Worldwide Pimp Association (WPA)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Menace_1981, 28 feb 2007.

1. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    De Clan
    WPA is opgericht door mezelf en 6 andere jongens in de tijd dat Rainbow Six 3 nog hot was op Xbox Live. We waren in eerste instantie een internationale clan met leden uit Zweden, UK, VS en Nederland.

Met de release van Black Arrow is de clan uitgebreid met leden die voornamelijk uit Nederland kwamen. De jongens uit het buitenland kregen andere prioriteiten en aangezien de communicatie eenmaal beter verloopt in het Nederlands zijn we enkel Nederlanders gaan werven.

Nu Rainbow Six: Vegas is gereleased, is WPA weer helemaal alive en hebben we nu 24 members.

De Leden

WPA Clan Leader
    Menace Fa24ever

WPA Clan Commanders
    Dark Omen
    Marroo
    MysticBeat
    Stalker

WPA Clan Officers
    Akkerman
    Arelli
    DarkArsenal
    Doberman
    DTE Joshua
    FatalLight
    GunPower / BlowingDevil
    Hornet XXL
    Igorski
    Lightball
    Mind Return
    Naruto
    Nizmo
    PindaForce
    QueenofWeb
    Snix
    Sonsyblazer
    Super Four
    Timmy

WPA Clan Motto
    WPA Motto: 'We zijn de gezelligste clan om van te verliezen'. We vinden het belangrijk om gezellig met elkaar te gamen en tevens is het mooi meegenomen dat we winnen. Plezier staat voorop!

Contact
    Lijkt het je leuk om WPA te joinen of wil je een clanmatch tegen ons spelen? Ga dan naar het forum: www.worldpimp.org. Verder zijn we op zoek naar een leuke clan die 1x in de week een friendly clanmatch tegen ons wil spelen om het wedstrijdritme te behouden.

See You on Xbox Live!!

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  2. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik mis alleen een site ;P

3. DaRK oMeN XIII

DaRK oMeN XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ermee bezig, als je interesse heb kun je in de tussentijd ook een berichtje achterlaten op ons forum.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ey, ik ken jullie. Jullie hebben best veel Elite's in de clan stelletje glitchers :+ ...

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem leuk :)

6. Stalkernl

Stalkernl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Clanmatches

Ok dan mensen we zoeken clans die of willen oefenen (gezellig enzo heh). Of die een officiele clanmatch willen doen (teamcompete/gamebattles). Dus meld je aan op ons forum of probeer me te adden op xboxlive (stalkernl) en dan spreken we een datum af.

7. Stalkernl

Stalkernl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand ook een website met een overzicht van clan pagina's?

8. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ik zou wel graag willen joinen.
    GT = eVolutionary360

9. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik wil wel een war een keertje?:b: Leuk motto, btw

10. Stalkernl

Stalkernl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je ons wil joinen zul je eerst een tijdje met ons moeten gamen en je kunt een kijkje nemen op www.worldpimp.org. add mij of 1 van de andere commanders voor een babbeltje

11. Sonneberrug

Sonneberrug Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey kijk jullie zijn ook clan die het voor de plezier doen! dat is mooi beetje lol hebben tijdens het gamen kan geen kwaad...
    ik ben een van de 2 oprichters van DiQ als je mij kunt toevoegen zouden we wel afkunnenspreken voor friendly match elke week zodat beide clans helemaal ingespeeld is op hun leden en kunnen blijven oefenen
    GT: DiQ sonneberrug
    greets en succes he!

Deel Deze Pagina