1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo niet,. tis toch echt zo, O-)
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok dus alleen posten als je wat nuttigs hebt te vertellen en anders edit je je post gewoon ff als normale mensen.

    37% van lvl 60 :), morgen ff goed grinden.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Lees even de US forums over hoe leuk het is na de patch...
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen moeten gewoon beter worden dan, ben nog nooit gecorpsecamped.

    Ok ze hebben het geprobeert, gewoon op randtje spawnen en wegsprinten, of achter boom gaan staan en stealthen direct. Of voor de persoon spawnen, stunnen en sprinten.

    Elke class kan wel een move uit ze mouw gooien op de tegenstander te verlangzamen, stunnen of te disorienteren.
    En als het meerdere gasten zijn dan wacht je toch lekker ff, of je gebruikt de spirit rez.
    Je hebt van die gasten die proberen constant te rezzen terwijl ze staan te wachten....tja dan blijven ze ook wachten. Ghost mode en ff naar windows toe gewoon :).
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    :D

    Honor System launches in Europe this Friday
    Ryann, 20/04/2005
    Soon, European players will be able to reap awesome rewards: during Friday's maintenance, the long-awaited PvP Honor System will be implemented on all European realms!
    Put on your finest suit of armor, ready your noble tools of conquest, and become the most respected (or feared) fighter on your realm as you ride your trusted mount into battle and earn your place amongst the legends. This coming patch will also include other new features.

    In order to apply this latest patch to all European realms, Friday's regular maintenance window will be extended; it is currently scheduled to begin at 05:00 and end at 13:00 (UTC/GMT+2, Paris time).
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nogmaals, lees ff de US forums, alle contested areas zijn op PvP servers vol met lag en high level gankparties, flightmasters zijn 75% van de tijd dood etc.

    Questen wordt dus onmogelijk voor PvPers < lvl 55, in ieder geval de eerste weken...
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja 1e dagen toch zoiezo en de us servers zitten nog wat voller gewoon niet zo moeilijk doen :+.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik spreek je na dit weekend wel, alhoewel, jij bent een UD Rogue lvl 55+ dus jij zal lekker de hele dag kunnen ganken voor honor points....
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja had je maar een hoger lvl moeten zijn of indien je het op het sociale leven gooit had je maar beter in PVP moeten trainen...
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28

    dat slaat nergens op elke klasse kan dat, ik snap niet waar jullie moeilijk over doen ik verheug me juist op morgen:D
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gank niet, ik kill alliance.

    13% voor lvl 60 :cool:
    edit; 8% :9
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  12. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant kijk ik wel uit naar de patch. Maar ik ben nu level 34 en net in Stranglethorn. En als ik het US forum doorlees ben ik bang dat een hoop lol verpest gaat worden door de gankers. Je mag het whinen noemen. Maar als Blizzard er nou zoiets als dishonor ingestopt had, was het geheel misschien was uitgebalanceerder geweest. Maar goed, we zien wel hoe het loopt. Anders zijn er altijd nog de PvE servers.:)

    Dat slaat dus volkomen nergens op he? Sommige mensen hebben ook nog zo iets als werk/school whatever. En als die s'avonds thuiskomen willen die even een paar uurtjes Warcraften. Onmogelijk voor die personen om "maar even een hoger level te zijn"...irritant kortzichtig gedrag. Ben bang dat je dus allemaal van dat soort zogenaamd stoere gasten krijgt, die hun hele leven in WoW gooien, en het dus leuk gaan vinden Lowbies te campen bij het leven...:mad: Pick someone your own size!
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan wacht je ff een paar dagen en ga je weer spelen :+.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu op The Maelstrom bezig met een Undead Rogue. Inmiddels al level 16. Net ook Lockpicking tot level 80 gekregen. Misschien dat ik morgenavond even met de nieuwe patch kan kijken hoe het is.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wheeeeeeeeeeeeeee lvl 60 :cool:.
    <--
     
  16. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    gratz, ik ben nu 50, wil eigenlijk zo snel mogelijk lvl 60 worden.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Gratz met 60. :)

    Geen zin in de honor patch nog. Gister was het al hel in Gadgetgan/Tanaris, na vandaag zal het wel met tienvoud toenemen.
    Daar komt bij dat veel mensen toch blijven corpscampen omdat het voor 90% mannerloze n00bs zijn die niet eens weten hoe het honorsysteem precies werkt.
    Naja; ik zal wel meeste van de tijd in instances doorbrengen I guess, hopen dat de storm gauw overwaait.

    /edit yey, net begonnen de patch te downloaden.
    /edit2 lol wel volle downloadsnelheid nu, is ook voor het eerst. :+
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    LOL

    8)
     
  19. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, kom ik aan met mijn 2.00 KB/s
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    naar school nu en als ik terug ben om ongeveer 2 uur is de patch er
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina