1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag ik me ook wel eens af ;)
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Lees eerst de openingspost nou eens door!
    Tco heeft daar alle informatie op een rij gezet, en wat het verschil is kan je er makkelijk uithalen.
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    en waarom nou weer zo?

    maakt mij toch niet uit hoor, ga lekker op de derde server spelen.


    @cyber: kijk eens achterop de derde cd
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  4. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaaargh t duurt zo lang :mad: zijn de servers al up trouwens? of heeft niemand het nog geprobeerd?
     
  5. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    gaan morgen pas online.
     
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelaat precies dan? want ik heb al verschillende tijden gehoord :mad:
     
  7. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    dat is iets wat ik ook wel zou willen weten:)
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja ik hoop niet dat de servers al om 0:00 Beginnen want dan heeft niemand zowat de game en die kunnen dan gewoon spelen ik hoop gewoon als een Tijd van 12:00/15:00 ... maar Blizzard heeft nog niks gezegd waneer hun open gaan?
     
  9. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Zonet nog ff geprobeerd... maar lukt nog niet om een account te maken..
    Ze zijn echter wel steeds bezig de Europe WoW site te updaten en te verbouwen.. dus ik denk dat et middenacht wordt (netzo als USA launch)

    Zit ik morge ochtend teminste niet met andere mensen te vechten wie die wolf nu mag doden voor zijn quest :)
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    zucht.... inteligentie(hmm geen zin om goed te gaan spellen8)) van sommige mensen hier :+, zodat je horde en alliance kunt spelen en de andere mensen ook,
    jij mag best alliance kiezen op de 3e pvp server op alfabetische volgorde zoals ik al zei maar dan kun je dus niet samen spelen met mij en andere als horde en als alliance.
    Zo simpel is ut dus kies maar een server zou ik zeggen hoor ik hou je niet tegen. :p
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word denk toch troll priest :) dus lekker supportive voor mn guild :) dus echt vechten om iets hoef ik vast niet, dat doen mn guildmaatjes wel voor me :p
     
  12. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    gaat eigenlijk meer om het feit dat jij alles bepaalt. Misschien is een polletje handiger ofzo?
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Undead priest heeft een zeer goede spell moet ik zeggen, goede damage en hij healed je, troll heeft 2 redelijk nutteloze maar ok die spells moet je zelf weten hoor, maar die van undead kan gewoon handig zijn aangezien die je healed.

    Ik heb ut helemaal niet bepaald, maar je kunt niet met ze allen als horde en alliance op de 3e server aangezien je maar 1 kant kunt, je mag wat je wil maar dat heb ik ook al gezegt maar ja LEZEN....

    wat toegevoegd zodat het duidelijker is -->

    de 3e server op alfabetische volgorde voor horde en de 4e voor allieance zodat je horde en alliance kunt spelen en kunt samen werken met de andere mensen en de andere mensen ook dus direct,

    jij mag best alliance kiezen op de 3e pvp server op alfabetische volgorde zoals ik al zei maar dan kun je dus niet samen spelen met mij en andere als horde EN als alliance. Als jij dan alliance wordt op de 3e pvp server op alfabetische volgorde kun je niet samen spelen met de horde mensen op die server en als die horde mensen alliance worden kunnen ze nog niet met je samen werken omdat ze een andere server moeten kiezen.

    Maar by all means kies wat je wilt hoor, dis alleen handig zodat we later altijd als je een char hebt op een pvp server kunnen samen spelen, traden, opzoeken, guild mogelijkheiden (ik ga eigen guild maken dan maar ok voor anderen dan). _0/
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  14. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nu vrede mee...
    Ga gewoon als alliance op 4de pvp ENG server..
    zoals koning Tco al zei...
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    de eerste die morgen gaat spelen moet even de servernaam hier neer zetten. zodat niemand de verkeerde server kiest.

    Dat wil zeggen: je sorteert de "English" server list op naam van A naar Z, en dan pakken we de 3e PVP server in het rijtje voor de horde iig.

    voor de duidelijkheid :)
     
  16. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    (beetje laat maarja) Heb ik ook gehoord dat NE meest gekozen wordt, maar ik ga met wat andere wow spelen, en vanaf begin alles samen doen ;) en gnome vind ik niks, human vind ik persoonlijk niks aan om mee te spelen, en dwarf is ook niet echt leuk, die lopen na een tijdje zo irritant. en Horde, mja die zuigen allemaal (op tauren na dan, daar valt nog mee te spelen.

    _O_ Word of warcraft _O_ over paar uurtjes in de brievenbus (als goed is) _O_


    en voor die gasten die zeggen op welke server ik ga, ik ga bij op zelfde server als the grey company (die gasten gaan allemaal horde en wij gaan ze afmaken :D 8) (wij = allience gedeelte van the grey company, met andere guild naam)

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Night Elf is ook Ghey... Mja :+ Toen ik in de Beta Wat alliance Tegen kwam waren ze zowat wel Allemaal een Night Elf (Ik Was Horde Doh)
    Maar ik zie nu dat de Game Niet om 0:00 opengaat maar ik denk ergens wel in de middag of S'avonds =)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  18. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien gaan ze wel om 00:00 GMT open :p
    Als je nu iig inlogt met een radom naam en pass download wel een nieuwe patch :)
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lol dat was eerst niet zo:) mja miss dat ze wel over 13 min on gaan..
     
  20. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit ik de hele avond te wachten totdat account registratie online gaat..
    Is het eindelijk zo ver.. ik mijn key invoeren.. scroll ik iets naar beneden.. zie ik dit

    [​IMG]

    Zijn ze vergeten de Security Check online te zetten :mad:
    aaaaah
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina