Help me met instaleren worms 2! Het is een beetje oud spel... Maar kheb het voor de verjaardag van mijn boertje gekocht, en nu doet hij het niet... Toch wel een beetje zielig. Als ik op instaleren klik, zegt hij gelijk dat dat bestand niet geschikt is voor windows. Maar dat staat niet op de doos... (wel dat hij het wel zal doen...) Kan iemand (ondanks dat het een oud spel is) toch helpen! Bedankt!
Wat voor PC heeft je broertje? Is in dit geval wel relevant. (Hoewel, bijna elke pc van de laatste 4/5 jaar hoort worms2 aan te kunnen)
misschien dat het juist daaraan ligt.. ik heb hem zelf ook ik zal eht eens proebren. sommige oudere spellen draaien niet op XP.
bij mij werkt hij ook niet, worms world party werkt trouwens wel. ik denk dat de game gewoon te oud is
Te oud... Ze brengen hem iedere keer weer opnieuw uit. En er liggen nog bergen van in de winkel... Ik vind het erg faag. Hij moet het nog gewoon doen! Krijg jij ook een error als je wil gaan instaleren?
Als je van het .exe bestand de eigenschappen bekijkt. Kan je de compatibaliteit veranderen misschien lukt het dan.
Hoe doe je hem precies installeren dan? Ik doe gewoon de cd erin, install game in het Sold Out - menu, en dan begint ie te installeren. Geen problemen bij mij, ik heb ook pas een nieuwe PC (P4, 3ghz, 1024 mb).
je zou kunnen proberen rechtermuisknop op .exe en dan doorklikken naar de compatibliteit te kunnen veranderen naar win 95 zodat het programma denkt dat je windows 95 draait misschien dat dat werkt