1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World of Warcraft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yi-Long, 14 jun 2005.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    volgens xboxarena.nl heeft Microsoft blizzard benaderd om een 360 versie te maken voor de 360!!!
    Groot nieuws ofcourse, en hopelijk gaat het door...

    Stel je voor, goede servers, hopelijk beheerd door Microsooft zelf.
    Misschien geen abbo-kosten, omdat je al voor Xbox Live dokt...

    Ben erg benieuwd of het door gaat...
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt mij zeer vet!
     
  3. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    blizzard noemt als eventueel obstakel dat je een muis en keyboard nodig hebt, maar er zit toch een usb-ingang op die 3-sixty!? Dus dan kun je gewoon een normaal (USB) keyboard enzo gebruiken!?
    Daarnaast zal de 360 waarschijnlijk wel met meer dingen een keyboard nodig hebben, als het echt zon multimedia centrum wordt...
     
  5. of men maakt een aangepaste versie. men heeft tijd genoeg :)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zou me best wel wat lijken, WoW op een console.
    Toetsenboard/muis zou voor Xbox360 makkelijk kunnen via USB. Kunnen er tevens weer echte strategygames voor consoles gemaakt.
    Lekker vanaf de bank basisje opzetten en orcs troepen hakken. :)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het interview van eurogamer ... kan je op twee manieren lezen. Blizzard heeft vertelt aan de interviewers dat MS hen benaderd heeft. Blizzard is aan het kijken of ze deze kunnen porten ... Het klopt dat dat het obstakel een muis en toetsenbord is. Ookal heeft de Xbox 360 USB ports moeten deze keyboard en muis wel aangestuurd kunnen worden. Ook wil je als Xbox 360 speler graag op de bank zitten en niet achter een buro ... dus moet de muis en het toetsenbord speciaal ontwikkelt worden ... op dit moment weet men nog niet of ze hier geld aan willen uitgeven

    Het kan trouwens ook betekenen dat je juist een ander apperaat gaat maken, zodat je WoW ook in je luie stoel kan spelen.

    Ze hebben nog niet besloten om het te gaan doen, maar ze hebben de deur ook niet op slot gedaan
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, als ze willen zullen ze er best een kunnen maken.
    Ze hebben immers ook cameraatje voor de Xbox360 weten te maken. :)
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe dat is helemaal mooi dan, dan kan je je gezicht op dat van je character plakken net als dat bij sommige ps2 games op dit moment mogelijk is.
    Zal alleen een aardig aantal lelijke trollen opleveren :cool:

    Dit zou voor mij wel een reden zijn om live aan te schaffen. WoW is natuurlijk een fantastische titel voor de 360. Zeker als het zo zou zijn dat er buiten de bijdrage aan live geen verdere bijdrage gerekend zou worden.
    Hoewel ik eerlijk gezegd betwijfel dat dat zou gebeuren mocht WoW op de 360 komen
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    WoW is voor mij nog een reden om voor de 360 te kiezen, mits het doorgaat. Maar het lijkt me sterk dat het gaat lukken.

    Het zou wel een droom zijn zeg! In de vakantie 's morgens even vanuit bed je tv+xbox aanzetten en huppa je zit weer in Mulgore. :cool:
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    WoW, als dit doorgaat wordt het zeker een succes, ik koop hem dan meteen op me 360, hoef ik eindelijk niet meer te delen met me account :), maar wat ik vreemd vind, natuurlijk is muis en keyboard makkelijker, maar morrowind is ook goed speelbaar op de console, en aangezien een groot deel van WoW bestaat uit hack en slash lijkt het mij goed te doen, alleen nog een oplossing zoeken om snel spells te kunnen gebruiken en sneltoetsen voor spells :eek:
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Controls kunnen nog wel best lukken, enkel chatten/typen zou wat prettiger zijn met toetsenboard/muis. :)
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan kunnen ze beter gewoon WOW 2 poorten naar de 360. Denk niet dat veel mensen wow 1 nog willen over een half jaar. Zeker niet als je daar voor moet betalen. Dat spel is dan een jaar oud of zo en de graphics zijn ook niet echt 360 waardig. Een opvolger van deel 1 zie ik wel graag verschijnen want het spel vind ik leuk. Ik heb het alleen wel gezien...
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  14. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ze zouden kunnen doen is een deal sluiten met Microsoft. Dat WOW op de 360 gratis als je maar een gold L!VE membership hebt. En dat WOW op de xbox360 dan gewoon compatibel is met de gamers die het op de pc spelen. Maar het is idd nog de vraag of er over een jaar nog steeds mensen zijn die dit spelen. (Ksnap btw niet dat er uberhaupt zoveel mensen zijn die dit spelen :D)
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zou perfect zijn een MMORPG voor een console.
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hij komt er niet volgens blizzard heb je een mijs en toetsenbord er voor nodig
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal wel lukken met de 360 maar het wow team en blizzard heeft nog geen enkel ding erover gezegt... dit laat weer eens zien hoe geruchten de wereld in komen en welke sites daarin geloven xboxarena in dit geval.... gelukkig heeft xbw vaak bevestigingen.... En ik denk dat er ckrs wel meer mmorpg´s op de 360 komen.... alleen is het jmmr dat dat niet het geval is op onze ´oude´ xbox.
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk als het lukt, dat je dan met je poppetje van de pc versie verder kan spelen.
    anders moet eidereen wéér naar level 60 toe (niet dat dat zo erg is)
     
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want als WoW op de 360 uitkomd wedden dat veel mansen het dan gaan kopen
     

Deel Deze Pagina