1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlegroups kloppen wel, MAAR: http://eu.battle.net/wow/en/blog/943559#blog

    -----------------------------

    Aeonaxx mount er ook bij :)

    Laatste 2-3 weken hem gecamped voor 10-15 uur als ik kon (soms met een anti AFK script en dan WoW als wekker fungerende). Was best te doen gezien ik tentamens had, dus leren terwijl ik zat te campen voor de spawn.

    Dus ongeveer 20 min geleden ga ik na wat BGs Deepholm in om weer te campen gezien ik stage evaluatie moest maken. Spawned Aeonaxx like 1 minuut later ten noorden van me. Meteen gemount, gekilled etc, en nu heb ik de mount erbij :)

    Nu alleen nog de Uldum 2 seater camel en ik heb alle world rare mounts :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Super nice! Gz man :)

    /Edit: Op welke coords heb je gestaan? En welk script heb je gebruikt?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zit in de Battlegroup Cataclysm en die is well cross-language. Ik speelde altijd tegen Duitsers. :p
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    NPCscan addon ^_^

    Volgens wowhead iets boven de ingang van Stonecore, amar dat kan inmiddels outdated zijn.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Morgenavond achievement run in Ulduar. Jeuh, wat moeilijk. Denk dat er echt tig guilds die oude raids gaan doen, puur om de achievements. Ik vind het wel best, al schreeuwde mijn guild een paar weken voor Cata nog dat ze serieuzer wilde gaan raiden.

    Ik ga niet op zoek naar een andere guild ofzo hoor, maar die gasten zijn vaag. Ze noemen zich een social raiding guild, maar onder sociaal verstaan zei het woord behulpzaam bepaald niet. :cool:
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dutchneon, ik ben jaloers!

    Heb er 2 weken voor gecamped maar ben er toen mee gestopt toen die voor me neus werd weg gekaapt!
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    15v15 Rated BG is wel echt vet :D
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    En hoe hoog ongeveer? ;)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Best lullig als hij na 2 weken doodleuk over je heen wegvliegt. Daaaag :cool:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik wil nog steeds die mount van die rare mob uit StormPeaks. Weet niet hoe die eruit ziet, maar hebben wil ik hem wel. Heb ooit een uur lopen rondvliegen daar, maar geen succes. :cool:
     
  11. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er dus aan in welke Battlegroup de realm zit.
    Alliance instant BG queue, random dungeon ligt nu rond de 25 minuten als DPS zijnde. Geen idee hoe het aan de Horde kant is.
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Yellow,

    Dat is de Time-Lost Proto Drake. Dat was mijn eerste 280% mount en heb die met luck gekregen. Hij vloog over terwijl ik levelde eind 2009 toen ik lvl 79 was. Had toen niet eens het geld om 280% mounts te gebruiken.


    @ Furies en McSparkle,

    Coördinaten weet ik niet. Ik vloog op de hoogte van de Stonecore instance iig.

    [​IMG]

    Aeonaxx spawnde voor mij op de NW1 spawn. Zelf vloog (hing) ik tussen NW1 en SW2; ietsje ten zuiden van die rots die voor de ingang hangt.


    @ Legacy,

    Ik had dat in m'n Aeonaxx post vermeld, maar inderdaad.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zucht en is wel jaloers. :'-(
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bron: EvilGamerZ
     
  15. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbel post
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  16. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand hier die fire-mage speelt?

    Ik heb wat problemen met de rotation, en dan vooral de single targets om nog een beetje aardige dps te doen. Ik speel momenteel met een ilvl gear van 352 (PvE gear, hit capped), met Arcane haal ik op de heroic dummy met enkel Mage Armor en Arcane Brilliance zo'n 11-12k dps na ongeveer 2.000k damage. Maar bij Fire is dat maar iets van 8,5k dps. Wat doe ik verkeerd?

    Wat ik nu doe is dit: Openen met Fireball -> Living Bomb -> Scorch -> Fireball -> Fireball -> Scorch etc

    Wanneer ze proccen, knal ik er gelijk Pyroblast en Fireblast op en wanneer ik merk dat er veel DoT's actief zijn, dan combustion er op.

    In het begin levert me dat ongeveer 11k damage op, maar dan is mijn mana op en moet ik over op Scorch, en dan zakt de dps dramatisch.

    Als eerst denk ik dat ik iets te vaak de Living Bomb te vroeg of te laat ververs. Bij een dummy is dat allemaal wel bij te houden, maar tijdens een boss fight ben ik te veel met andere dingen bezig dan met al mijn DoT's goed bij te houden. Is er misschien een add-on die mij waarschuwt dat ik LB er op moet knallen?

    Maar ik burn mijn mana ook veel te snel, en daar heb ik ff geen oplossing voor.


    Ik wil graag definitief overschakelen van Arcane naar Fire. Arcane is uitermate geschikt voor Heroics (Burst damage is echt gigantisch, ik aan het einde van een hc gemiddeld op 14-15k overall damage), maar raids is een heel ander verhaal. Ongeveer 13k haal ik in raids (Argaloth als voorbeeld), maar daarmee zit ik ik echt veel te ver verwijderd van de rest. Laag gegearde mensen doen gewoon veel meer damage. Maar goed, als Fire doe ik nu ook gewoon minder damage.

    Dus: help
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Download Combustion Helper. Helpt je met het onder de knie krijgen van fire.

    Open altijd met Living Bomb & Fire Orb. Eventueel ook je mirror image.

    Als je combustion van cooldown is spam ik meestal eerst scorch totdat ik twee keer achter elkaar crit, zodat de instant pyroblast gecast kan worden. Dan nog een fireball. Dan combustion. Als je vervolgens ook nog eens je fireblast na de combustion cast en er meerdere mobs zijn, doe je echt ziekelijke dmg. Iedere mob heeft dan de combustion op zich!

    En gebruik Mage Armor. :)
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wrong, molten armor is een MUST, crit heb je nodig voor mana en hotstreaks. Ik speel ook fire-mage als main raiding toon en mana is compleet geen issue meer. Zeker niet in aankomende patch als fireball mana cost word gereduced.

    Je moet gewoon gaan aanleren om te gaan scorch-weaven. In feite heeft scorch praktisch bijna hetzelfde dps als fireball, vanwege de kortere castingtime > meer hot streak procs.

    Ik doe het op gevoel, maar algemene regel is 5 scorches voor elke 2 fireballs.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gisteren een paar quests gedaan in Western Plaguelands. Moet toegeven dat er een paar leuke chains tussen zitten. Helaas, door een verdomde oorpijn, niet afgemaakt.

    Heb dit met mijn Druid gedaan. Heb wel een bepaalde liefde ontwikkelt voor die class, dus misschien ooit eens een rol kiezen mocht ik ooit de 80-85 halen. Ik word alleen een beetje depri van die laatste 5 levels. :'-(
     

Deel Deze Pagina