1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Eh waar slaat dit op :confused: Ik "own" genoeg mensen en wordt zelf ook "geownd". En dit heeft elke class.

    En ja echt vet dat ik kan stealthen, mezelf en andere healen, in andere vormen transformeren en allerlei demonen op kan roepen :)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  2. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is een potion om de HM van je af te krijgen he.. Kan nu ff niet op de naam komen, maar zal et straks ff opzoeken..
    Zolang de hunter je niet als eerste ziet en je hem kan verassen en zorgen dat die niet op afstand komt om zijn boog te gebruiken win je et meestal wel als rogue
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hunters kunnen rogues verslaan. Rogues kunnen hunters verslaan. Paladins zijn niet overpowerd. Ik kan met mijn rogue een pala verslaan en met mijn warlock ook. Maar dat kunnen palas kunnen mij ook verslaan. Alle classes zijn gewoon gelijk. Als je goed met je charater om kunt gaan kun je van iedereen winnen. En kunnen we nu a.u.b ophouden over wie er beter is. Dat vecht je maar uit in het spel.
     
  4. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon mijn mening. Ik zal het voor meneer verduidelijken wat ik bedoel (en dan niet zo overdreven kansloos zoals Xatos het doet): Ze kunnen rogue's unstealthen, HM kunnen ze mensen op radar zien, ze kunnen allerlei dingen tracken, ze kunnen mensen slowen/bevriezen/confusen/DoT etc. Al dat soort dingen bedoel ik. Owja, en ze kunnen sneller lopen/meer agility krijgen/pet nog besturen als ze stunned zijn.

    En zo'n beetje alle melee wapens wielden, dual wielden en ga zo door. Pet healen onder het gevecht....
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt wel gelijk met wat ze allemaal kunnen, maar al die dingen die je zegt hebben ook grote nadelen.

    Je kan maar 1 persoon tegelijk marken, 1 ding tegelijk tracken en erg weinig bereik denk ongeveer 60 yards. Confuse is maar 3 sec, en 1 min cooldown. Je kan maar 1 DoT tegelijk hebben op een mob (en zo goed is die niet, rank 7 = 77 dmg per 3 sec) Warlocks kunnen 3+ DoT's.

    Bevriezen breekt als je aanvalt, de freeze van mages heeft nog kans om te blijven als je aanvalt. Sneller lopen is ERG kut in gevecht. Wordt gedazed voor 5 sec. Weet niet wat je bedoeld met "meer agility krijgen" maar als je 8% dodge bedoelt heb je weer nadeel dat je je extra range power mist (en die heb je hard nodig). En pet besturen als je stunned bent, heb je niet echt veel aan omdat een pet maar 2/3 skills heeft. Heal van pet is erg weinig. Je kan ongeveer 1/2 levensbalk vullen.

    En melee moet je niet eens over beginnen, dat zuigt zo hard bij Hunter. Zelf dual wield helpt niet echt, omdat je zoveel mist daarmee. (Alleen voor +stats kan het handig zijn, maar heb liever de Stoneraven polearm :))

    Maar als je Hunter leukt lijkt omdat je zoveel kan, reroll je toch :)
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    eerste screenshot op het forum van mijn lvl 21.

    [​IMG]
     
  7. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Zonet met een andere rogue (hij was lvl 32 ik lvl 34) een lvl 36 horde mage en een lvl 36 horde warrior lopen pesten :)
    Steeds hun volgen en 'distractions' gooien... en steeds toen ze dachten dat ze van ons afwaren hun killen :)
    Maar ik moet zeggen.. het waren wel 2 an de slechtste horde players die ik ooit ben tegen gekomen :) ik bedoel.. wie laat zich nou zo hard ownen door 2 players die zoveel lagen zijn in lvl? :p
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Level heeft nooit zoveel voordeel in PvP. Ik win regelmatig van mensen 3 tot 7 levels hoger (geen warrior of pala iig). Want je dmg blijft toch deels hetzelfde in tegenstelling tot een mob van 3 tot 7 levels hoger. Verder zijn mages voor een rogue snel dood.. en zou je met zijn 2-en op 1 warrior toch ook geen moeite mogen hebben. Aangezien warriors niet geweldig zijn in 2 vijanden tegelijk ownen.
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Level maakt heel veel uit. Met een fireball van een mage van 7 levels hoger ben jij in 1 keer dood. De resistance van levels 7 zijn niet alleen hoger, ze hebben meer health, betere spells en vaak meer ervaring.

    Gister ging ik Upper Black Rock Spire met de guild doen en ik was gefeared en toen viel ik door de grond heen |:-
    Ressen bij de spirit healer dus weer veel geld betalen en 10 min resickness |:-
    Wil ik terug gaan kom ik een groep van 7 Horde tegen, de Shaman slowt me gelijk met zijn bolt van 1200 dmg. (wtf 1200 dmg wat is dat) en ik ben weer dood. Gelukkig hadden we een Warlock en die heeft mij toen gesummonend toen ik had gerepareerd.
    Binnenkort ga ik 8 dagen op vakantie dus dat betekent weinig spelen :mad:
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    In een raid kan je snel perongeluk iemand die grijs is targeten, ook als die grijze mensen aanvalt die voor hem groen zijn is het ook handig als je geen dishonour krijgt. En natuurlijk als een grijze jouw als eerste aanvalt. Dus het is helemaal niet raar, behoorlijk ongenuanceerde opmerking. :)
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Rogues en Shamans zijn overpowered.

    Warlocks en Hunters underpowered.

    Rest ongeveer gelijk.

    Zo zie ik het iig.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    het maakt mij niet uit wat overpowered of underpowered is het gaat mij erom of ik de class leuk vind etc.

    Daarnaast in een party kun je ze altijd verslaan
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    PBateman, ik zal je eens wat zeggen. Rogue's zijn absoluut niet super in PvE (lees: Mobs killen, solo questen e.d.) Althans, lang niet zo goed als Warlocks. Maar omdat Rogues goed zijn in PvP en warlocks minder, wil niet zeggen, dat rogue overpowered zijn. Want ze zijn tegelijkertijd meer aan de underpowered kant op het gebied van PvE.

    Je zou eigenlijk kunnen zeggen:

    - Rogues zijn overpowered in PvP combat, maar underpowered in PvE.
    - Warlocks zijn underpowered in PvP combat, maar overpowered in PvE.

    Zo zie ik het.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vreemd, Rogues die ik ken vinden juist dat zij heel goed kunnen solo-en wat PvE betreft, en 1 ding weet ik zeker : Warlocks zijn zeker NIET overpowered in PvE....
     
  15. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt als een bus, hier heb ik niks aan toe te voegen :)
     
  16. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie boeit het welke classen overpowered is dat vind jij misschien. maar elke classe heeft zijn voordeel en nadeel en je ken erover doorgaan maar het word toch niet veranderd in het spel.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    8)

    Jaja, vandaar al die nerfs en buffs elke patch ?
     
  18. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is jullie DPS eigenlijk? (Om het maar ergens anders over te hebben, begon er zelf volgens mij mee |:- )
    Wat volgens mij zuigt dat van mij een beetje.

    Ranged = 109.7 dps. Lev 54, met Aspect of Hawk en Trueshot Aura. (Geen DoT)
    Met Rapid Fire (15 sec) 159.7 dps.
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    97.4dps met 2handed.
    74dps met 1h en shield, dit is zonder buffs.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    eh... ik ben niet slecht. vertel dan is hoe jij een rogue aanpakt he als jij het zo goed weet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina