1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ik kan alweer niet inloggen, hij staat weer vast bij authenticating, dat had ik gister ofzo ook al, terwijl ik een uurtje geleden nog gewoon zat te spelen.
     
  2. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem dito :mad:
     
  3. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje btw...

    Ik ben nu een lvl 8 Night Elf Druid, dus nog niet zo bijster veel boeiends aan de hand dus. Maar wordt het binnenkort nog een stuk interessanter of niet? Ik heb nu vandaag een uurtje of 5 gespeeld, en ik vind het wel weer mooi geweest. Die opdrachten zijn nu niet zo superboeiend. (Sla zoveel van die gastjes in elkaar, zoveel van die en zoveel van die etc.)
    En verder ben ik nu in die traders-stad van de elfen, waar die ubergrote reuzen ook rondlopen om de boel te bewaken, en er is daar werkelijk geen zak te beleven.
    Ik ben nog niet zo ver gevorderd om al een pantertje en een beertje te kunnen worden, maar van mij hoeft het niet zo lang meer te duren voordat het allemaal wat interesanter wordt, voor mij voelt het nou meer aan als een RPG dan een MMORGP omdat er ook nog eens nauwelijks spelers rondlopen :eek:
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja de meeste mensen blijven bij hun main. En als je gewoon ff doorquest ben je zo lvl 30/40+.
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Lt mezzz, simpel.. Met me alliance ben ik weleens in Horde occupied area's geweest en ben daar vaak zat geganked. Echter heb ik letterlijk nóóit meegemaakt dat ik door meerdere mensen gecorpsecamped werd. Ook heb ik nooit echt veel last gehad van raids.

    Echter ben ik als horde ook in dergelijke situaties gekomen, waarbij ik dus wél gecorpsecamped werd door meerdere alliance, en óók veel last heb van raids.

    Ik redeneer simpelweg vanuit mijn ervaringen. En daaruit concludeer ik dat alliance gewoon behoorlijk lame kan zijn. Not to mention the Paladins..

    @ Tco, je bent echt niet snel lv 40 hoor. Misschien als je onwijs veel tijd en verder geen leven hebt zodat je volop veel kan spelen oke.. Maar mensen van 16 jaar of ouder hebben toch zeker wel sociale verplichtingen zoals school met veel huiswerk, een drukke bijbaan. En natuurlijk vrienden, een vriendin, uitgaansleven e.d.

    PS: Nog even over die Paladins; hoevaak kunnen ze zichzelf zo goedkoop shielden waardoor ze niet geraakt kunnen worden en zichzelf weer eens lekker vol kunnen healen? Ik ben op 2 uitgekomen, maar het zullen we misschien meer zijn?

    I would really like to know that :).
     
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    3x shielden, een instant full heal enz........
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Wat zijn de paladins nou weer overpowered hea |:-


    Wij kunnen 1 keer in de 5 minuten vol schilden en 1 keer in de 60 minuten kunnen we onze hele hp terugkrijgen. Dat shamans overpowered zijn is gewoon zo. Maar Paladin's overpowered nee hoor. Als je naar onze dps kijkt is het heel erg laag.
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet over paladin's niet over shamans. Enne, weet je zeker dat het 1 keer in de 60 minuten is? Want er was hier net een paladin die het toch zeker 2 keer deed..
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, hij zou een critical met zijn Holy light kunnen hebben maar dan heeft die net een nieuwe rank en weinig stanima voor een Paladin.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Een palladin is gewoon unbalanced, die shields zijn gewoon niet balanced.
    Ambush ik een palladin shield heal..... hit hit hit shield heal.... hit hit hit 3 andere komen hem helpen..... ik dood nee das fijn lang leve shields....

    Een palladin heeft 2 shields, een blessing nog en dan nog LoH.....

    Ze zouden het moeten maken dat 50% van de damage wordt geblockt of zo en niet alles, want ook alle debuffs op de palladin worden door het schild verwijdert.

    En lvl 40 ben je rete snel. Lvlen in deze game gaat gewoon snel dat was een punt van blizzard zelf. Je moet gewoon veel en veel questen.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Grinden is sneller dan questen, maar ook een onwijs stuk saaier :).
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... ik heb nu een 21 hunter orc... alleen ben op zoek naar een goed en niet al te duur melee wapen... weet iemand er 1?

    ik heb nu een two handed axe

    37-47 damage
    11.7 per sec
    5 speed
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ik net al zei wij hebben 2x60 minuten cooldown op beste spreuken.

    Kom op je zeg het nu zelf al je kan een Paladin 1tegen1 wel doodmaken maar als zijn vrienden er bij komen niet, nou dat is altijd zo. Het is waar wij kunnen het meeste hebben als class maar wij zijn niet overpowered, de meeste pala's zeggen dat ze underpowered zijn, dat is ook niet waar. Mensen voor de laatste keer:


    Alle classen zijn gelijk, geen 1 is er beter als de ander.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Palladins zijn niet overpowered, ze zijn unbalanced.
     
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben paladin lvl 42 nu, en je kan maar 2 keer schild gebruiken, en healen gaat ook neit zo lekker want je mana gaat Heel snel op!
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Leg mij dan eens het verschil uit tussen overpowered en unbalanced?
     
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Overpowered= Te sterk in vergelijking met andere classes.

    Unbalanced= Niet eerlijk gebalanceerd tegenover andere skills zoals bijvoorbeeld een shaman van elke class wel iets heeft (denk aan: resurrection, heal, counterspell, shields)

    Lijkt erg op elkaar.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Excusez-moi, maar wat is grinden. :eek:
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Steeds dezelfde monsters achter mekaar afmaken, in ruil voor experience, als ik me niet vergis.
     
  20. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel je nooit alliance en horde in dezelfde server bent geweest, en uiteraard kan dat per server verschrikkelijk verschillen...

    /edit:

    Grinden onder de level 40?

    ... grappemaker XD.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina