1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Gelukt :D :D Echt heel erg bedankt _O_
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    NP welke server heb je gekozen? ( als het maar wel pvp is he?:p)
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En dragonmaw aan de horde kant :).
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Kijk is aan er zijn vandaag nieuwe servers gekomen.
    als je niet te veel achter wil lopen zou ik op 1 van die servers beginnen aangezien iedereen daar low lvl is nu.
     
  5. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een leuke dag voor me
    Ik ging voor het eerst ragefire chasm in. Ik vind zulke plekjes gewoon super zijn, je hebt nooit last van anderen die ineenkeer de boss van je afgappen als jij zn bewakers ofzo nog zit te killen :{

    Hier ff wat pics=
    Ik (lvl19) en nicolle (lvl14) waren samen met een lvl 31 alt van de clan leader ff die dungeon ingegaan. Hij liet ons 2 eerst tegen dat boss of elite beest vechten(lvl 16-17), liep niet zo goed af :D Ik kreeg alle aggro en werd dus aangevallen, ik had samen met haar ongeveer tot de helft van zn leven erafgehaald totdat ik doodging, toen kwam dat beest achter haar aan , ze ging ook dood, dus bestloot die lvl 31 gozer ons te ressen en hij maakte hem gewoon zelf af. Altijd leuk als hogere lvls dat doen :p
    [​IMG]


    En ik ben gisteren ook lvl 20 geworden *) Ik heb gelijk ff ghost wolf , minor healing weave, en andere nieuwe skills gekocht. Ghost wolf vind ik erg handig als je door een veld met beasts moet lopen. Je wordt dan niet meer om de 2 meter aangevallen net zoals bij pokémon :D
    [​IMG]
     
  6. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens ik heb het spel vandaag gekocht:) en ben net begonnen.... ben een lvl 5 orc hunter... snap nog niet egt veel van et spel maar goed :9

    ik heb er maar meteen zon gamecard bijgenomen.... 2 maanden die heb ik ook al betaalmiddel gekozen.. maar dan neem ik aan dat ik nog wel die maand gratis krijg??

    ik zit trouwens op bloodscalp:)
     
  7. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier nog ff een screenshot van die Caverns of Time (sorry voor het niet weghalen van me hud):

    [​IMG]
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die gratis maand krijg je inderdaad nog.

    Wat ik trouwens alleen niet begrijp, is dat er nog steeds mensen op bv. Bloodscalp gaan, die server zit overvol en is vaak down lees ik vaak op andere forums, maar toch lees ik her en der nog steeds mensen die nieuw beginnen op Bloodscalp...
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Mensen begin op de nieuwe realms dat zijn de nu nog low population pvp realms en wees nie bang dat er te weinig mensen zijn want dat stroomt heel snel vol tenzij je geen pvp gaat doen
     
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Als al je vrienden op Bloodscalp zitten snap ik best dat je er ook op wilt spelen, Want die vrienden gaan natuurlijk niet allemaal overnieuw beginnen omdat jij erbij moet en dat dan de server overstroomt 8)
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben een nieuwe alliance character begonnen op 1 vvan die nieuwe servers: Darksorrow, das ech beter want daar is iedereen nog heel low lvl aangezien de server gister is gekomen. En er zijn best veel nederlanders, dus ik kan jullie aanraden ook op die server te gaan en ik heb btw al een guild opgericht. Eindelijk niet meer door al die high lvl's afgeslacht worden:p
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dan maak je maar nieuwe vrienden.... :{

    Je verpest het nml. voor de rest, aangezien Bloodscalp eerder Crashcalp genoemd wordt tegenwoordig, doordat de server overvol is.

    Stom trouwens dat Blizzard niet gewoon een maximum instelt.
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    erhm, dat valt best wel mee. Speel zelf op bloodscalp en ik heb er nog maar een keer last van gehad.
     
  14. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, degene die joinen die hebben het spel pas. Alsof je dan gelijk zou moeten weten hoe het zit? Je bent dan razend enthousiast en wilt meteen spelen ongeacht de server waarop je zit.

    En ''Dan maak je maar nieuwe vrienden'' slaat ook nergens op. Als je echte vrienden daarop spelen, dan ga je toch niet op een andere server? Maar wat heb je tegen bloodscalp dan? Ik bedoel, ik ben wel nieuwsgierig wat het probleem is :)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2005
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Er is zeker wel een maximum op de servers!!
    Als ie vol is word je in een soort wachtrij gezet voordat je erin kan komen moeten er dus eerstmensen weg gaan maar aangezien er dan zoveel mensen spelen gaat dat redelijk spel.

    BTW voor de mensen die WoW nog niet hebben kunnen aanschaffen sinds vandaag zijn er al weer nieuwe ladingen binnen, officieel zouden ze morgen moeten uitkomen maar de meeste winkels hebben ze al ik heb ze vandaag gezien bij free record shop en dixons.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het probleem is dat de wachtrij NOG groter wordt, er nog meer crashes zullen komen, meer lag etc.

    Ze openen niet voor niets nieuwe realms, en waarom zou je percee met echte vrienden willen spelen ? Ik ken niemand die het speelt, maar ken genoeg mensen op mijn server om mee te spelen....

    Das IMO ook 1 van de leuke dingen aan een MMORPG, dat je mensen ''ontmoet''...

    Maarre prima hoor, laat alle Nederlanders lekker naar Bloodscalp gaan, alvast veel plezier in de wachtrij !!
     
  17. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu op de Earthen Ring omdat een paar vrienden van me daar ook zitten. Dat is een role-playing server. Zijn PvP servers zo veel leuker dan? Anders haal ik ze wel over om op een van de nieuwe te gaan spelen. Wat zijn de nieuwe eigenlijk, want ik weet niet welke er al waren.
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    www.wow-europe.com --> daar staan alle nieuwe servers op de frontpage. :)

    En ik vind het idd een beetje belachelijk als mensen nu op een high populated server een nieuwe account aan gaan maken. Er zijn niet voor de grap nieuwe servers door Blizzard aangeboden; maak er gebruik van zou ik zeggen.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk op de dragonmaw server aan de horde kant gaan spelen:+ en anders gewoon met je vrienden gaan spelen of op een low (nieuwe server).

    Nog 18% of zo en dan benk lvl 58 :cool:, vanmiddag om 16:30-17:00 thuis dus raaaaaargh 8).
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een level 5 orc:) hunter... ik snap nog niet veel van het spel:) ... hoop dat ik dat nog leer...

    tco .. hoe krijg jij die avatar van de forums van warcraft af en dan hier als avatar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina