1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk gaan ze het niet "omhoog schroeven"
    Het hele spel is gebasseerd op he feit dat lvl 60 de hoogste lvl is (armor,spells,dungeons,enz,enz) Wanneer ze dit gaan veranderen kunnen ze netzogoed helemaal overnieuw beginnen..

    En je kan makkelijk overnieuw beginnen. Elke high lvl speler heeft tegenwoordig wel meerdere low lvl characters waarmee die zo nu en dan speeld.. Zelf bezit ik lvl 49 warlock,44 rogue,22 druid en lvl 5 priest :p
    En hoewel ik weken niet meer met me warlock gespeeld had ben ik nu weer helemaal into het warlock gebeuren.. Besef nu pas hoe sterk een warlock in pvp kan zijn..
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    vind je echt dat warlock zo sterk zijn in pvp?
    je killt als warlock de tegenstander veel te langzaam ik heb een warlock snel dood en dan zitten er wel allemaal cures op me mja das te laat he want je bent zelf al dood:)
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Een Warlock is sterk in PvP als ie als eerste aanvalt.

    Een Warlock is de lul als ie aangevallen wordt.

    In ieder geval blijft het de enige cloth class zonder instant escape spell.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij wad inderdaad rank9
     
  5. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja.. zolang het lukt om de andere player m.b.v. de fear spell op afstand te houden voor enige tijd maak je een goede kans as warlock..
    EN het is idd vervelend als de andere player je kilt, maar het geeft altijd nog wel enige voldoening om terwijl jij dood op de grond ligt je de andere player in paniek te ziet rond rennen vanwege alle dots em hem dan dood te zien neervallen :)

    En als stamina warlock heb ik toch een behoorlijk grote hp pool (3600 nu op lvl 49) die je moet zien te drainen :)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was 9 ja 2 keer 8), maar nu 2e keer terug naar 8 weer.
    Dat krijg je dankzij Battlegrounds nu iedereen tientallen en 100k+ cp per week haalt, je moet echt ongelooflijk veel pvp'en om bij te blijven en zelfs in rank te stijgen.

    Volgende patch een % balk van hoever je naar het volgende lvl zat, lijkt me echt een stuk fijner dan kan ik inschatten hoeveel ik moet pvp'en.

    Maar deze week is cp beetje opgescrewed.
    Had 6k cp terwijl ik 12 k had moeten hebben op 1 dag.

    En ik log vanochtend in en had 104 kills this session, van vorige dag nog.
    Zolang de cp ernog maar is en volgende week gewoon wordt meegeteld zal het wel goed komen denk ik.

    edit; vanavond of zo wel ff nieuwe deel topic weer maken, misschien ff stukkie over BG typen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  7. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja dat is stukken beter :) zelfde als je xp balkie
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op die patch. Hopelijk veranderen ze fear weer zoals het oorspronkelijk was, zonder dat irritante coordinatie bugje. En eindelijk kan ik in shadowform op mijn mount gaan. Ik ben vaak shadowform en dan kost het weer onnodige mana om terug te switchen, te mounten en daarna weer in shadowform te gaan.
     
  9. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Shadowform eigenlijk ook een speciale look of zo? Of zie je er gewoon het zelfde uit?
     
  10. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zie je er donkerder uit (beetje zwartig) en ben je ook een beetje doorzichtig, net zoals een schaduw. ;)

    Btw, ik vond dit wel een beetje een Sauron look hebben 8)

    [​IMG]
     
  11. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier ook mensen die op RP servers spelen? Zelf speel ik al een tijdje op Argent Dawn.

    Wat me erg opvalt is dat het grootste deel van de populatie daar gewoon thuis hoort op een PvP server. De hele tijd in /say dingen als lol en noob gebruiken, of zeuren om silver en in general chat spammen als er 1 orc in darkshore rond loopt, terwijl je er een uur over doet om de battlegrounds in te komen omdat er nooit iemand is.

    Dan heb je ook nog de mensen die role playen zonder dat ze de geschiedenis een beetje weten en onzinnige dingen zeggen, kan ook irritant zijn.

    Ik hoop in ieder geval dat blizzard een nieuwe RP server maakt want die wachtrijen zijn er alleen omdat veel mensen op de verkeerde server zitten.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina