met je Priest. Mits je een beetje goed bent kan je ook bijna niet worden gekilled en je bent nog belangrijk voor je team. Je moet het zelf weten, Warlocks zijn ook tof om mee te spelen in PvP.
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja qua damage zijn ze 1 van de, zo niet, beste. Maar in 1 vs 1 hebben ze volgens mij vrijwel niks om te counteren, blokkeren en overleven.

    Irritant trouwens dat wachten pff
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nee, ze hebben een paar Silence spells meer niet dacht ik. Maar in 2v2 met een Rogue of Warlock is het echt een goede class.
     

Deel Deze Pagina